Iemand tips voor broeken? Ik zit pas in het eerste trimester maar voor mijn gevoel knelt nu alles al?
Wil je al zwangerschapsbroeken dragen? Ik vind de broeken van Love2wait fijn. Ik probeer het dragen wel zo lang mogelijk uit te stellen. Een hoge band zit ook nog niet lekker zonder buik.
Ik draag nu vooral lage broeken. Dat kan voor nu nog prima. En die kon ik mijn vorige zwangerschap ook nog lang doordragen.
Maar je hebt ook gewone broeken met een elastiekenband. Dat zou je even moeten passen misschien, maar dat zijn ook fijne broeken nu richting de zomer.
Flared leggings van Costes vind ik daar fijn voor! Die hebben elastiek in de taille waardoor het niet zo knelt.
Idd flaired leggings vond ik fijn en ik droeg en draag nog steeds veel jurkjes. Echt mooie en fijne jeans helaas nog steeds niet ontdekt.
Tipje voor iedereen, de zwarte legging van noppies zit echt super fijn en schijnt niet door!
Ik heb echt elke panty van elke willekeurige winkel in maat 48/52 gekocht en dat werkte prima! Ik heb normaal maat 40/42 maar wel lange benen, dus koop vaak sowieso 48/52 haha.
Ik gebruik standaard een grotere maat panty dan mijn normale maat en nu zwanger nog een paar maten groter. Kan prima.
Ik had ook al een grotere maat (xl), maar vond de curvy panty van de hema heel fijn.
Mocht je vaak panty’s dragen, ik heb er op een gegeven moment 1 gekocht van Kunert bij een speciaalzaak, die heeft een soort geweven constructie rond de buik met een bijgeleverd mesje waarmee je elke keer wat meer draadjes los kan maken als je buik groeit. Was €25 ofzo, maar heb ik echt zeker 3x/week gedragen tot het einde.
Ik had ook een specifieke zwangerschapspanty van swedish stockings en het zo waard! Zeker aan het einde toe (was in de winter) een panty met een jurk was het enige hoe ik me nog fatsoenlijk aan kon kleden naast joggingbroeken😂
Iemand hier toevallig ervaring met broeken van Ninepine als zwangerschapsbroek? Zag het in een ander topic voorbij komen, maar ben benieuwd of er meer ervaring mee hebben of het lekker zit
Ja, ik! Had hem als gewone broek gekocht maar draag hem al de hele zwangerschap met plezier en hij zit nog steeds lekker (34 weken). Dus ik vind het een aanrader!