Zwangerschapskleding inspiratie topic

Zwangerschapspanty van de hema. Niet overdreven warm maar wel heel stevig

1 like

Weten jullie nog leuke winkels of merken waar ik kan kijken voor broeken/pantalons/flared leggings/wide leg met printjes?

Niet de standaard ambika panter/cheetah print, maar net effe anders?

Ik heb deze van Tess V en die zit echt heerlijk! Volgens mij hebben ze nog meer kleuren/prints
(Met zakken) https://www.tessv.nl/yuna-broek-zebra/263087.ZEBRA.html

Model is idd helemaal top, alleen zo’n print heb ik. Ga even verder kijken op de site, thanks!

Ik heb de zwangerschapspanty van Swedish stocking en dat ding is echt top. Ipv steeds nieuwe panties heb ik nu eenmaal deze gekocht en verwacht ermee tot het einde te doen.

Heb normaal ook van dit merk dus weet hoe lang ze meegaan ook.

2 likes

Het is niet helemaal zwamgerschapskleding, maar heeft iemand tips voor fijne voedingstops? Ik zit nu (baby 3,5 week) steeds maar met een t-shirt omhoog getild, maar dat werkt natuurlijk niet echt.

Ik heb 1 voedingstop van de h&m van echt crappy kwaliteit, dus ben even op zoek naar goede, niet moeke achtige tips 🫠 ik heb wat blousen en dat werkt wel, maar zou voor de zomer ook wel een jurk of t-shirt met korte mouwen willen. Kan niet echt wat leuks vinden eigenlijk…

Waarom werkt het niet? Ik deed dat eigenlijk altijd. Maar dan wel met een voedingshemdje eronder zodat je niet half bloot zit, misschien is dat nog een tip. Die had ik van de H&M en zijn na meer dan een jaar dragen nog steeds mooi. Verder droeg ik wikkeljurkjes, lossere shirts die makkelijk omhoog gaan en blouses. Geen specifieke voedingskleding.

3 likes

Het t-shirt valt naar beneden of zit in de weg. Ik vind het vooral niet chill en koud.

Als ik het t-shirt uitdoe aan een kant zodat het niet in de weg zit, dan is het weer onhandig met wisselen van kant.

De voedingstops van de h&m heb ik ook idd, maar het omhoog doen werkt voor mij gewoon niet. En hopelijk ben ik straks met het lekkere weer ook wat meer buiten, dus dan is het fijn me niet half uit te hoeven kleden😆

Wikkeljurkjes is ook een goede, daar ga ik eens naar kijken.

1 like

Wel herkenbaar, zeker als de baby met koude handjes aan je buik zit! Ik vind het fijn om een wollen hemd te dragen onder gewone T-Shirts of blouses/overhemden met knoopjes aan de voorkant. Wol rekt mee, waardoor je hem gewoon naar beneden kunt doen, maar je buik bedekt blijft. Ook buiten wel fijn. Echte voedingstops vond ik dan weer niet zo handig omdat je dat ‘flapje’ dan moest vasthouden. Maar dat zal vast per stijl verschillen.

1 like

Ik heb een paar voedingstops van Anna Field, daar doe ik een vest overheen zodat je die gekke flap niet ziet.

En ik heb jurken en tops met knoopjes, dat vind ik ook fijn tijdens voeden en kolven op werk. Ik heb in mijn zwangerschap een paar jurken van Seraphine gekocht, zowel nieuw als via Vinted, waar ook allerlei flappen aan zitten om voeden/kolven makkelijk te maken (maar die moet je maar net mooi vinden).

1 like

Ik ben in de maanden dat ik bv geef (6 maanden nu) wel veranderd van voedingsbh + voedingstop + normaal bovenstukje. Naar voedings bh/normale rekbare bh+normaal millenial topje die ik naar beneden trek + top/blouse/trui. Die voedingstops vond ik (hm) wat dik/lomp ogen onder sommige kleding. Vooral als t wat mooier weer is en ikluchtigere kleding draag.
Ik let wel op een t shirt of lossere trui want te strakke kleding is niet handig om over mn borst heen te trekken. Vind t zelf niet heel fijn on bijvoorbeeld in her openbaar een blouse open te doen. Dan zit mn borst zo bloot en niet bedekt vanaf boven.

2 likes

Voor een bruiloft zoek ik een soortgelijke jurk qua model. Weet alleen niet goed waar ik op kan zoeken, ben dan 36 weken dus flinke toeter, vind klokkend a lijn of uitlopend niet mooi omdat het vanaf je dikste punt dan recht naar beneden valt. Maakt me teveel een moeke en enorm… Wil dus iets wat mijn figuur/buik benadrukt /aansluit maar ook weer niet tekent (heb een uitpuilende navel) dus met structuur of print.
Dit is echt zo moeilijk. Mag ook een rok zijn trouwens, dan doe ik er een mooie top of blouse op.

Maar die van boohoo is uitverkocht en die onderste volgens mij dropshipping/ali.

5 likes

Heb je op asos gekeken? Daar kon ik goed slagen

Ik had een mooi jurkje van Mamalicious, vreselijke merknaam, maar kwaliteit was prima en ze hadden wat minder degelijke dingen (waarom moet je als zwangere ineens alleen nog maar hooggesloten pastelkleurig kant met een strikje erop aan?).

3 likes

Hope & Ivy Maternity cold shoulder satin midaxi dress in pink floral | ASOS10zwho4_up*MQ…&gclid=EAIaIQobChMI8ZXympHfhQMVQZ6DBx1Q4guVEAQYCSABEgJ5rvD_BwE&gclsrc=aw.ds#colourWayId-204656437

Hope & Ivy Maternity tie front midi tea dress contrast floral | ASOS10zwho4_up*MQ…&gclid=EAIaIQobChMI8ZXympHfhQMVQZ6DBx1Q4guVEAQYCSABEgJ5rvD_BwE&gclsrc=aw.ds#colourWayId-202820313

Nobody's Child Maternity Selena ditsy dot pink multicoloured dress | ASOSzywfgp_up*MQ…&gclid=EAIaIQobChMI8ZXympHfhQMVQZ6DBx1Q4guVEAQYCSABEgJ5rvD_BwE&gclsrc=aw.ds#colourWayId-202550874

Er staan er echt veel en sale!

4 likes

Thanks allen, heb heel veel op asos besteld, alleen 80% was uitverkocht in mijn maat (38). Nadeel van asos. Maar t komt morgen binnen dus ben heel benieuwd!

1 like

Het is allemaal verschrikkelijk :joy::sob:

Denk dat ik nu gewoon een strakke zwangerschapsrok (met print of structuur want alles tekent snel af) met mooie cropped blouse erop ga dragen, dat doet nog t meeste voor mijn figuur.

Of een strakke high waist rok en een blouse kort knopen, vind ik ook altijd mooi staan

3 likes

Jaa dat bedoel ik :blush:

1 like

He wat jammer :-1:
Behalve met een blouse deed ik dit ook gewoon met tshirtjes en truien trouwens. Zo’n high waist strakke rok over mijn buik, en dan puntje van het shirtje erin proppen gewoon als een French tuck zeg maar (maar dan vlak onder mijn ribben haha)

2 likes