Zwangerschapskleding inspiratie topic

Grappig, ik heb precies de basics die je noemt ook. Die leggings moet ik nog dragen maar ik had twee anderen besteld en die waren bij het passen al mega doorschijnend en afzakkend.
Ik heb ook de flared broek/legging van H&M van 14.99 besteld en die is ook heel mooi! Iets dikkere stof.

En de shirts van Noppies heb ik tweedehands, lekker dikke stof die goed strak zit en niet lubbert.

Kan ik hier iemand blij maken met deze zwangerschaps-/voedingsjurk? Is khaki van H&M in maat L. Ik heb hem maar twee of drie keer gedragen maar mijn kont is te groot. Mag weg voor een klein prijsje.

Ik heb met de Glamour korting een zwangerschaps winterjas bij de HM besteld voor €56. Ben pas bijna 8 weken zwanger, maar ik heb weinig ruimte in mijn huidige winterjassen en wil voor de winter wel echt een goede winterjas. Hopelijk zit hij een beetje goed.

3 likes

Oh die is leuk! Ik zit in een soort tweestrijd, ben nog maar net zwanger. Enerzijds wil ik alvast ALLES kopen maar ik heb geen idee hoe tonnetje rond ik al dan wel of niet word, haha. Dus ik zit braaf op mijn handen.

Mooie jas! Ik was vorig jaar rond deze tijd net zo ver zwanger en ik heb heel veel plezier gehad van mijn zwangerschapswinterjas. Eigenlijk het enige kledingstuk dat ik iedereen zou aanraden, verder heb ik veel speciale zwangerschapskleding niet gedragen en vooral in flared leggings geleefd.

Ik zag gister bij de HEMA een hele lange trui hangen! Die zag er heerlijk uit dus denk ik dat er ook voor ga.

2 likes

Ah mijn hm bestelling met oa die leggings komt vanmiddag! Ga straks meteen passen

1 like

Ooh die is leuk! Ik heb nog een witte lange trui van maispn scotch die ik mijn vorige zwangerschap vrij lang heb kunnen dragen, tot het echt warm werd (is een wat dunnere trui) maar zie ook een toffe groene kleur. En dit zit ook gewoon nog leuk na de zwangerschap, dus helemaal een verantwoorde aankoop toch.

Eerst maar even kijken hoe de rest van mn zalando-bestelling zit haha. Ik zit ongeduldig op de postbl meneer te wachten die tussen 14.15-16.15u komt.


@Nefertiti over die flared legging heb ik heel erg getwijfeld haha. Dus misschien toch nog maar eens naar kijken :eyes:

Oooo die is leuk! Inderdaad die groene ook! Was vandaag nog in de Hema maar deze niet gespot.

Die is leuk! Vila heeft ook heel veel lange truien in een iets dikkere stof.

Ik heb die trui sinds gisteren en wil hem nu al niet meer uitdoen. Hij is niet heel erg lang, nu komt ie wel over mijn billen, maar denk dat hij met mijn zwangere buik niet zo mooi had gezeten. Maar kan je natuurlijk even proberen!
Die groene heb ik in vestvorm, ook zo’n fijn ding! :heart: HEMA echt.

2 likes

Mijn H&M bestelling is er ook! De leggings zitten goed, schijnen idd door. Een sportbroek zit ook goed en de tregging en trui ook (zie foto)! Twijfel alleen over de 2 jurkjes. De ene lijkt te groot en de andere te strak, vind ze ook wat te lang. Dus misschien dat ik even verder zoek… je begint t nu wel echt goed te zien :nerd_face:

3 likes

Ik had ook nog een supertoffe (voedings)bralette van Mamalicious besteld, maar de bandjes zijn niet verstelbaar. :pensive: ik heb een L besteld. Qua omtrek en cup is die perfect, maar die bandjes arghhh. Heb echt téveel over en het kant gaat daardoor slobberen. Heb helaas wel L nodig voor de omtrek en cup.

Echt heel veel over en dan zit het nog wat los

Jurkjes twijfel ik nog over, zitten mooi maar de ene is vrij dun en de andere twijfel ik vanwege de kleur (en totaal niet borstvoedingsvriendelijk straks). To be continued dus als ik eruit ben.

Mijn buik begint wat te groeien inmiddels en normale panty’s zitten dan niet zo lekker. Heb ik bij de prenatal zo’n zwangerschapslegging gekocht. Ik dacht, die zit prima… Heb hem een uur aan en nu al spijt :sweat_smile: Mijn buik is nog lang niet groot genoeg om alles omhoog te houden dus dat kruis zakt elke keer tot halverwege mijn bovenbenen. Dit wordt een lange dag…

Ik doe de panty onder de rand van mijn bh, dat houdt m vaak wel omhoog.

1 like

Ik zal hem proberen, maar het is vooral het kruis wat helemaal naar beneden zakt. Hahaha. Loop zo wel even langs het toilet.

Ohh, dat is ook vervelend haha. Vroeger deed ik wel eens nog een onderbroek óver mijn panty, maar dat zit ook niet altijd comfortabel haha.

Ik deed er dan een broekje met pijpjes overheen! Misschien helpt dat ook nog wat.

Hema heeft online 15 procent korting tot en met zaterdag :slight_smile:

2 likes

Uiteindelijk heb ik er aan het eind van de dag een enorme ladder in getrokken :joy: Heb hem dus weggegooid en nu een hema panty in een grotere maat aan. Zit echt beter.

3 likes