@vuilnisglitter heeft een webshop met handgemaakte interieurdingen, zij kan je vast tips geven
Oh ja dat kan ook!
Hoi! Ik heb sinds dit jaar een Etsy shop en heb er uiteindelijk voor gekozen om een KvK- en BTW-nummer te nemen, vooral voor de inkoop eigenlijk. Met verkoop op Etsy is dit in principe niet verplicht!
Stuur me anders even een pm als je vragen e.d. hebt, ik ben op dit moment megadruk want ik organiseer de Etsy Made Local markt dit weekend maar volgende week help ik je graag!
Oh super, thanks voor je reactie! Als ik mān baby binnenkort ff ergens kan parkeren ga ik je pmen. Klinkt leuk ook die markt! Succes!
Zijn er hier mensen die zich als ZZPāer laten inhuren in de zorgsector? (had sollicitatie vandaag en dit zal waarschijnlijk de contract constructie worden maar heb echt nul ervaring )
Ja mag altijd !!!
Ik ook op het moment!
Ja. Als individueel begeleider (ortho)pedagoog en een VOF samen met mijn Man ernaast
Heb geen pb ontvangen, maakt verder niets uit hoor maar dacht misschien is hij niet aangekomen
hihi ja komt eraan als ik weer bij mān computer ben
Haha rustig aan hoor het was meer dat ik mij afvroeg of ik het wel had gekregen anders vind ik het ook zo lullig voor je
Huh ik krijg een bericht dat ze mijn aanvraag mbt de nieuwe KOR niet kunnen voldoen en dat ik hierover gebeld word. Pfff gezeik.
Wat zou het kunnen zijn? Mijn omzet is mega laag.
Kunnen ze zien hoeveel opdrachtgevers je hebt? Want ik heb er maar 1 op dit moment. Verkapte loondienst dus. Zou dat het kunnen zijn?
Ik zit nu echt niet erop te wachten om alsnog aangifte te blijven doen elk kwartaal. En dan ook nog btw af te dragen.
Kan ik me misschien helemaal uitschrijven als ondernemer/zzpāer en dan opnieuw inschrijven als klein ondernemer ofzo
Ik zou het telefoontje even afwachten. De Belastingdienst maak vaak foutjes doordat er systemen automatisch beoordelen hoe en wat, pas als er een mens naar kijkt kan er iets rechtgezet worden.
Dankje, misschien is dat het wel gewoon inderdaad!
Maandelijks, voor klanten met een abonnementsvorm en klanten waar ik incidenteel iets voor doe maak ik elke maand een factuur op. Vind ik voor mezelf fijn omdat mān rekeningen ook maandelijks betaald moeten worden en mān opdrachtgevers vinden het ook fijn omdat de meesten hun administratie ook per maand doen.
Ik probeer 50% weg te zetten op de belastingrekening, voor BTW en straks aangifte inkomensbelasting, liever te veel dan te weinig achter de hand.
Ik kreeg van mijn boekhouder te horen dat het voor mij niet handig is omdat ik werk voor bedrijven. Dat de regeling vooral voor kleine ondernemers is die werk leveren aan particulieren. Misschien is dat het?
Maandelijks. Fijner voor mijn eigen administratie ook.