Dank! Die gebruik ik toevallig ook al bij een opdrachtgever, maar ben ik nog niet enorm enthousiast over (al heb ik veel slechter meegemaakt hoor).
Fijne hieraan vind ik dat het een heel plat systeem is en zelf helemaal naar wens is in te richten
Waarschijnlijk bestaat haar portfolio website nu al ruim 5 jaar.
Hahaha jij wil heel graag members only he
Haha prima maar dit is toch best wel raar zeg dan op z’n minst: oh oeps zag niet dat het een oude post was
Beetje mosterd na de maaltijd om een tip te gaan geven op een vraag van ruim 5 jaar oud.
Ik vind dat meer raar dan prima.
Heeft iemand een tip voor een bedrijf dat postadressen aanbiedt in Rotterdam? Ik wil mijn gegevens afschermen op de website van KvK maar dit kan alleen als ik een alternatief adres kan opgeven.
Dit is een postbus, dat accepteert de KVK helaas niet als alternatief adres. Wat ik zoek wordt een virtual office genoemd.
Kan je niet gebruik maken van de nieuwe wetgeving waar KVK al op vooruitloopt door adressen te laten afschermen?
Edit: ik bedenk me nu alleen wel dat dit enkel voor eenmanszaken is (of er meot dreiging zijn, dan mag het ook bij andere rechtsvormen).
Wow, deze nieuwe wetgeving is mij volledig ontgaan! Ook dank aan @Virago. Dit scheelt echt veel geld, want een virtueel kantoor kost al snel €70 per maand.
Ik heb 1 en 9 september een factuur gestuurd naar een bedrijf en ze hebben die van 9 september al betaald maar die van 1 september nog niet. Zouden jullie daar contact over opnemen?
Is de betaaltermijn al verstreken? Zo ja, dan zou ik idd een mail sturen met de vraag of de factuur misschien over het hoofd is gezien. Anders zou ik nog even wachten tot de vervaldatum en dan mailen.
Nee 30 dagen gewoon, thanks!
Ah oke, wel gek idd maar misschien lag die van 9 sept bovenop de stapel
Ik heb ooit bij de financiele administratie ergens gewerkt, en facturen moesten daar door de budgethouders worden goedgekeurd voor uitbetaling. Sommigen waren heel snel en sommige lieten dingen echt lang staan en moesten steeds herinnerd worden. Misschien dat het zoiets kan zijn
Hij is nog steeds niet betaald dus ik heb inmiddels gemaild met een reminder ik heb het geld helaas echt nodig
Oh dat is vervelend! Ik vind het ook altijd een beetje irritant als een factuur niet op tijd betaald wordt, het wordt altijd wel opgelost maar die mensen begrijpen vaak niet dat je ook gewoon rekent op dat geld. Als hun salaris te laat betaald wordt dan trekken ze ook meteen aan de bel neem ik aan . Hopelijk kunnen ze het alsnog snel overmaken!
Ze gaan het donderdag open maken