Ja dat is ook zo natuurlijk, maar heb me ook al op zoveel nieuwsbrieven ingeschreven en ze zeggen allemaal ook hetzelfde “Laat jezelf zien” (nou dat doe ik!!), ik heb een Youtube-kanaal, Substack, Instagram, TikTok, waar ik mijzelf EN mijn werk laat zien
Dus online valt er weinig meer te halen denk ik. Al had vorig jaar iemand met veel volgers iets van me gedeeld en toen kreeg ik ineens een boel (lees 15 ofzo haha) bestellingen. Zo simpel kan het soms zijn.
Daarom ben ik ook huiverig om te beginnen aan een cursus, want ik heb nog nooit een cursus gedaan (qua fotografie ook vooral wel) waarin ze me iets nieuws hebben geleerd. Raisa Zwart volg ik al een tijd ja! Ik weet het allemaal wel maar mijn ontwijking is zo groot, ben ook echt zo’n uitsteller. Pffft.
Maar goed, je hebt gelijk
Babysteps! Ik had ook ergens gelezen dat je doelen moest maken voor 3 maanden. Had 5 winkels aanschrijven en 5 markten opgeschreven. Heb tot nu toe 2 markten geprobeerd, maar 1 vind ik toch wat duur dus twijfel ik nog over en voor die andere laten ze maar 10 illustratoren toe?! Heb me ook al ergens anders op de mailinglijst laten zetten, maar dat ging al niet van harte, en heb er nooit meer iets van gehoord. Denk dat mijn werk gewoon wat lager ligt dan wat zij willen (dat zeg ik niet uit onzekerheid maar ik kan echt wel onderscheid maken tussen kwaliteit haha)
Sorry weer een dagboekverhaal
Ik denk wel dat ik nu op het punt ben dat ik eindelijk eens iets ga doen hahaha dus… babysteps it is!
(En ja de kunstacademie, vreeeselijk! Gezien je naam ga ik er vanuit dat je fotografie hebt gestudeerd?)