90 Day Fiancé

Volgens mij is die Asuelu echt een hele prima gozer die gewoon geen idee heeft waarin ie nu beland is. Jon en Fernanda lijken me ook wel oprecht

Edit: zie nu in de aftiteling dat Jon en Fernanda uit elkaar zijn dus ik heb hier duidelijk geen verstand van

1 like

Serving looks :tipping_hand_woman:t4: .

Ja zag het ook! Alles voor de aandacht.

1 like

Dit en alle spin offs zijn echt mijn favo shows! ZO fout.
Ik moet er altijd om lachen, want ik ben getrouwd met een Zuid Afrikaan, woon in Zuid Afrika en we hadden ons ook heel snel verloofd. Wat minder dramatisch dan deze serie though :rofl:

Maar guys… nieuw seizoen Happily Ever After coming up!! https://www.youtube.com/watch?v=dZov-ML2vF8

1 like

Ja ik kijk daar zo naar uit. Vorig seizoen 90 days vond ik echt kut

Hoe debiel ze ook zijn, ik mis gewoon Danielle & Mohammed. Wat een trainwreck was dat zeg!

image

En ze wonen samen in 1 huis

Vrijdag begint weer een nieuw seizoen zag ik! Ben benieuwd hahah

3 likes

omg yes so excited ik heb een herinnering in mijn tv app gezet hahah

1 like

Ohhh met nieuwe koppels of een vervolg?

Nee volgens mij zag ik bij de reclame dat het een vervolg was en het zag er weer allemaal lekker dramatisch uit dus ik heb er al weer zin in hahah

1 like

Guys guys guys! Alsof er nog niet genoeg spin-offs waren van deze heerlijke trash show, nu komt deze er ook nog bij:

4 likes

Ik ben hier echt heel erg benieuwd naar haha. Kijk altijd samen met mijn zusje.

1 like

Ik kan ook serieus niet wachten :grin:

1 like

Shit ik ben vergeten te kijken vrijdag. Iemand anders het wel gezien? Was het leuk? Ik ga even zoeken waar ik het terug kan kijken.

Ik vond er nog niks aan! Heel veel herhaling/terugblikken ook naar eerdere seizoenen. Had die 2u liever op een andere manier besteed iig :stuck_out_tongue:

1 like

Oh oké, dan denk ik dat ik deze niet ga terugkijken!

Zou ik ook niet doen! Volgende week blikken ze vast ook weer veel terug naar die van afgelopen vrijdag :wink: (gezien die show vol met terugblikken/één en al herhaling zit haha)

Enige “nieuwe” dat ik me kan herinneren is dat die Larissa (van Colt) dus aangeklaagd is voor huiselijk geweld, maar daar hebben we het in dit topic toen ook over gehad na het vorige seizoen + Paola (vrouw van Russ) is opnieuw zwanger.

1 like

Dankje! Scheelt weer twee uur haha.

1 like