90 Day Fiancé

Nee volgens mij zag ik bij de reclame dat het een vervolg was en het zag er weer allemaal lekker dramatisch uit dus ik heb er al weer zin in hahah

1 like

Guys guys guys! Alsof er nog niet genoeg spin-offs waren van deze heerlijke trash show, nu komt deze er ook nog bij:

4 likes

Ik ben hier echt heel erg benieuwd naar haha. Kijk altijd samen met mijn zusje.

1 like

Ik kan ook serieus niet wachten :grin:

1 like

Shit ik ben vergeten te kijken vrijdag. Iemand anders het wel gezien? Was het leuk? Ik ga even zoeken waar ik het terug kan kijken.

Oh oké, dan denk ik dat ik deze niet ga terugkijken!

Dankje! Scheelt weer twee uur haha.

1 like

Ik moest net huilen toen ik Pedro zag huilen.

Oh ik kan echt niet wachten tot de volgende afleveringen haha! Misschien dat ik ze straks even online op zoek :nerd_face:

Ik heb gisteren gekeken, zo een aantal hadden flink wat laten doen zeg. Zonde. Maar oke. Vond het leuk om weer te kijken. Voor de zekerheid maar even in een spoiler voor de mensen die morgen kijken Vond Andrei en z’n vrouw echt verschrikkelijk. Wat een verwende, ondankbare lui. Geen baan, geen huis, wel zwanger en dan zeuren op die vader die ze enorm helpt. Bah. Bij Pao snapte ik niet waarom die druif van een vent van haar niet gewoon tegen haar zegt dat ze op tijd moet komen, dat dat belangrijk is. Van tevoren was handig geweest, maar al helemaal toen hij haar belde.

2 likes

‘Druif van een vent’ is vanaf nu mijn nieuwe lievelingsterm! Ben t verder volkomen met je eens!

2 likes

Voor de liefhebber!!

6 likes

Ik kijk het nu. En ik hoop zo zo zo dat het goed gaat voor iedereen. Maar heb er een hard hoofd in. Die eerste al, met een vriend van half haar leeftijd.

Ja, same here!!!
Ik woon in Zuid Afrika, redelijk dichtbij waar die Zuid Afrikaanse man vandaan komt. Enneuh… Dat is wel een moeilijke plek. Hou m’n hart vast voor haar!

1 like

Grrrr wat is die chick van die Cole irritant. Geen seks meer als je m’n lipfillers niet betaald. Excuses me. Have some self respect, COLE

4 likes

Ik vind haar echt verschrikkelijk idd!
Maar er is zo iets ‘off’ aan Cole zelf. Die praat ZO rustig dat je bijna zal denken dat hij stiekem in staat is tot heeeele vreemde dingen. Ik kan het niet goed uitleggen, maar er klopt gewoon echt iets niet aan hem.

2 likes

Ja hoe hij naar haar kijkt ook. Psycho vibes.

1 like

Colt praat alsof hij in een aflevering van ‘achter gesloten deuren’ zit.

1 like

Hahahaha so true.
Wie noemt er nou de hele tijd z’n moeder ‘cute’? Jakkes.

Waar kijken jullie 90 day fiance after?