90 Day Fiancé

Ik moest net huilen toen ik Pedro zag huilen.

Oh ik kan echt niet wachten tot de volgende afleveringen haha! Misschien dat ik ze straks even online op zoek :nerd_face:

Ik heb gisteren gekeken, zo een aantal hadden flink wat laten doen zeg. Zonde. Maar oke. Vond het leuk om weer te kijken. Voor de zekerheid maar even in een spoiler voor de mensen die morgen kijken Vond Andrei en z’n vrouw echt verschrikkelijk. Wat een verwende, ondankbare lui. Geen baan, geen huis, wel zwanger en dan zeuren op die vader die ze enorm helpt. Bah. Bij Pao snapte ik niet waarom die druif van een vent van haar niet gewoon tegen haar zegt dat ze op tijd moet komen, dat dat belangrijk is. Van tevoren was handig geweest, maar al helemaal toen hij haar belde.

2 likes

‘Druif van een vent’ is vanaf nu mijn nieuwe lievelingsterm! Ben t verder volkomen met je eens!

2 likes

Verbouwingen? Als in lichamen?

Voor de liefhebber!!

6 likes

Ik kijk het nu. En ik hoop zo zo zo dat het goed gaat voor iedereen. Maar heb er een hard hoofd in. Die eerste al, met een vriend van half haar leeftijd.

Ja, same here!!!
Ik woon in Zuid Afrika, redelijk dichtbij waar die Zuid Afrikaanse man vandaan komt. Enneuh… Dat is wel een moeilijke plek. Hou m’n hart vast voor haar!

1 like

Grrrr wat is die chick van die Cole irritant. Geen seks meer als je m’n lipfillers niet betaald. Excuses me. Have some self respect, COLE

4 likes

Ik vind haar echt verschrikkelijk idd!
Maar er is zo iets ‘off’ aan Cole zelf. Die praat ZO rustig dat je bijna zal denken dat hij stiekem in staat is tot heeeele vreemde dingen. Ik kan het niet goed uitleggen, maar er klopt gewoon echt iets niet aan hem.

2 likes

Ja hoe hij naar haar kijkt ook. Psycho vibes.

1 like

Colt praat alsof hij in een aflevering van ‘achter gesloten deuren’ zit.

1 like

Hahahaha so true.
Wie noemt er nou de hele tijd z’n moeder ‘cute’? Jakkes.

Waar kijken jullie 90 day fiance after?

Ik kijk programma’s die ik niet op Netflix of Youtube kan vinden hier: https://www1.swatchseries.to/

1 like

Ja, alsof hij zich wil voordoen als de weldenkende weloverwogen gentleman. Krijg ook gekke vibes bij hem.

Larissa is wel heel eerlijk over wat ze wil. Ben wel benieuwd hoe haar geheim volgende week ontvangen wordt. Ben al deels ingelicht door het youtubekanaal van tlc, maar heb NIKS aangeklikt.

2 likes

Als het vervelend wordt moeten jullie t zeggen hoor!

5 likes

Nee ik vind t geweldig want ik vergeet het altijd zelf op te zoeken hahahah

1 like

Voor de liefhebbers! (@anon67544534, al gezien?)

Over deze aflevering

Vond het erg sneu voor de dochters en kleinkinderen van de vrouw die naar India gaat. Inderdaad, ze kunnen helemaal niemand bereiken en het is niet het veiligste land voor vrouwen. Sumit heeft het er ook wel zwaar mee, het wordt enorm afgekeurd door zowel z’n vrienden als familie. Waarom gaat hij niet naar de VS, hebben ze dat in eerdere afleveringen gezegd? (niet dat dat nou makkelijk kan maar wellicht zijn er mogelijkheden zoals dat K1 visa)

Hoe aso ben ik!! Idd al gezien!!! Thanks :grin:
Er staat nu dat de video removed is, elke link die ik nu vind is ook verwijderd. Yikes

1 like