90 Day Fiancé

Ik kijk programma’s die ik niet op Netflix of Youtube kan vinden hier: https://www1.swatchseries.to/

1 like

Ja, alsof hij zich wil voordoen als de weldenkende weloverwogen gentleman. Krijg ook gekke vibes bij hem.

Larissa is wel heel eerlijk over wat ze wil. Ben wel benieuwd hoe haar geheim volgende week ontvangen wordt. Ben al deels ingelicht door het youtubekanaal van tlc, maar heb NIKS aangeklikt.

2 likes

Als het vervelend wordt moeten jullie t zeggen hoor!

5 likes

Nee ik vind t geweldig want ik vergeet het altijd zelf op te zoeken hahahah

1 like

Voor de liefhebbers! (@anon67544534, al gezien?)

Over deze aflevering

Vond het erg sneu voor de dochters en kleinkinderen van de vrouw die naar India gaat. Inderdaad, ze kunnen helemaal niemand bereiken en het is niet het veiligste land voor vrouwen. Sumit heeft het er ook wel zwaar mee, het wordt enorm afgekeurd door zowel z’n vrienden als familie. Waarom gaat hij niet naar de VS, hebben ze dat in eerdere afleveringen gezegd? (niet dat dat nou makkelijk kan maar wellicht zijn er mogelijkheden zoals dat K1 visa)

Hoe aso ben ik!! Idd al gezien!!! Thanks :grin:
Er staat nu dat de video removed is, elke link die ik nu vind is ook verwijderd. Yikes

1 like

Leuk dat ‘90 day fiance: what now’ er nu achteraan komt (of was dat altijd al zo? Geen idee). Leuk om Alexei en Loren weer te zien. Fernanda mag van mij wel naar huis, ik snap haar wel, ik zou ook ongelukkig worden van dat thuis zitten, maar man wat een drama steeds. Ik vind hen niet echt leuk om te volgen.

1 like

Fernanda wil nog een groot avontuur meemaken, kan me goed voorstellen dat ze naar Chicago wil en dat het stadje waar ze nu woont dan wel tegenvalt.

Mijn vriend gaat altijd stuk om Asuelu. Vond het wel sneu dat hij zo bang was om Kalani’s vader over de zwangerschap te vertellen.

Iemand nog linkjes voor de afleveringen van the other way? Of andere manieren om te kijken? Ik kan op youtube niets meer vinden, en via de site die ik hier eerder had genoemd heb ik volgens mij een virus gekregen… (of mag ik hier niet naar vragen?)

Ik heb gekeken via dailymotion! DIe doet het vaak wel.

Hahahaha jezus wat een mooie collectie!

Lijkt iemand 90 days to wed nu? Ik heb nu al zo’n medelijden met die meneer die een relatie heeft (of denkt te hebben) met een Oekraïnse vrouw. Al 40.000 dollar gestuurd naar die chick. Ik ben zo bang dat ze shady is. Hij is zo lief.

1 like

Ja dat ‘koppel’ vind ik echt heel triest. Arme man, heb zon medelijden met hem.

Maar ook die meid die naar Syrie wilt, wat bezielt je?

Jaaa zo sneu! Dat is echt een scam denk ik. Vond die spannende opbouw naar zijn beroep wel hilarisch haha

Oh zo shady, snap ook nooit zo goed hoe iemand een ander zo kan oplichten.

En ligt het aan mij dat Darcy zoveel zeurt over die hapsnurker Jessie

Mijn favoriete “scheldnaam”

Nee ligt niet aan jou. Zelfs die Tom begint over Jesseh. Dat is denk ik de verhaallijn, Darceh die niet over haar ex heen is blabla.

1 like

Ik denk dat hij oook weer in de show komt…