Action toppers (Deel 1)

Ik denk niet dat je per se zo’n borstel nodig hebt. Ik heb laatst op m’n werk bij iemand de oranje voegen schoon gekregen met antikalk en een afwasborstel. En thuis deed ik het laatst met pure magic van Nancy en een harde schoonmaakborstel van de Action.

Je kunt ook deze kopen. Die hebben ze ook geregeld voor goedkoper bij Kruidvat.

3 likes

Ze hebben bij wibra fijne voegenborstels.
Zij neit elektrisch, dus je moet wel zelf boenen

4 likes

Ik heb de elektrische voegenborstel liggen en ik gebruik m niet, dus je zou m tegen verzendkosten wel mogen overnemen. maaarrr de harde borstel van de action vind ik eigenlijk veel fijner werken icm schoonmaakmiddel. Deze dus:

Dus ik zou die aanraden haha

8 likes

Fantastisch, haha! Van Action ook?

3 likes

Zag net ook een elektrische voegenborstel bij lidl online (maar link weggeklikt en geen zin in zoeken sorry)

1 like

Ik heb deze ook liggen maar de wc borstel achtige gaf kleur af, had ik ineens zwart blauwige voegen. Kon ik dat met de hand weer na gaan doen

7 likes

Heeft iemand toevallig ervaring met de elektrische verwarming van 19,95?

4 likes

Ik raad deze kachel aan.
Hij is stil, een lamp aan is maar 400watt en is zo lekker warm!
Scheelt echt met een kachel van 1000-2000watt

8 likes

Dankjewel voor de tip!! Verspreid deze de warmte ook goed door de kamer? Gaat om een kleine kamer van 9m2!

Jazeker! Hij blaast niet maar de straling is bloedheet. Ons kantoortje is denk ik 15m2 en het is snel behaaglijk.

4 likes


:smile: lekker hoor!

8 likes

Ohhhh super! Precies wat ik nodig heb, ga hem meteen bestellen!!

2 likes

Weet iemand of deze kruiken nog bij de Pri liggen? Die van de Pri is volgens mij langer dan die van de action.

3 likes

Nee

7 likes

Oo nice! Wij stonden laatst te twijfelen om hem te nemen of niet. Voornamelijk omdat we er eentje smart willen. Maja dan maken we her wel smart :nerd_face:

3 likes

Ja dat is wel het enige, te warm….uit, koud….weer aan.
Maar als je hem aan zet is de warmte zo lekker!

5 likes

Heeft Action fijne dikke sokken voor in huis?

3 likes

Ja, ik heb wel wat zien liggen laatsy!

2 likes

Ja maar de Primark meer hoor

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Action toppers (Deel 2).