Action toppers #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Action toppers (Deel 1) - #5813 door Luzarl.

Eerdere discussies:

6 likes

931dff3cd19f6d4a08f765a1f18e9dab

34 likes

En dan ook nog de wattenschijfjes vergeten :upside_down_face:.

21 likes


Hij is terug! Ik ga zo rennen naar de winkel

7 likes

Dit was fijn voor voegen van badkamertegels toch?

3 likes

Volgens mij wel, heb het zelf nog nooit gebruikt

4 likes

Dat is deze

4 likes

Ook van action?

Ja maar ligt er niet altijd. Maar soms ook bij andere winkels, weet zo ff niet welke

2 likes

Deze is inderdaad anders. Als die oplaadbaar is zou dat ook wel heel fijn zijn. Hij lijkt ook op zo’n massage gun dus nog ff een ander opzetstuk erbij en het is helemaal compleet voor mij :rofl:

5 likes

Zag dit op de site bij de nieuwe producten voor €2,80, echt super goedkoop voor een menstruatiecup?! Ben zelf toch niet zo’n fan van cups, heb er wel een tijd één gebruikt maar ik vind tampons toch makkelijker. Maar ik dacht, misschien zijn hier mensen die nog wel overwegen om een cup te gaan gebruiken. Ze zijn in verschillende maten beschikbaar.

8 likes

Voor die prijs kan ik me haast niet voorstellen dat het materiaal goed is :sweat_smile: Maar ze zullen wel aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen om in de Action te verkopen?

9 likes

Het zal gewoon aan Europese productvoorschriften voldoen :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik kwam dit toevallig tegen en kon 'm niet laten staan. Hij werkt echt goed! Nu wil ik nog een mini coinpusher haha

22 likes

haha dan is hij niet realistisch dus :stuck_out_tongue:

19 likes

Haha nou het is niet altijd prijs :laughing:

2 likes

Ja precies, lijkt mij ook. Maar toch voelt het gek omdat ze normaal gesproken veel duurder zijn en ik zo’n product niet verwacht bij de Action.

5 likes

Zijn de verhuisdozen een beetje oke? Of hebben jullie andere aanraders

1 like

Nee, vallen echt snel uit elkaar. Zijn echt vrij slap.

1 like

Werd laatst hier ook gevraagd. Ik raad ze alleen aan voor lichte en niet breekbare dingen. Handvaten scheuren als je er naar kijkt

3 likes