Action toppers (Deel 1)

https://www.action.com/nl-nl/p/make-upreinigingsdoek/

Deze dus

5 likes

Die liggen hier het hele jaar door, een schap vol!

1 like

Wibra heeft ze ook!

2 likes

Ik kom normaal ook echt nooit bij de Wibra, gewoon beetje door het imago van vroeger. maar ze hebben echt opeens verrassend leuke dingen.

Mijn vriend die wilde voor kerstspullen gisteren gaan kijken bij de Action en ik wilde een of ander stickerboek hebben voor mijn journal (Hadden ze niet. still mad) maar waar ik wel even was gaan neuzen was bij de geurtjes. Op tiktok kwam een of andere dupe video voorbij en heb daar het geurtje “amazing life for her” mee genomen. als ik het een beetje goed google komt de geur een beetje over een met een of andere dure parfum.
Schijnt dus nog best een ding te zijn met de action parfums:

9 likes

Vraagje over die wasbare wattenschijfjes. Hebben jullie ook dat je veel meer product moet gebruiken, doordat ze zo dik zijn? Of ligt dat aan mij?

Het voelt echt als verspilling waardoor ik geneigd ben om ze niet te gebruiken (door allergie moet ik speciale dure make-upremover gebruiken, en ik heb zeker 3x meer product nodig als bij een gewoon wattenschijfje)

3 likes

Ik gebruik ook veel meer product inderdaad, vind ze hierom ook niet helemaal fantastisch.

9 likes

Kan je niet gewoon je reiniger op je gezicht smeren en dan verwijderen met de wattenschijfjes? Dat doe ik eigenlijk altijd, tenzij het micellair water is of iets van die substantie

7 likes

En heb je al geprobeerd ze eerst vol te laten lopen met water, dan uitknijpen en dan product erop? Misschien dat dit minder product verspilt?

4 likes

@flalamingo Dit is wat ik doe en heb het idee minder te gebruiken! Vind het sowieso fijner om ze vochtig te gebruiken.

4 likes

Het is inderdaad eerder de substantie van micellair water. Ik heb dus echt wel wattenschijfjes nodig om het op mijn ogen te kunnen doen.

@Fotorolletje @50193905 Goede tip, zal dat eerns proberen!

5 likes

Dit is inderdaad ook de bedoeling! Eerst nat maken met koud water, uitknijpen en dan je product erop.

8 likes

Ik heb mijn lotion in een spuitflacon gedaan en dat spray ik op het wattenschijfje. Misschien werkt dat ook voor jou.

3 likes

Weet iemand heel toevallig of de Action nog stofzuigerzakken te koop heeft? :no_mouth: Ze staan niet meer in de app namelijk.

1 like

Gisteren nog volop gezien!

5 likes

Dankjewel :blush:

Edit: Het is gelukt! Zie wel kleine lettertype verandering op de doos, misschien dat ze daarom niet online staan op dit moment. Die van de Action blijven toch wel erg goed voor die prijs.

3 likes

Ik zoek een auto-organizer. Zo een die je aan de stoel hangt en waar je dan bijv. tissues, drinken etc. in vakjes kan stoppen. Ik dacht dat ze ooit bij de Action lagen. Iemand laatst nog gezien?

1 like

Ja maar wel echt van die kinderdesigns. Een roze dacht ik en een blauwe met ruimteschepen (?)

1 like

Oh :sweat_smile: ik had gehoopt op zwarte haha. Weet je waar ze liggen toevallig?

6 likes

Misschien hebben ze ook wat neutralere hoor, maar die heb ik niet gezien. Ik dacht dat ze bijnier gangpad lagen waar ook alles voor de fiets en auto ligt.

Heeft iemand ervaring met de thermoleggings van de action? Zijn die echt warm of valt dat tegen?

4 likes