Ja zijn prima! Heb hier al 3 setjes van inmiddels.
Deze zijn fantastisch!
Nee, dit gebruik je in plaats van wattenschijfjes. Dus je doet er gewoon remover op! Daarna gooi je het volle zakje in de was.
Ja ik had er ook remover bij gedaan hoor, werkte prima
Heb die ook gekocht! En een doekje. Zitten nu in de wasmachine, leek me wel een goed idee voor gebruik
Het kan inderdaad met alleen water, maar doet gaat veel makkelijker als je er wel reiniger op doet. Dus dat raad ik wel aan. Ik gooi ze trouwens los in de wasmachine bij de handdoeken, omdat ze er in een waszakje anders bij mij niet echt schoon uitkomen.
ik gebruik ze ook een tijdje, zeer tevreden van! Mijn standaard watjes eigenlijk sindsdien niet meer gebruikt (op het weghalen van wenkbrauwverf na).
Ik gooi ze ook gewoon los in het wasmachine, al blijft er soms eentje in het rubber van de deuropening zitten, dus misschien daarvoor zou ik wel een waszakje gebruiken maar daar ben ik te lui voor
Oh dat klinkt veel fijner, dan ga ik ze ook halen!
bij ons (Den Haag) liggen die het hele jaar door gewoon? Ligt het niet aan je filiaal?
Die doekjes zijn inderdaad fantastisch! Super zacht om je make-up eraf te halen, zijn nog zachter dan de schijfjes. Als je ze met water goed warm maakt zijn ze ook nog eens heel ontspannend om op je gezicht te leggen voor een mini-spa experience.
Die liggen hier het hele jaar door, een schap vol!
Wibra heeft ze ook!
Ik kom normaal ook echt nooit bij de Wibra, gewoon beetje door het imago van vroeger. maar ze hebben echt opeens verrassend leuke dingen.
Mijn vriend die wilde voor kerstspullen gisteren gaan kijken bij de Action en ik wilde een of ander stickerboek hebben voor mijn journal (Hadden ze niet. still mad) maar waar ik wel even was gaan neuzen was bij de geurtjes. Op tiktok kwam een of andere dupe video voorbij en heb daar het geurtje “amazing life for her” mee genomen. als ik het een beetje goed google komt de geur een beetje over een met een of andere dure parfum.
Schijnt dus nog best een ding te zijn met de action parfums:
Vraagje over die wasbare wattenschijfjes. Hebben jullie ook dat je veel meer product moet gebruiken, doordat ze zo dik zijn? Of ligt dat aan mij?
Het voelt echt als verspilling waardoor ik geneigd ben om ze niet te gebruiken (door allergie moet ik speciale dure make-upremover gebruiken, en ik heb zeker 3x meer product nodig als bij een gewoon wattenschijfje)
Ik gebruik ook veel meer product inderdaad, vind ze hierom ook niet helemaal fantastisch.
Kan je niet gewoon je reiniger op je gezicht smeren en dan verwijderen met de wattenschijfjes? Dat doe ik eigenlijk altijd, tenzij het micellair water is of iets van die substantie