Ik kon de borstel niet vinden bij mijn Action
Wel weer de nep Aesop handzeep gescoord (hij is terug!) en nog meer sneakerssokjes. Ze zakken echt niet af, meeeeega goede tip! Van wie was het ook alweer?
Ik ze maandag nog in ‘mijn’ action gezien maar er waren er niet zo veel meer.
Ik heb net de borstel gebruikt en hm, voor mij is het geen wereldwonder ofzo. In onze douche zit heel veel kalkaanslag van de vorige bewoner die er met geen mogelijkheid af te krijgen is, dus ik had de hoop dat dat met deze borstel weg zou zijn, maar helaas. Wel voor een groot deel, maar niet zoals ik verwacht had. Speelt ook wel mee dat de batterijen (die er al ik zaten?) bijna leeg leken te zijn toen ik op de helft was dus misschien was ie minder krachtig dan normaal ofzo. Ga het wel nogmaals proberen evt met ander schoonmaakmiddel en nieuwe batterijen, misschien moet ik er meer tijd voor nemen.
En jarenlange kalk is natuurlijk ook niet in één keer weg te krijgen he, zo hardnekkig. Maar misschien is het de volgende keer al wel weer makkelijker!
Ik heb kalk op mijn badkamertegels en misschien moet ik die borstel ook proberen. Welk schoonmaakmiddel werkt het beste? Gewoon bleek?
Nee daarom, probeer het gewoon nog een keer en met ander schoonmaakmiddel.
Of met citroensap. Of zooi van HG, dat is echt slecht maar werkt wel suupergoed
Heb alles al geprobeerd haha, hele muur volgespoten met schoonmaakazijn en daarop toiletpapier geplakt en dat uren in laten trekken (werkt bij de kraan echt super goed namelijk) en allemaal oma weet raad kalkmideltjes, maar helaas. Heb het ook maar geaccepteerd hoor, zou het erger vinden als het een koophuis zou zijn tbh.
Stomme kalkaanslag ook echt, verschrikkelijk. Hoop dat het gaat helpen.
Deze lampen zijn een aanrader! Het zijn eigenlijk nep Hue lampen. Er hoort een handige app bij en je kunt ze verbinden met Google Home, ideaal en lekker lui hahah. (Ze hebben ook nog ander soort lampen en producten zoals deursensor, afstandsbediening, bewegingsmelder)
Ook hier de borstel gekocht en gelijk geprobeerd. Het verricht naar mijn idee geen wonderen maar vind hem wel handig en zal hem zeker gebruiken in mn schoonmaak routine.
Hmmm nou dan blijf ik maar een tandenborstel gebruiken
Ik heb ook net die borstel gekocht. Er lagen er nog een paar en je kan ze vinden tussen de schoonmaakspullen.
Ik heb deze uitgeprobeerd op de tegels in mijn douche. Ik heb een witte aanslag op de tegels, die je goed ziet, omdat ze grijs zijn. En met een beetje Antikal en die borstel is die aanslag direct weg! Heb het expres op één tegel uitgeprobeerd, zodat ik het verschil goed kon zien, en ben echt positief verrast. Hele witte waas is weg en dat zonder dat ik druk heb uitgeoefend. Met andere borstels en sponzen lukte dit nooit. Thanks voor de tip, gelijk zin om alle tegels te doen!
Omg dit wil ik.
Yezzzzz, na een tweede ritje richting de Action toch deze borstel kunnen bemachtigen. En meteen geprobeerd. Ik vind het ook een topding! Gekke vlekken in de badkamer van de vorige bewoner heb ik ein-de-lijk van de tegels en voegen gekregen Ik ben fan!
Maar mijn mega ophoping kalk aan de douchekraan is er niet helemaal mee weggegaan. Soms werkt daarmee krabben met een aardappelschilmesje (achterkant) toch het best
Oooh die ga ik ook halen!!
Nou, ik heb de borstel en ga hem nu uitproberen op mijn badkamervloer. Hopelijk gaan de rare vlekken + kalk weg.
Keukenpapier er op leggen/plakken en dan daar schoonmaakazijn overheen gieten. Tijdje laten inwerken en dan er af schrobben!! Dat was hier dé oplossing voor ook jarenlang kalk van vorige bewoners.
Haha helaas, hielp ook niet. Werkt wel echt top rond kranen enzo