Action toppers (Deel 1)

Wat bij mij echt heel goed tegen kalk werkte was wc eend. Ik had hele erge kalkaanslag in de wc (bij dat ‘gootje’ dat onder water staat en onder de rand van de bril). Zo erg dat het helemaal.bruin/ zowat zwart zag. Was ook nog van de vorige bewoners. Ik heb toen het water uit het gootje gehaald en heel.goed geschrobt met wc eend en een laag er in laten zitten voor de nacht en de volgende dag kwam er al zoveel los. Moest dit wel een paar dagen achter elkaar doen en flink schrobben steeds maar nu is het blinkend schoon echt!! Dus het zou ook echt moeten werken op tegels. Het is denk ik de truc om het lang in te laten trekken en de tegels een paar keer te behandelen, maar wc eend is mijn beste vriend. Veel beter nog dan schoonmaakazijn. Waar ik op zich ook fan van ben maar niet voor hardnekkige vlekken.

2 likes

Deze had ik nog staan en vind ik in de was niet heel bijzonder (die van Lenor vind ik wel geweldig), dus heb ik na aanleiding van de tip hier (weet niet meer wie het was) het opgezogen en net mijn huis gestofzuigd. Wow het ruikt nu zo lekker. Daar ga ik het voortaan voor gebruiken. Straks alles nog even afnemen met die roze allesreiniger van Action en dan ga ik lekker op de banken genieten van de schone geuren😂

9 likes

Hebben jullie voor en na foto’s van het resultaat met het borsteltje? :grinning:

5 likes

Ik heb hetzelfde!Ik ruik het in de was echt niet terug. Ik heb al grotere porties geprobeerd, eerst de was dan de korrels ipv andersom etc. maar het werkt gewoon niet. Maar ik heb het inderdaad ook opgezogen met m’n stofzuiger en dan ruikt het huis zó lekker! (En ik heb ook de roze allesreiniger haha)

Ik vind jullie action verhalen zo inspirerend. Bijna ren ik gelijk naar de winkel. Maar heb helaas deze maand weinig geld. Dus ik houd het even op tot volgende maand.

2 likes

Heeft er iemand onlangs nog koffers gezien? Ben op zoek naar 1 maat groter dan handbagage.

De sneakersokken en dan met het siliconen randje!

2 likes

Wow thanks! Ga morgen meteen kijken.

1 like

Ik zag ze zondag nog! Bij de notitieboekjes enzo in het schap.

1 like

afbeelding
Ik zag dit gisteren liggen, heeft iemand dit al eens geprobeerd? Twijfel of het werkt.

Nee ik vond het niet goed werken, kreeg er ontzettend veel strepen van.

Iemand die na de eeltsokken (dag erna) naar de zonnebank is geweest of een dag strand had? Beetje bang dat het erg verbrand gezien zoiets in de bijsluiter stond. En wil naar de zonnebank :joy:

Haha ja ik dacht insmeren mijn voeten enkel, maar weet niet of het echt not done is met die sokken.
Wil gaan ivm rugpijn niet om te bruinen eigenlijk

Is een infra rood lamp dan niet beter?

Dat heb ik niet :slightly_frowning_face:

Als iemand die eeltsokken nog wil, ik heb een pakje thuis liggen maar ik durf ze niet te gebruiken :grin:

Je kan toch gewoon voor een keer een handdoek over je voeten gooien, of doe ik nou echt heel moeilijk?

2 likes

Volgens mij heb je dan als nog straling. Was verder gewoon benieuwd of iemand het had gedaan en er niks was gebeurd, dan hoef ik me geen zorgen te maken.

Deze en een bolletje die ik dus beiden met m’n telefoon aan kan zetten. Het bolletje kan je ook nog dimmen en de helderheid aanpassen en ik ben er mega content mee :ok_hand:t2:

4 likes

Verkopen ze ook tekenpapier dat geschikt is om op te waterverven? Ik heb nu een tekenblok met heel dun papier, dus dat werkt niet zo :sweat_smile: