Action toppers (Deel 1)

Het kan zijn dat je onderin nog een blikje met van dat gas moet duwen, weet niet hoe dat heet. Soms zit het er bij!

1 like

Ja wat @Luzarl zegt! Je kunt een los blikje met gas kopen en dat schroef je hierin, die houder prikt het dan door, dus je kunt het er niet meer uithalen voor het leeg is.

2 likes

Omg, instant influence!! Ik ga dit morgen meteen kopen :rofl::money_mouth_face:

1 like

Ik ga morgen gelijk kijken!!!

1 like

Ik had hem ook meteen doorgestuurd naar m’n moeder want die heeft ook altijd gekut met die voegen maar ze zei dat we hem al hadden en dat ie teveel batterijen vrat voor hoe het werkte haha

Omg dit heb ik nodig in mn leven. Morgen ga ik het halen. Was net van plan de douchecabine te gaan schoonmaken

1 like

Weet iemand misschien of ze bij de Action ook lamineerhoezen verkopen?

Edit: via de Action website kon ik het niet vinden maar via google kwam ik er toch op, ja dus! 20 stuks voor 1,29.

Weet iemand misschien of de action föhn diffusers verkoopt en of ze redelijk werken?(: Wil eerst kijken of een diffuser iets voor mij is en daarvoor wil ik niet te veel geld uitgeven

Omg! Die moet ik, ik heb laatste de voegen staan boenen met een tandenborstel :joy:

1 like

Nee vaak zit de diffuser bij je föhn. Je kan een vergiet proberen ipv diffuser :grin::upside_down_face:

1 like

Gaat goed met je forumtrend! Heb hem vanmorgen gehaald

1 like

Haha en al geprobeerd? Ik hoop wel dat iedereen net zo blij mee is als ik, anders is het Ook een beetje gefaalde tellsell

Ze verkopen wel een föhn met diffuser voor 8,95.

De borstel heb ik ook gehaald. Nog niet geprobeerd.

Heeft iemand de eeltsokken de laatste tijd nog gezien? Bij mijn action is het schap al weken leeg en was afgelopen weekend in een andere action en daar stond niet eens meer een bordje op de rand van de schappen. Ik krijg het idee dat ze uit de handel zijn?

@Quinn thanks voor de tip en reactie! Ik ga morgen even langs de action dan :smiley:

Dat nog niet, van de week de hele badkamer al gepoetst
 Dus had er nog niet zo’n zin in. Maar ziet er wel uit alsof het werkt!

1 like

@Botsautobob stuurde me vanochtend een filmpje van dat ding dus ben meteen naar action gerend, kon ‘m niet vinden dus liet een foto zien en die vrouw zei “pff, waarom wil iedereen deze ineens? Al 4 mensen hebben er vandaag naar gevraagd” Denk dat je forumtrend gelukt is :joy:

46 likes

Hahahahah geweldig. Ik ben er echt super blij mee!

1 like

Ik heb hem ook gehaald maar nog niet geprobeerd, ben benieuwd!

1 like

Ben keihard geĂŻnfluenced

14 likes