Ben een paar dagen na het laatste vervellen naar een festival in Zuid-Europa geweest deze zomer. 7 dagen lang aan het strand gelegen in de zon en niks aan de hand, had ze ook niet ingesmeerd. Ik verbrand zelf best wel snel, maar de onderkant van m’n voeten is nog nooit verbrand.
Ben benieuwd of die early test werkt. Ik heb die weleens gehaald, maar blijkbaar is het dus onzin en kan je pas vanaf NOD echt wat zeggen…
Oh ja ik ben niet de persoon om dat te testen (he he see what i did there ) hoor! Ik weet door mn spiraal nooit wanneer ik precies ongesteld wordt dus haal voor de zekerheid altijd die early dingen.
Ik kan dus eigenlijk ook helemaal niet zwanger zijn omdat ik een spiraal heb maar ben altijd toch bang
Weet jij misschien hoe lang je voeten eigenlijk blijven vervellen na het gebruik van die sokken? Ben zo benieuwd, maar ga binnenkort ook op vakantie haha.
Twee weken ongeveer volgens mij
Dankje! Dan wacht ik nog even haha.
Weet iemand wellicht wanneer de action weer kerstartikelen krijgt? Wil graag zo’n houten adventkalender (geen idee of ze die dit jaar weer gaan verkopen trouwens…)
Bij onze Action ligt er al een heel pad vol met kerstspullen! Snel voorbij gelopen, dus niet gezien of ze die adventskalender hebben.
Dankjewel. Dan ga ik eens snuffelen!
Oh top!
Totaal offtopic… hoe ‘lees’ je jouw naam?
Eerst het een. Dan het ander
Hahaha, maakt niet uit. Het is inderdaad wat @Bananana zegt: Eerst Het Een.
Geen obscure teen-fetish hier
ben ik de enige die het grappig zou vinden als je titel “en dan het ander” zou worden?
Vast niet . Ben een long time meelezer, maar nieuwe meeschrijver, dus nog niet echt ‘titelwaardig’ denk ik.
of toch niet blijkbaar
Ik ben te beïnvloedbaar en heb de scrubborstel, geurkorrels (?) en eeltsokken gekocht