‘Eersthe teen’ kon ook nog maar dan had ik de grap gemist waarom je eerste met een H schreef ik heb veel nagedacht over jouw forumnaam. Je bent gelijk berucht zo!
Wat een fluffy dotje omg <3
Weet iemand of ze nog van die helium cilinders hebben om ballonnen op te blazen of waar je die zou kunnen halen als ze die niet meer verkopen?
Ik heb ze vorige week nog zien staan bij de ballonnen/slingers etc.
Gisteren nog zien staan.
Weet iemand hier wat de kwaliteit is van de Elle krultang die de Action verkoopt? Of een van de andere krultangen?
Weet iemand of de Action van die whiteboards heeft met uitwisbare stiften?
Ja, die hebben ze
Vanaf morgen is deze verkrijgbaar bij Action. Ga hem denk ik halen voor mijn konijn, die vindt het geweldig om overal op te springen. Ben wel benieuwd hoe groot hij is. Ik vind het wel wat duurder dan normaal bij de Action, maar bij de dierenwinkel betaal je hier zo 30 euro voor
De afmetingen staan op de foto
Ik vind het wel leuk maar ik denk niet dat mijn konijn die ladder gaat gebruiken haha. Ik denk veel honden eigenlijk ook niet.
Ik hoop dat die kartonnen dierenhuisjes weer eens terugkomen (ja, ik maak ook wel eens zelf een kartonnen huisje maar dit was extra leuk haha).
Deze wil ik ook nog zo graag! Ben toen naar 5 verschillende Actions geweest, maar ze hadden hem nergens meer
Ik vond dit ook wel een leuk huisje maar ik zie mijn honden die ladder niet gauw opklimmen nee
Ik vond hem erg klein vorige keer dus heb m toen niet gekocht, mijn katten zijn daar echt te groot voor
Voor mijn salontafel ben ik op zoek naar stickerfolie met marmer. Hebben ze dit bij de action?
Of ze het bij action hebben weet ik niet. Wel bij kwantum!
Weet iemand of de action spuitzakken heeft?
Mijn zus appte me net dat dat huis weer komt. Waarschijnlijk deze week!
Iemand hier toevallig die de douche speaker heeft van Dunlop? Twijfelde hem te kopen voor mijn vriend.