Action toppers (Deel 1)

Ik vond dit ook wel een leuk huisje maar ik zie mijn honden die ladder niet gauw opklimmen nee :joy:

1 like

Ik vond hem erg klein vorige keer dus heb m toen niet gekocht, mijn katten zijn daar echt te groot voor

Ja hoor, gewoon in een hobbywinkel ofzo hebben ze dat vast!

2 likes

Oh sorry ik had niet door in welk topic ik zat :woman_facepalming:t3: Dan weet ik het niet!

1 like

Voor mijn salontafel ben ik op zoek naar stickerfolie met marmer. Hebben ze dit bij de action?

Of ze het bij action hebben weet ik niet. Wel bij kwantum!

1 like

Haha :grimacing:

2 likes

Weet iemand of de action spuitzakken heeft?

Mijn zus appte me net dat dat huis weer komt. Waarschijnlijk deze week!

2 likes

Iemand hier toevallig die de douche speaker heeft van Dunlop? Twijfelde hem te kopen voor mijn vriend.

Er zijn nu elektrische tandenborstels van oral-b! Oplaadbare en eentje op batterijen. 15 en 7 euro.

4 likes

Thanks, goede tip!

Ook alleen de borsteltjes kan je kopen !

1 like

Ja kreeg inderdaad een action-mail dat dat kartonnenhuis ivm dierendag weer verkocht wordt. Heb hem vandaag nog niet gezien in de winkel (en de andere poezen spullen voor dierendag lagen er wel).

2 likes

Ik had deze week een blok van decotime met glitter kerstpapier gekocht, maar die stinkt echt erg. Zo erg dat mijn vader en moeder dachten dat er iets in mijn kamer aan het verbranden was :weary: Hele kamer overhoop gegooid, maar het is dus echt dat karton.

Koop deze dus niet tenzij je in de stank wil zitten

1 like

Ik heb het huisje ook niet gezien nog vandaag. Zal later deze week hopelijk wel komen

ik zag m vandaag ook niet

Shhh***tttt ik wil dit!!
Elke dag langs de Action vanaf nu!

Thnx voor deze info

Mag ik even iedereen bedanken voor de tip van de elektrische schoonmaakborstel (voor voegen/kalkaanslag). Beste aankoop van de Action ooit.

5 likes

Ik heb hem ook gehaald door jullie! Welk schoonmaakmiddel gebruiken jullie om kalk van tegels te halen?