Ik gebruik Antikal. Even laten inweken voor een minuut of twee en dan met de borstel eroverheen.
Ja, maar heeft tijd en veel moeite nodig! Ik heb mijn douchecabine nu 2 keer gedaan en zie echt al veel verschil, maar voor een buitenstaander is het waarschijnlijk nog steeds en vieze gore douchecabine. Maar ik hou vol en ooit shinet ie.
Wat ik laatst geprobeerd heb op een glazen douchewand waar je niet meer doorheen kon kijken, is wc eend. Kan gewoon van een huismerk (ik had ah merk) en dan van dat blauwe spul wat je onder de rand vd wc doet. Dat op de wand smeren, best ruim, en even laten intrekken. Dat hielp echt goed. Bijna alles was weg daarna. Wel raam open zetten, want die lucht was heftig haha.
Ja de blauwe wc eend hielp bij mij ook erg goed! Ik had wel de merk versie, maar daar zal geen verschil in zitten denk ik. Als je maar de antikal variant neemt. @Nidorina
Haha ik heb het alleen op de tegels van de vloer geprobeerd. Maar next step: douchecabine
Ja leuk zijn die! Ik heb die rechter, was de allerlaatste. Zal af en toe kijken of ze die andere hier ook weer hebben
Is de schoonmaakborstel waar jullie het over hebben de CleanRite borstel of een andere? Het klinkt als iets wat ik ook nodig heb
Dat is hem!
Dank je, ik ga straks even kijken bij de Action hier.
Beschadigd die borstel de badkamer niet? Kunnen je voegen enzo ertegen?
Bij mijn action lag ie helemaal in een hoekje weggestopt bij de schoonmaakdoekjes enzo, kon m ook niet vinden en de medewerkster raakte echt mega geïrriteerd toen ik er naar vroeg.
Haha ja want ze is daar natuurlijk voor de sier en niet om te werken
Misschien had ze m voor zichzelf bewaard!
Ik zie maar een heel klein deel van je badkamer en ik ben er alsnog jaloers op
Ze hebben echt super leuke velvet kerstballen bij de Action!
Ik heb ze zelf niet gehaald vanwege het gouden accent, ik heb zelf alles zilver. Maar ze waren echt leuk!
Haha dit dacht ik ook
Omg velvet kerstballen en dierenkerstballen ik ben niet eens zo hysterisch als t om kerst gaat, maar dit wil ik meteen halen
Zie bij de nieuwe artikelen een adventskalender voor honden en katten! Die ga ik zeker halen voor de hond van m’n ouders!