Kartonnen kattenhuis gespot!
Die liggen al in de winkel!
Ik ook gister! Lagen er maar een stuk of 5 dus die zijn echt zo weg. Vandaag in een andere action waren ze al op.
Hier lagen er alleen nog panda’s
Ik heb hem van de week voor het eerst gebruikt en ik heb dus wel het probleem dat het een rubber heeft beschadigd waardoor er nu een kleine lek in mijn douche zit! Maakt verder wel heel goed schoon hoor, maar zou het dus niet op de rubbers van de douche gebruiken.
Oei das balen! Goed om te weten
Ja hier ook. Toen heb ik me maar laten verleiden om kaarsen te kopen, die had ik nog niet
Ik heb m ook gevonden! Heeft iemand hem al in elkaar gezet? Waar is dat zakje voor? Is dat catnip? Waar gebruik je dat? Zie het niet in de gebruiksaanwijzing staan
Ja heb hem in elkaar gezet! Ging best makkelijk maar heel stevig is die niet (vind ik ook niet erg voor die prijs en mn kat is er heeeeel blij mee). Catnip is voor in het krab gedeelte zodat ze daaraan gaan krabben.
Mijn moeder is meerdere winkels afgegaan en ze hadden 'm nergens
Amsterdam Europaboulevard liggen er nog 3!
Yay! Kartonnen kattenhuis voor mn konijnen gevonden! Was de laatste
Ga 'm zo in elkaar zetten, en ze gelijk een goeie kambeurt geven en dan ben ik benieuwd wat ze ervan vinden
Oeh bedankt voor het melden!
Woojoow, dat huis is net een magneet, joh. Alle twee de katten zaten al op m’n karton, terwijl ik hem nog in elkaar moest zetten. Hier in ieder geval goedgekeurd.
Als ze een beetje op die van mij lijkt, heeft dit huisje ook heel snel weer een extra zijingang en achterdeur gekregen haha