Action toppers (Deel 1)

De jassen uit de weekaanbieding zijn teruggeroepen, ze voldeden niet aan de kwaliteitseisen… dus helaas niet te koop

3 likes

:joy: Sorry, ik vind dit best wel grappig op de een of andere manier.

5 likes

Ik was speciaal naar de action gegaan vanmorgen :grimacing:
Hebben ze je dit in de winkel verteld?

Haha ik dacht ook gelijk, ook niet vreemd voor €12,95 :joy:

@Noor ja! Ik keek bij de weekacties en zag daar niks bijstaan, dus dacht vreemd. Bij de kleding gekeken maar daar zag ik ook niks en daarom gevraagd aan een medewerker. En die vertelde mij dat ze dus teruggeroepen waren

2 likes

Want als het waait hou je niks meer van de jas over? :laugh:

6 likes

Ik ging vanmiddag ook voor de jas naar de Action, hing bij ons een briefje bij de ingang! Klein beetje jammer wel, leek me wel handig en goedkoop voor over m’n dikke babybuik…

1 like

Ieeew dat ribbelkarton ziet er zo naar uit maar ik moet er naar kijken

7 likes

Wat een snoepie :heart_eyes:

1 like

Himalayazeezoutwaxinelichthouderding voor 90 cent dacht ik.

19 likes

Ja ik heb die van action in de gang staan en ruikt echt heel lekker! Ben nu niet thuis dus kan geen foto er van maken, maar het is een doorzichtig flesje met een zwarte houten bovenrand en zwarte stokjes. De geur was iets van early grey and Cucumber, maar dat is wel wat frisser.

Heel leuk ding, ik heb er ook een, maar die van mij smelt… Even in de gaten houden voordat je allemaal vlekken/kringen krijgt :blush:

1 like

Hahahah omg. Na hoelang gebeurde dit? Ik was serieus al bang dat er iets in de fik zou vliegen.

Dat komt omdat het zoutsteen is en vocht aantrekt. Steen houd van warmte dus vaker het kaarsje aansteken dan is er geen probleem.

Ik brande er elke eind van de middag/avond een kaarsje erin. Dus dat is helaas niet het redmiddel geweest haha.

@Branko ongeveer na 4/5 dagen begon hij te smelten. Ik had het eerst niet door, tot de steen helemaal glibberig was… bah

die is er al!
En die waxinelichthouder die de theelichtjes reflecteert en op egf zo populair was is er ook weer

2 likes

Oww wat gek! Ik heb een aantal zoutsteen lampen en een paar waxinelichthouders en zolang ik ze maar vaak genoeg aanzet/kaarsje brand wordt die steen warm en “smelt” hij niet. Maar zonde joh want het staat zo gezellig!

Jaa ik baal er echt van! Weet ook niet zo goed wat ik er nu mee moet…

Heb nog even gezocht maar het advies is of langer aanzetten (steen moet dus warmer worden/langer warm zijn) of hij moet op een andere plaats gezet worden. Dus dat is misschien nog een optie.

1 like

Zout smelt bij een temperatuur van 800 graden Celsius… woon jij in Mordor?

34 likes

Lik er eens aan

9 likes