Action toppers (Deel 1)

Ja het was een aardig projectje. Moet wel zeggen dat de dakkapel er ook alweer bijna af is gesloopt hoor. En zag net al een snuit tussen de dakdelen door komen. Dit ding heeft geen lang leven :joy:

7 likes

Heb niets teveel gezegd. Ze zijn in ieder geval dankbaar…

27 likes

Haha wij hebben de randen met ducttape iets steviger gemaakt, maar na een kwartier was het raam al een deur geworden. :joy: Ben heel benieuwd hoe lang het heel blijft haha.

2 likes

Hahaha :joy:. Je kunt ze net zo goed een kartonnen doos geven eigenlijk. Ze zien het verschil toch niet, alles moet gewoon stuk.

8 likes

Mijn kat heeft van haar huisje echt een soort safe space gemaakt haha ze rent er meteen in als ze gekroel of gespeel zat is

12 likes

Wij hebben hier dat houten speelhuisje en ik heb daarom ook niet die kartonnen variant gekocht. Het houten speelhuisje is vooral in trek om lekker op de bovenverdieping te zitten. Sowieso blijven hier de Bijenkorf dozen favoriet maar snap ik nooit zo goed waarom? Zijn ze lekker stevig of zijn mijn katers gewoon luxebeestjes die met minder niet genoegen nemen. :joy:

6 likes

Die van mijn ouders blieft alleen HM dozen dus dan is zij, vergeleken met jouw kat, wel een pauperpoes😂

3 likes

Ik zag deze in de folder van morgen en aankomende week. Ik ga morgen gelijk kijken of de kwaliteit een beetje oké is.

Add ima

ges

11 likes

Ik wilde morgen ook al gaan kijken! Wil hem wss in het roze halen :hugs:

2 likes

Ja die hebben ze! Alleen niet te zwaar beladen haha, dan vallen ze van de muur af

1 like

De jassen uit de weekaanbieding zijn teruggeroepen, ze voldeden niet aan de kwaliteitseisen… dus helaas niet te koop

3 likes

:joy: Sorry, ik vind dit best wel grappig op de een of andere manier.

5 likes

Ik was speciaal naar de action gegaan vanmorgen :grimacing:
Hebben ze je dit in de winkel verteld?

Haha ik dacht ook gelijk, ook niet vreemd voor €12,95 :joy:

@Noor ja! Ik keek bij de weekacties en zag daar niks bijstaan, dus dacht vreemd. Bij de kleding gekeken maar daar zag ik ook niks en daarom gevraagd aan een medewerker. En die vertelde mij dat ze dus teruggeroepen waren

2 likes

Want als het waait hou je niks meer van de jas over? :laugh:

6 likes

Ik ging vanmiddag ook voor de jas naar de Action, hing bij ons een briefje bij de ingang! Klein beetje jammer wel, leek me wel handig en goedkoop voor over m’n dikke babybuik…

1 like

Ieeew dat ribbelkarton ziet er zo naar uit maar ik moet er naar kijken

7 likes

Wat een snoepie :heart_eyes:

1 like

Himalayazeezoutwaxinelichthouderding voor 90 cent dacht ik.

19 likes

Ja ik heb die van action in de gang staan en ruikt echt heel lekker! Ben nu niet thuis dus kan geen foto er van maken, maar het is een doorzichtig flesje met een zwarte houten bovenrand en zwarte stokjes. De geur was iets van early grey and Cucumber, maar dat is wel wat frisser.