Lol ik likte er ook eens aan. Direct spijt. Toen wilde ik m’n vriend overtuigen om ook te likken. Dat lukte alleen toen ik nog eens likte. ZO GOOR.
Ik heb een keer in een Intratuin aan zo’n steen gelikt omdat ik niet geloofde dat het echt zout was. Was het wel.
Ik ben een ginger dus ik heb geen ziel… de hel is mijn thuis.
omg haha wat als iedereen dit zou doen. Mijn ouders hebben thuis ook zo’n lamp. Ik heb er ook wel eens aan gelikt. Ze zijn trouwens giftig voor katten dacht ik, dus daar wel mee opletten.
Uhm hoi.
Ik was vergeten te screenshotten en ben echt te lui om heeeel veeeel terug te gaan scrollen…
Maar heeft er nog iemand een plaatje van die fijne borstel voor de badkamer.
Eeuwige dank
Let heeeel erg op als je katten heb. Die steensoort is mega giftig voor ze. Ze kunnen zelfs doodgaan als ze er aan likken
Dankjewel namens Kroepoek, want was van plan em te kopen
Waarom begint iedereen over katten ? Ik heb eraan gelikt. Ik ben geen kat.
Bedoel je zo’n soort kistje? Met spiegels ofzo?
Ik had eindelijk de allesreiniger gekocht, helemaal blij. Was hij nog open en zit heel mijn keukenkastje met schoonmaakspullen eronder Voordeel is wel dat mijn keukenkastje nu lekker ruikt.
Ik heb 2 weken geleden deze auto ontvochtiger gekocht, en hij werkt perfect!
In de ochtend geen gedoe meer met beslagen ramen en de blazer vol aan hebben staan.
Ik had m’n waterfles van de action in de sauna laten staan. Dus ik terug om een nieuwe te kopen. Hebben ze hem niet meer. Helemaal geen flessen meer. En die bij de Hema bleek 4,50 euro te kosten. Vind ik te duur. Ik mis m’n waterfles. (en in de sauna hadden ze hem niet gevonden)
Deze heb ik ook al jaren in de auto liggen! Aanrader inderdaad.
Wat gebruik je nu dan? Plastic flesjes?
Ik had nog een dopper van iemand gekregen. Maar daar kan niet zoveel in.
Ah. Ik vind 4,50 voor een waterfles heel weinig. Die van mij was 12 euro maar heb er drie jaar mee gedaan. Heb nu een nieuwe.
Oké. In mijn geheugen heb ik minder dan 2 euro bij de action betaald voor de fles. Denk ik. Ik ga nog wel een keer kijken of ze iets leuks hebben.