Action toppers (Deel 1)

Heel leuk ding, ik heb er ook een, maar die van mij smelt… Even in de gaten houden voordat je allemaal vlekken/kringen krijgt :blush:

1 like

Hahahah omg. Na hoelang gebeurde dit? Ik was serieus al bang dat er iets in de fik zou vliegen.

Dat komt omdat het zoutsteen is en vocht aantrekt. Steen houd van warmte dus vaker het kaarsje aansteken dan is er geen probleem.

Ik brande er elke eind van de middag/avond een kaarsje erin. Dus dat is helaas niet het redmiddel geweest haha.

@Branko ongeveer na 4/5 dagen begon hij te smelten. Ik had het eerst niet door, tot de steen helemaal glibberig was… bah

die is er al!
En die waxinelichthouder die de theelichtjes reflecteert en op egf zo populair was is er ook weer

2 likes

Oww wat gek! Ik heb een aantal zoutsteen lampen en een paar waxinelichthouders en zolang ik ze maar vaak genoeg aanzet/kaarsje brand wordt die steen warm en “smelt” hij niet. Maar zonde joh want het staat zo gezellig!

Jaa ik baal er echt van! Weet ook niet zo goed wat ik er nu mee moet…

Heb nog even gezocht maar het advies is of langer aanzetten (steen moet dus warmer worden/langer warm zijn) of hij moet op een andere plaats gezet worden. Dus dat is misschien nog een optie.

1 like

Zout smelt bij een temperatuur van 800 graden Celsius… woon jij in Mordor?

34 likes

Lik er eens aan

9 likes

Lol ik likte er ook eens aan. Direct spijt. Toen wilde ik m’n vriend overtuigen om ook te likken. Dat lukte alleen toen ik nog eens likte. ZO GOOR.

18 likes

Ik heb een keer in een Intratuin aan zo’n steen gelikt omdat ik niet geloofde dat het echt zout was. Was het wel.

12 likes

Ik ben een ginger dus ik heb geen ziel… de hel is mijn thuis.

5 likes

:joy: omg haha wat als iedereen dit zou doen. Mijn ouders hebben thuis ook zo’n lamp. Ik heb er ook wel eens aan gelikt. Ze zijn trouwens giftig voor katten dacht ik, dus daar wel mee opletten.

Uhm hoi.
Ik was vergeten te screenshotten en ben echt te lui om heeeel veeeel terug te gaan scrollen…

Maar heeft er nog iemand een plaatje van die fijne borstel voor de badkamer.

Eeuwige dank

Let heeeel erg op als je katten heb. Die steensoort is mega giftig voor ze. Ze kunnen zelfs doodgaan als ze er aan likken

1 like

5 likes

Dankjewel namens Kroepoek, want was van plan em te kopen :scream_cat:

3 likes

Waarom begint iedereen over katten ? Ik heb eraan gelikt. Ik ben geen kat.

24 likes

Iedereen? Alleen ik en @Tubing geloof ik. En het is een goed bedoelde waarschuwing. Joe

3 likes