Action toppers (Deel 1)

Bedoel je zo’n soort kistje? Met spiegels ofzo?

Deze:

Maar dan met drie lichtjes op een rij ipv vier

5 likes

Ik had eindelijk de allesreiniger gekocht, helemaal blij. Was hij nog open en zit heel mijn keukenkastje met schoonmaakspullen eronder :sob: Voordeel is wel dat mijn keukenkastje nu lekker ruikt.

Ik heb 2 weken geleden deze auto ontvochtiger gekocht, en hij werkt perfect!
In de ochtend geen gedoe meer met beslagen ramen en de blazer vol aan hebben staan.

10 likes

Ik had m’n waterfles van de action in de sauna laten staan. Dus ik terug om een nieuwe te kopen. Hebben ze hem niet meer. Helemaal geen flessen meer. En die bij de Hema bleek 4,50 euro te kosten. Vind ik te duur. Ik mis m’n waterfles. (en in de sauna hadden ze hem niet gevonden) :weary:

Deze heb ik ook al jaren in de auto liggen! :smile: Aanrader inderdaad.

2 likes

Wat gebruik je nu dan? Plastic flesjes?

Ik had nog een dopper van iemand gekregen. Maar daar kan niet zoveel in.

Ah. Ik vind 4,50 voor een waterfles heel weinig. Die van mij was 12 euro maar heb er drie jaar mee gedaan. Heb nu een nieuwe.

5 likes

Oké. In mijn geheugen heb ik minder dan 2 euro bij de action betaald voor de fles. Denk ik. Ik ga nog wel een keer kijken of ze iets leuks hebben.

Mijn action flessen gingen altijd stuk na 2 weken :joy:

1 like

Nee, gelukkig niet! Nu in 2 weken 1x moeten doen. En een warme dag helpt ook! Het vlakje zie je langzaamaan verkleuren maar als m’n auto in het zonnetje heeft gestaan gaat ie weer wat langer mee

1 like

Ik heb hem toevallig ook van de week gekocht, maar heb nog steeds beslagen ramen 's ochtends! Vraag me af of mijn auto dan zo extreem is of dat ik een miskoop heb…

1 like

Het duurt echt even voordat al het vocht uit je auto is! Dat gebeurt niet binnen enkele dagen. Laat hem even liggen zodat hij veel vocht op kan nemen en dan merk je wss echt verschil :blush:
Of althans bij mij heeft hij er denk ik anderhalve week in gelegen voordat ie iets deed

Is je auto niet ergens lek? Heb je natte plekken onder de matten, specifieke plekken waar veel condens verzamelt oid? Ik had een verstopping ergens waar normaal het water dat vanaf je zijruiten de deur inloopt weg moet lopen, er bleef water in de deur staan en uiteindelijk lekte dat onder de bekleding richting de voetenruimte aan de bijrijderskant, nadat ik dat had laten repareren had ik nooit meer condens in de auto.

Alleen de voorruit die dus vaak nat en/of beslagen is, vandaar ook dat ik dacht, hey handig! Kan goed zijn dat er daar ergens een lek zit hoor. Het is alleen mijn ouders hun auto en ik rij er maar 1x per week mee haha. Maar misschien wel goed om er even naar te kijken, even met mijn ouders bespreken. In ieder geval ga ik nog even de tip van @Taksi volgen en hem er nog in laten. Thanks :blush:

Waar zat deze verstopping?? Bij mij is het dus al een paar keer gebeurt dat mijn auto ‘lekt’ (tijdens het rijden drupt er water vanuit het dak/deurpost)… het gebeurt niet altijd als het regent alleen als het echt gestort heeft… iedereen tegen wie ij het vertel verklaard me voor gek en mijn vader heeft naar die rubbers in de deur gekeken en vond het er prima uitzien…

Bij mij zit achter de bekleding van de deur een folielaag en daarachter (dus tussen het folie en het staal van de deur) stond water.
Water vanaf boven klinkt misschien meer als een direct lek, misschien eens googelen of jouw type auto bekend is met dit soort mankementen?

1 like

Ik ben ook tevreden over die vochtvreter.
Alleen zit ik wekelijks met natte haren in de auto. Dus bij mij blijft er altijd wel vocht in de auto hangen.

Heeft action van die porselein stiften, waarmee je op een mok iets kunt schrijven/tekenen dat iemand weet?