Jup, pas gekocht. Alleen die ik heb gaan er af in de vaatwasser. Ik heb ze gebruikt om voorraad potten te beschrijven, dus maakte niet zoveel uit. Maar voor mokken is het dus wat minder handig.
Als je ze in de oven bakt gaat het er dan nog af?
Oef, dat durf ik niet te zeggen. Heb de verpakking niet meer dus kan het ook niet meer checken, sorry. Heb het zelf in ieder geval niet geprobeerd.
Dat is volgens mij wel de bedoeling, dat je het na het stiften in de oven laat inbranden. Anders gaat het er natuurlijk weer af. En na het inbranden is het ook vaatwasmachinebestendig
Oohh dat zou best kunnen is een goeie om te proberen!
Edit:
@Dommel ja dat zijn ze! dus niet in te branden helaas
Super, heel erg bedankt! Ga ik van de week even langs
Iemand ervaring met de baby hoeslakentjes van de action (hier in België kosten ze 1,99 euro), 60x120. Goed van kwaliteit? Ik zag dat het 100% katoen was, dus kan niet echt verkeerd zijn zeker?
Ik vind de grotemensenhoeslakens van de action top, dus als het dezelfde stof is is het vast prima
Ja hoor, zijn top!
Pff iemand heeft mijn ventiel uit mijn fiets gehaald en nu dus een lekke band Verkopen ze bij de action ook fietsventielen toevallig?
Ik kan morgen wel voor je kijken als je wil?
Wat lief! Graag
Action weet ik niet maar sowieso bij iedere fietsenmaker hebben ze die wel los te koop voor echt 2 a 3 euro. (Althans bij mij waren ze die prijs)
Da’s ook een idee ja! Thanks
Heb je alleen zo’n zwart dopje nodig? Ik krijg die altijd gewoon gratis bij de fietsenmaker, dat zal toch niet zo duur zijn?
Edit: oh grapje een ventiel is dat hele ding? Wist ik niet
Ik heb het bij “mijn” action niet gezien, maar ze hadden ook wel erg weinig fietspullen liggen vond ik.
Big Bazar heeft ze!
Bij de IKEA heb je een voor 1,99