Action toppers (Deel 1)

Pff iemand heeft mijn ventiel uit mijn fiets gehaald en nu dus een lekke band :confused: Verkopen ze bij de action ook fietsventielen toevallig?

Ik kan morgen wel voor je kijken als je wil?

Wat lief! Graag :slight_smile:

1 like

Action weet ik niet :grimacing: maar sowieso bij iedere fietsenmaker hebben ze die wel los te koop voor echt 2 a 3 euro. (Althans bij mij waren ze die prijs)

Da’s ook een idee ja! Thanks

Heb je alleen zo’n zwart dopje nodig? Ik krijg die altijd gewoon gratis bij de fietsenmaker, dat zal toch niet zo duur zijn?
Edit: oh grapje een ventiel is dat hele ding? Wist ik niet

Ik heb het bij ā€œmijnā€ action niet gezien, maar ze hadden ook wel erg weinig fietspullen liggen vond ik.

Big Bazar heeft ze!

Bedankt voor het kijken!

En thanks voor de tip @QueenOfEngland, zal eens gaan kijken!

1 like

Bij de IKEA heb je een voor 1,99

De pluizentondeuse werkt goed!

1 like

Heeft iemand die kathuizen recentelijk gezien? If So, ga ik helemaal naar de andere kant van de stad om het te proberen want bij Mn standaard action hebben ze het niet

Heb ik donderdag gehaald hier. Die kartonnen toch?

1 like

Ja! OkƩ chill! Dan ga ik t proberen.

Ik gister ook nog. Zowel in het schap als een extra stapel bij de kassa.

1 like

Die wil ik ook zo graag, maar het schap is hier altijd leeg :frowning:

Ja hier dus ook weer helaas :frowning:

1 like

Ik wil de ā€˜kattenkamer’ een makeover geven en dit kartonnen huisje moet er gewoon bij! Heb ook weleens zo’n ā€˜design’ kartonnen huisje gekocht, maar die hebben geen dakje en dat vind mijn kat wel echt heel fijn.

1 like

Love deze. Meer knapperige chocolade dan echt een combi met chips (zoals die van cote d’or) maar ZO LEKKER

1 like

Aaah jaaa, dat is zo lekker <3 Ze hebben dat volgens mij ook wel eens bij de Dirk.