Action toppers (Deel 1)

Gelukkig maar :joy:

1454185

Weet iemand of ze nog zoiets hebben bij de action? En hebben ze lekkere olietjes er bij of zijn die van een ander merk beter?

1 like

Dit is een luchtbevochtiger en geen geurwolkje. Maar als je opzoek bent naar een geurwolkje, die heb ik vanmiddag nog gezien :blush:!

1 like

Oh top, dankje! Dan ga ik morgen even kijken.

Maak van elk apparaat met aux aansluiting een Bluetooth apparaat (wel aux) kabel nodig. Heel Nice! Wel weinig batterij helaas

4 likes

Ik ben op zoek naar een helium tank voor ballonnen en vond eerder in dit topic dat iemand deze had gebruikt en er maar 18 ballonnen mee kon opblazen… heeft nog iemand hier (een andere?) ervaring mee?

Hahah shit verkeerde topic :joy:

Heeft de action zwarte verf om een houten tafel mee te verven? Geen lak, maar mat.

1 like

Vloeibare verf uit zo’n blik weet ik niet, maar ik heb afgelopen zomer een spuitbus gekocht met matzwarte verf en die was na 2 lagen perfect dekkend!

2 likes

Thanks @Sok en @Qwerty123 ! En zo’n spuitbus, spuit je dan niet gelijk je hele huis mee zwart? Of is dat met afdekfolie wel opgelost

Ik heb mijn tafel pas zwart gemaakt met zo’n spuitbus en ik heb er een basis onder gebruikt (hebben ze ook bij Action), maar het slijt best snel. En ik zou er zeker wat onder leggen en het buiten spuiten, want er komt nogal een lucht vanaf.

1 like

Thanks! Ga ik er nog even over nadenken

1 like

Ik heb er opengevouwen kartonnen dozen onder gelegd en inderdaad ook buiten in de tuin gedaan voor de geur!

Ik heb vorig jaar mijn houten tafel met zo’n pot mat zwarte lak van de Action geverfd. Ziet er super uit. Inmiddels is ie op de plek waar ik altijd aan tafel zit (en waar dus mijn bord of laptop staat) een klein beetje aan het slijten en zie je een beetje van de grondverf erdoorheen. Nu vind ik dat er eigenlijk nog wel vet uitzien, maar als ik me eraan ga ergeren doe ik er gewoon een nieuw laagje verf overheen.

1 like

Oke klinkt goed! Slijten is toch onoverkomelijk en deze tafel is meer een tijdelijke tot ik een nieuwe, houten koop. Heb je wel de matte versie gebruikt?

Ja! Deze heb ik: https://www.action.com/nl-nl/p/spectrum-matte-acryllak-3/

1 like

Ik heb deze! Werkt fantastisch in mijn appartementje van 50m2! Heb mijn gewone Philips stofzuiger (die verder heel goed werkte) nu zelfs weggedaan. Ja hij heeft niet zoveel zuigkracht als een gewone stofzuiger, maar voor mij voldoende. Hij heeft twee standen, een wat zachtere en hardere zuigstand. Hij heeft lampjes in de zuigkop zodat je elk stofje goed kan zien op de vloer en hij is kei makkelijk te legen. Je krijgt er ook een handig opzetstukje bij zodat je hem als kruimeldief kan gebruiken. Ik merk echt dat sinds ik deze snoerloze stofzuiger heb, ik veel sneller en makkelijker stofzuig in huis. Je pakt hem er makkelijker even bij voor tussendoor. Ik moet ook oprecht zeggen dat ik hem niet onder vind doen voor een dure Dyson. Gebruik op mijn werk vaak verschillende snoerloze Dyson modellen, maar was daar (zeker gezien de prijs) helemaal niet zo van onder de indruk.

Bijna jammer dat ik hem nu voor deze prijs zie want ik heb hem natuurlijk net vorige maand voor 87,- bij Bol gekocht haha. Maar de reviews daar hebben mij wel overtuigd om voor deze specifieke stofzuiger te gaan:

https://www.bol.com/nl/p/tristar-sz-1980-steelstofzuiger/9200000090532880/

TLDR: Oke lang verhaal kort: ja ik vind het, zeker voor deze prijs echt een aanrader haha!

4 likes

Op de eerste foto staat hij in het rood maar de foto’s daarna zijn wel precies zoals die van mij er uit ziet. Zie nu wel dat het typenummer niet helemaal hetzelfde is maar verder lijkt hij wel op die van mij. Ik denk dat het niet veel verschil maakt maar even voor de duidelijkheid: mijn ervaring is gebaseerd op die van Bol.com :upside_down_face:

2 likes

Hahaha nice! #influenced :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mandje gemikt. Ik wacht black friday / Cyber monday af. Of moet dit in gierige acties topic? Hahah

1 like