Action toppers (Deel 1)

Oke toch niet kopen. Flesje is na 3 dagen al leeg?!

je moet het bovenste schijfje(?) ook naar het kleinste gaatje draaien! dan gaat ie ongeveer 60 dagen mee! ruik je hem iets minder snel heel heftig maar de geur is daadwerkelijk aanwezig :blush:.
Zo werkt dat iig bij deze die ik heb:
image

Dat zou wel logischer zijn ja. Ik zal nog eens kijken :smiley:

Edit: Hmm heb niet het idee dat ik echt iets kan instellen? Misschien ben ik gewoon dom.

Niet verkeerd om gehangen? Die van mij heb ik nu ook 3 dagen maar die is alles behalve leeg haha!

Ik heb het kartonnen kattenhuis voor mijn nicht en haar vriend gekocht nadat ik zag dat die een paar maanden terug een grote hype was hier. Ze wilden niet geloven dat hun katten een kartonnen ding waar je welgeteld 3 euro voor neer moet tellen leuker zouden vinden dan een normale oude doos. Eindstand: ik heb al 4 foto’s ontvangen van hoe fantastisch de katten het vinden en ze om beurten zitten te wachten wie erin mag liggen :joy: Ze gaan er zelf nog één bij kopen.

37 likes

Hahaha ik ga er ook nog een kopen als voorraad, is hier ook een grote hit en bijna kapot.

1 like

Heh kun je hem draaien dan?

Heh maar ik kan alleen de stekker een kwartslag draaien? En dan hangt die op zijn zij en lijkt me ook niet echt de bedoeling. Hebben we het wel over dezelfde? Want ik heb niet die @Taksi liet zien he.

Nog even terugkomend op mijn reactie, bij mij is ie inmiddels ook leeg. Wel iets langer dan 3 dagen maar nog geen week helaas.

1 like

Heeft de action ook fijne maskertjes voor een droge huid?

nee ik zou echt niet die troep van de action halen tbh :sweat_smile:

8 likes

Haha oke, duidelijk :nerd_face:

Bij mijn action verkopen ze maskers van Dr van der Hoog. Die zijn heel fijn! Ik koop altijd green bamboo en sheabutter, de laatste is voor een droge huid.

Ah dankje voor de tip! Zal zo ff kieken bij de action

Ik vind de sheetmaskers van de action wel fijn!

3 likes

Weet iemand of die herb & blom shampoo nog ergens te krijgen is? Zie m nergens meer maar ik vind m echt super fijn :frowning:

Die hele lijn is bij ons al een tijdje uit de schappen helaas. Ik kijk nog steeds elke keer maar helaas…
Een van de weinige shampoos die bij mij geen droge hoofdhuid veroorzaakte, zo jammer

1 like

Ik ben gisteren he-le-maal losgegaan met die grote schoonmaaktandenborstel. Echt uuuuuuren geschrobd. Fantastisch!!

5 likes

Heeft iemand deze?
Moet hij de hele tijd aangesloten zijn op het stroom om het te doen? Of duurt opladen gewoon lang?

1 like

Oh zuur! De mijne is bijna op :confused: