Action toppers (Deel 1)

De pluizentondeuse werkt goed!

1 like

Heeft iemand die kathuizen recentelijk gezien? If So, ga ik helemaal naar de andere kant van de stad om het te proberen want bij Mn standaard action hebben ze het niet

Heb ik donderdag gehaald hier. Die kartonnen toch?

1 like

Ja! OkƩ chill! Dan ga ik t proberen.

Ik gister ook nog. Zowel in het schap als een extra stapel bij de kassa.

1 like

Die wil ik ook zo graag, maar het schap is hier altijd leeg :frowning:

Ja hier dus ook weer helaas :frowning:

1 like

Ik wil de ā€˜kattenkamer’ een makeover geven en dit kartonnen huisje moet er gewoon bij! Heb ook weleens zo’n ā€˜design’ kartonnen huisje gekocht, maar die hebben geen dakje en dat vind mijn kat wel echt heel fijn.

1 like

Love deze. Meer knapperige chocolade dan echt een combi met chips (zoals die van cote d’or) maar ZO LEKKER

1 like

Aaah jaaa, dat is zo lekker <3 Ze hebben dat volgens mij ook wel eens bij de Dirk.

Gelukkig maar :joy:

1454185

Weet iemand of ze nog zoiets hebben bij de action? En hebben ze lekkere olietjes er bij of zijn die van een ander merk beter?

1 like

Dit is een luchtbevochtiger en geen geurwolkje. Maar als je opzoek bent naar een geurwolkje, die heb ik vanmiddag nog gezien :blush:!

1 like

Oh top, dankje! Dan ga ik morgen even kijken.

Maak van elk apparaat met aux aansluiting een Bluetooth apparaat (wel aux) kabel nodig. Heel Nice! Wel weinig batterij helaas

4 likes

Ik ben op zoek naar een helium tank voor ballonnen en vond eerder in dit topic dat iemand deze had gebruikt en er maar 18 ballonnen mee kon opblazen… heeft nog iemand hier (een andere?) ervaring mee?

Hahah shit verkeerde topic :joy:

Heeft de action zwarte verf om een houten tafel mee te verven? Geen lak, maar mat.

1 like

Vloeibare verf uit zo’n blik weet ik niet, maar ik heb afgelopen zomer een spuitbus gekocht met matzwarte verf en die was na 2 lagen perfect dekkend!

2 likes

Thanks @Sok en @Qwerty123 ! En zo’n spuitbus, spuit je dan niet gelijk je hele huis mee zwart? Of is dat met afdekfolie wel opgelost