Nee slim juist!l! Ik ga duimen dat ze er extra korting op geven. En anders even je mail in de gaten houden, ik heb ook net een code voor 5 euro korting gekregen en laatst ook al voor 2,50…
Oke nu wil ik deze ook.
Ik ben ook nog steeds heel blij met dat kalk apparaat ding van de Action. Ik maak nu veel vaker de kranen en randjes schoon sinds ik dat ding heb. Als die snoerloze stofzuiger er nu ook voor zorgt dat ik vaker stofzuig, wordt het misschien nog wel is wat
Ik heb de nog goedkopere van de action, die was volgensmij 20 of 30 euro. Ik ben er ook echt onwijs tevreden mee, hij doet zijn werk prima voor het geld. Bonus ook dat er geen zakken in hoeven en je hem zo boven de prullenbak kan legen. Het snoer is ook prima voor een kleiner appartementje.
Er zit wel maar 1 stand op, maar ik vind dat niet erg.
Die vond ik juist heel goor haha. Ik heb de rest weg gegooid toen.
Weet iemand of ze strijkpapier voor strijkkralen bij de Action hebben?
Is daar speciaal papier voor dan? Wij deden dat vroeger gewoon altijd met bakpapier en ja, dat hebben ze gewoon.
Oke ik heb dit gelijk geprobeerd en werkt inderdaad perfect, nu voel ik mij dom dat ik hier speciaal duur papier voor wilde gaan kopen . Dank hiervoor.
(Er bestaat inderdaad speciaal papier voor trouwens).
Nee, joh. Niet doen. Soms ligt het antwoord gewoon makkelijker dan je dacht. En ik ben blij dat ik je daarbij heb kunnen helpen.
Heeft iemand hier ervaring met de bladblazer van de Action? Ik heb 'm gekocht, maar hij doet echt bijna niks? Zou die van mij stuk zijn, of is het gewoon een onding?
Weet iemand wat de kerstboom mand, die om de voet heen gaat, kost bij de Action?
Die rietenvoet? 8,49€
Woow waar?
Haha check eens in welk topic je zit
Yes dankjewel!!!
Oepss
Oh shit dit wil ik NU
Wou hem net kopen. Maar volgens mij staat er nu een andere volgens de link?
Die van de link is die die ik heb. Op de tweede foto van de action (dus niet die rode) lijkt de groene precies hetzelfde. Maar mijn ervaring is in ieder geval gebaseerd op die van Bol.