Action toppers (Deel 1)

Ik heb mijn tafel pas zwart gemaakt met zo’n spuitbus en ik heb er een basis onder gebruikt (hebben ze ook bij Action), maar het slijt best snel. En ik zou er zeker wat onder leggen en het buiten spuiten, want er komt nogal een lucht vanaf.

1 like

Thanks! Ga ik er nog even over nadenken

1 like

Ik heb er opengevouwen kartonnen dozen onder gelegd en inderdaad ook buiten in de tuin gedaan voor de geur!

Ik heb vorig jaar mijn houten tafel met zo’n pot mat zwarte lak van de Action geverfd. Ziet er super uit. Inmiddels is ie op de plek waar ik altijd aan tafel zit (en waar dus mijn bord of laptop staat) een klein beetje aan het slijten en zie je een beetje van de grondverf erdoorheen. Nu vind ik dat er eigenlijk nog wel vet uitzien, maar als ik me eraan ga ergeren doe ik er gewoon een nieuw laagje verf overheen.

1 like

Oke klinkt goed! Slijten is toch onoverkomelijk en deze tafel is meer een tijdelijke tot ik een nieuwe, houten koop. Heb je wel de matte versie gebruikt?

Ja! Deze heb ik: https://www.action.com/nl-nl/p/spectrum-matte-acryllak-3/

1 like

Ik heb deze! Werkt fantastisch in mijn appartementje van 50m2! Heb mijn gewone Philips stofzuiger (die verder heel goed werkte) nu zelfs weggedaan. Ja hij heeft niet zoveel zuigkracht als een gewone stofzuiger, maar voor mij voldoende. Hij heeft twee standen, een wat zachtere en hardere zuigstand. Hij heeft lampjes in de zuigkop zodat je elk stofje goed kan zien op de vloer en hij is kei makkelijk te legen. Je krijgt er ook een handig opzetstukje bij zodat je hem als kruimeldief kan gebruiken. Ik merk echt dat sinds ik deze snoerloze stofzuiger heb, ik veel sneller en makkelijker stofzuig in huis. Je pakt hem er makkelijker even bij voor tussendoor. Ik moet ook oprecht zeggen dat ik hem niet onder vind doen voor een dure Dyson. Gebruik op mijn werk vaak verschillende snoerloze Dyson modellen, maar was daar (zeker gezien de prijs) helemaal niet zo van onder de indruk.

Bijna jammer dat ik hem nu voor deze prijs zie want ik heb hem natuurlijk net vorige maand voor 87,- bij Bol gekocht haha. Maar de reviews daar hebben mij wel overtuigd om voor deze specifieke stofzuiger te gaan:

https://www.bol.com/nl/p/tristar-sz-1980-steelstofzuiger/9200000090532880/

TLDR: Oke lang verhaal kort: ja ik vind het, zeker voor deze prijs echt een aanrader haha!

4 likes

Op de eerste foto staat hij in het rood maar de foto’s daarna zijn wel precies zoals die van mij er uit ziet. Zie nu wel dat het typenummer niet helemaal hetzelfde is maar verder lijkt hij wel op die van mij. Ik denk dat het niet veel verschil maakt maar even voor de duidelijkheid: mijn ervaring is gebaseerd op die van Bol.com :upside_down_face:

2 likes

Hahaha nice! #influenced :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mandje gemikt. Ik wacht black friday / Cyber monday af. Of moet dit in gierige acties topic? Hahah

1 like

Nee slim juist!l! Ik ga duimen dat ze er extra korting op geven. En anders even je mail in de gaten houden, ik heb ook net een code voor 5 euro korting gekregen en laatst ook al voor 2,50…

Oke nu wil ik deze ook.

Ik ben ook nog steeds heel blij met dat kalk apparaat ding van de Action. Ik maak nu veel vaker de kranen en randjes schoon sinds ik dat ding heb. Als die snoerloze stofzuiger er nu ook voor zorgt dat ik vaker stofzuig, wordt het misschien nog wel is wat :joy:

2 likes

Ik heb de nog goedkopere van de action, die was volgensmij 20 of 30 euro. Ik ben er ook echt onwijs tevreden mee, hij doet zijn werk prima voor het geld. Bonus ook dat er geen zakken in hoeven en je hem zo boven de prullenbak kan legen. Het snoer is ook prima voor een kleiner appartementje.

Er zit wel maar 1 stand op, maar ik vind dat niet erg.

Zo lekker dit

Die vond ik juist heel goor haha. Ik heb de rest weg gegooid toen.

1 like

Weet iemand of ze strijkpapier voor strijkkralen bij de Action hebben?

Is daar speciaal papier voor dan? Wij deden dat vroeger gewoon altijd met bakpapier en ja, dat hebben ze gewoon.

6 likes

Oke ik heb dit gelijk geprobeerd en werkt inderdaad perfect, nu voel ik mij dom dat ik hier speciaal duur papier voor wilde gaan kopen :joy:. Dank hiervoor.
(Er bestaat inderdaad speciaal papier voor trouwens).

17 likes

Nee, joh. Niet doen. Soms ligt het antwoord gewoon makkelijker dan je dacht. En ik ben blij dat ik je daarbij heb kunnen helpen. :smile:

1 like

Heeft iemand hier ervaring met de bladblazer van de Action? Ik heb 'm gekocht, maar hij doet echt bijna niks? Zou die van mij stuk zijn, of is het gewoon een onding?