Omg.
Heeft iemand dit? En is het wat
Edit: Heb het toch maar gewoon gekocht voor die €1,79. Ben benieuwd haha.
Een vriendin van me heeft die (andere geur volgens mij alleen) en haar hele huis ruikt lekker!
Ja je kan navul kopen in bessen geur en linnen. Wel jammer dat je de houder alleen met deze geur kan kopen maar ja blijft Action natuurlijk haha.
Aah mijn huisje ruikt ook lekker nu. Ben wel benieuwd nu naar de andere geuren.
Heeft iemand van jullie de kerstboom met lampjes toevallig gekocht?
Weet niet of je deze bedoelt maar;
Ik heb een paar jaar geleden de kerstboom van 2meter10 met lampjes gekocht, was toen €40 dacht ik! Love him
Edit: foto weg ivm privacy
Top!! Dank je wel voor de foto!
Heb m meteen gehaald vandaag want hij ziet er zeker goed uit!
Oke toch niet kopen. Flesje is na 3 dagen al leeg?!
je moet het bovenste schijfje(?) ook naar het kleinste gaatje draaien! dan gaat ie ongeveer 60 dagen mee! ruik je hem iets minder snel heel heftig maar de geur is daadwerkelijk aanwezig .
Zo werkt dat iig bij deze die ik heb:
Dat zou wel logischer zijn ja. Ik zal nog eens kijken
Edit: Hmm heb niet het idee dat ik echt iets kan instellen? Misschien ben ik gewoon dom.
Niet verkeerd om gehangen? Die van mij heb ik nu ook 3 dagen maar die is alles behalve leeg haha!
Ik heb het kartonnen kattenhuis voor mijn nicht en haar vriend gekocht nadat ik zag dat die een paar maanden terug een grote hype was hier. Ze wilden niet geloven dat hun katten een kartonnen ding waar je welgeteld 3 euro voor neer moet tellen leuker zouden vinden dan een normale oude doos. Eindstand: ik heb al 4 foto’s ontvangen van hoe fantastisch de katten het vinden en ze om beurten zitten te wachten wie erin mag liggen Ze gaan er zelf nog één bij kopen.
Hahaha ik ga er ook nog een kopen als voorraad, is hier ook een grote hit en bijna kapot.
Heh kun je hem draaien dan?
Heh maar ik kan alleen de stekker een kwartslag draaien? En dan hangt die op zijn zij en lijkt me ook niet echt de bedoeling. Hebben we het wel over dezelfde? Want ik heb niet die @Taksi liet zien he.
Nog even terugkomend op mijn reactie, bij mij is ie inmiddels ook leeg. Wel iets langer dan 3 dagen maar nog geen week helaas.
Heeft de action ook fijne maskertjes voor een droge huid?
nee ik zou echt niet die troep van de action halen tbh