Ik kan die dus noooooit vinden.
Oh die wil ik ook graag! Maar hier was die maar tijdelijk te koop en snel uitverkocht helaas
Bij mijn action lag ie bij de schoonmaakdoekjes/dweilen in een hoekje weggepropt!
Arnhem ook nergens. Blijf het vragen 
Ik ben gewoon een beetje trots dat ik dit losgemaakt heb met m’n enthousiasme over de voegenborstel

Oh hemel. Die moet ik ook
.
Verdorie ik heb pas woensdag tijd om te kijken of mijn action er een heeft
Ik ben naar beiden ook op zoek hahaha
Het ziet eruit als een XL elektrische tandenborstel. Werkt het echt zo goed?
(Ouders hebben huis gekocht wat niet erg schoon is en ze hebben de voegen in het toilet al geprobeerd schoon te maken met een elektrische tandenborstel met bleekmiddel. Werkt deze borstel dan beter?)
Volgens mij is het juist niet agressief omdat je de werking van beide opheft. De soda is basisch en azijn is zuur. Je neutraliseert beide als je ze samenvoegt.
(als iemand hier meer verstand van heeft please correct me)
Ik vraag mij, bij nader inzien, vooral af hoe je die borstelkop een beetje schoon krijgt? Iemand een idee?
Ja dit klopt! Kan zijn dat je lekker scrubt door de korreligheid van de soda maar de zuur/base verhouding wordt veel neutraler door ze samen te voegen, dus verder niks heftigs meer aan.
Koken in een pannetje met soda kan wel helpen
Er stond op dat ze in de vaatwasser kunnen en dat je ze het beste kunt schoonmaken met een beetje afwasmiddel.
Oh vaatwasser klinkt natuurlijk altijd goed 
Misschien heb je kleine scheurtjes in de voegen gemaakt waar water in blijft zitten en schimmel veroorzaakt?
Zou alleen even langs voor die voegenschrobber. 35 euro later… Waren wel allemaal dingen die ik al op mijn lijstje had dus opzich
Ben ik ook benieuwd naar! Nog geen ervaring mee