Action toppers (Deel 1)

Ik vind de panty’s vet chill! @grace @Max

2 likes

Heb Washcat gekocht en holy shit die geur. Ik heb serieus drie uur ons appartement moeten luchten. En het werkte helaas niet op de grijze streep in het toilet. Als iemand tips heeft: let me know :sob:

Mocht je ‘m niet kunnen vinden, ik wil ‘m hier wel voor je halen en opsturen hoor!

@grace @Max Ik vind de pantys ook erg fijn! Ze zitten comfortabel en zakken niet af. Daar heb ik namelijk echt vaak last van. Ook krijg ik er niet snel ladders in.

2 likes

Ik heb ze bij aantrekken meteen kapot getrokken :cry:

1 like

@FrootLoops @anon44204370 een streep van het water? Ik had zo’n rand van het kalk van water in de wc en toen kreeg ik van mijn moeder een puimsteen en daarmee kon ik het eraf schuren/schrobben!

€1,50 bij de Hema!
6 likes

Wow die schrobber, mijn voegen zijn nog nooit zo schoon geweest. Heel bevredigend dat schoonmaken. Heb zelfs voor en na foto’s gemaakt haha.

En een van de panties heb ik nu aan, voelt vrij stevig, ben opzich wel tevreden, maar bij zakt hij toch wel wat af, en is het 'onderbroek’gedeelte iets te lang voor de rok die ik nu aan heb: (maar wellicht ligt dat aan mijn eigen kledingkeuze)

2 likes

Ga ik proberen, dankjewel!

Haha, zie spoiler

Pas op vieze voegen!!

voor:

na:

144 likes

Met de grote of kleine kop gedaan?

met de kleine!

2 likes

En welk schoonmaakmiddel? :astonished:

Woooooow!!

@anon44204370 cola! Wel de ekte, geen zero ofzo :joy:. Eroverheen gieten, uurtje wachten en dan chloor erover.

2 likes

Haha gewoon simpel water met huismerk allesreiniger, is vooral de borstel die het werk deed!

1 like

Maar die oranje aanslag krijg je zelfs weg met alleen water…
Ga toch de borstel kopen haha, ik krijg onze zwarte voegen niet goed schoon namelijk. Ik heb zo’n ouderwetse schrobborstel en HG voegenreiniger

Ben je al in Arnhem centrum wezen kijken? Daar heb ik hem vandaag gekocht! Lagen er super veel

Nou beter laat dan nooit… Ik heb deze eindelijk ook gekocht:

Ik vind hem alleen niet heel lekker ruiken maar werkt wel goed en handig dus ben blij.

2 likes

Ik heb hem laatst ook gekocht. Maar bij mij sprayt ie niet echt lekker? Komt een heel miezerig straaltje af? Niet echt zo’n “mist” als normaal. Of hoort dat zo bij deze?

Zit er niet zo’n ding op de voorkant dat je kunt draaien? Dat een kant straal en de andere mist is?