Haha oke, duidelijk
Bij mijn action verkopen ze maskers van Dr van der Hoog. Die zijn heel fijn! Ik koop altijd green bamboo en sheabutter, de laatste is voor een droge huid.
Ah dankje voor de tip! Zal zo ff kieken bij de action
Ik vind de sheetmaskers van de action wel fijn!
Weet iemand of die herb & blom shampoo nog ergens te krijgen is? Zie m nergens meer maar ik vind m echt super fijn
Die hele lijn is bij ons al een tijdje uit de schappen helaas. Ik kijk nog steeds elke keer maar helaasâŠ
Een van de weinige shampoos die bij mij geen droge hoofdhuid veroorzaakte, zo jammer
Ik ben gisteren he-le-maal losgegaan met die grote schoonmaaktandenborstel. Echt uuuuuuren geschrobd. Fantastisch!!
Heeft iemand deze?
Moet hij de hele tijd aangesloten zijn op het stroom om het te doen? Of duurt opladen gewoon lang?
Oh zuur! De mijne is bijna op
Moet aangesloten zijn op stroom, tenminste die van mij.
Moet aangesloten zijn en ik vind hem niet heel goed aroma verspreiden. Ben nu opzoek naar één die dat wel doet zonder dat ik meteen 80 euro lichter ben.
Ahh shit⊠Ik las oplader dus daardoor dacht ik dat ie zichzelf zou opladenâŠ
Als je die gevonden hebt, hoor ik het graag! Ben ook nog op zoek. Ik heb degenen die de Action hiervoor had, maar doet het ook niet heel lang zoals ik het wil
Weet iemand of ze bij de Action decoratieve veertjes verkopen?
Ik heb dat ambi pur luchtverfrisser dingetje voor in het stopcontact ook gekocht, ik vind hem top maar merk dat het idd snel opgaat. Ik heb hem op de laagste stand gezet en als het lekker ruikt trek ik hem uit het stopcontact. Zo gaat ie een stuk langer mee en de geur blijft toch lang hangen
Wel van die gekleurde stugge veren. Die heb ik een tijdje geleden zien liggen bij de knutselspullen. Echt van die pluisjes niet.
@Gigi ik heb een diffuser van Ali. Die geeft goed geur af en kostte nog geen 20 euro. Maar het ligt wel heel erg aan de geur die je erin doet. Die kleine flesjes doen niet zoveel, maar bij
onder andere intratuin en bol hebben ze olie van Boles dâOlor en die ruikt echt heel goed, zelfs met maar een paar druppeltjes. Zijn ook héél veel geursoorten van dus er zit wellicht altijd eentje bij die je lekker vind. Ook speciale slaapkamer geuren die voor rust en een betere slaap zorgen, eet geuren zoals kaneel, appeltaart, maar ook bloemige, hele zachte of juist kruidige geuren.
Ik heb een bericht gestuurd naar het merk en zij zeiden dat het weer terugkomt, maar met een andere verpakking. Wanneer konden ze me alleen niet vertellen.
Fijn hĂš! Welke schoonmaakmiddel gebruik jij erbij?