Action toppers (Deel 1)

Yesssss

Ik heb vorige week deze legging gekocht en man dit is echt de hemel. Hij is van een heel zacht en strechy stofje en ik vind m superfijn als chill legging.

Ik heb btw de grijze. Die andere kleuren lagen er niet dus ik weet niet of die van hetzelfde stofje zijn. Ik ga volgende week wel ff kijken want hier wil ik er echt meer van :star_struck:

3 likes

Klinkt goed. Hoe valt de legging/maat? Heb vaak bij de Action dat de maat totaal niet overeenkomt met andere winkels (of andere kleding bij Action zelf).

Ik heb gewoon mn eigen maat en die is goed! Sluit mooi aan bij mn benen en zit lekker bij mn buik (snijdt niet zoals sommige leggings dat wel kunnen). Is ook high waisted trouwens, ik kan m optrekken tot onderkant van mn ribben (maar ik ben ook niet superlang, 1.67). Als je tussen 2 maten in zit kan je prima de kleinere pakken omdat ie zo strechy is.

1 like

Klinkt heerlijk, morgen ook maar even bij mijn Action kijken :blush:

1 like

Ik heb meteen na jou berichtje de grijze ook gehaald, maar voor sporten is die niet echt geschikt. Ofja, voor mij met yoga. Een keer bukken en hij schijnt door :sob:

Ooh wat stom! Ik gebruik hem alleen thuis als chill legging dus ik heb helemaal niet naar doorschijnen gekeken :grimacing:

Edit: hmm ik ben toch maar even in de spiegel gaan kijken maar volgens mij schijnt de mijne niet door :thinking:

Ja denk dat ik ‘m daarvoor ook houd! Zit zo lekker.

1 like

Ik heb die ene automatische voegenborstel gekocht vandaag, en net even getest op een paar voegen. MIJN HEMEL, wat werkt dat ding fantastisch zeg! Ik heb hier echt last van voegen die er niet fris uit zien/schimmel erin hebben en dit werkt echt als een trein. Ik ga morgen de hele badkamer doen :biggrin:

4 likes

Ik kan die dus noooooit vinden.

1 like

Oh die wil ik ook graag! Maar hier was die maar tijdelijk te koop en snel uitverkocht helaas

Bij mijn action lag ie bij de schoonmaakdoekjes/dweilen in een hoekje weggepropt!

1 like

Gebruiken jullie alleen water bij die borstel of ook nog iets anders voor de voegen?

Arnhem ook nergens. Blijf het vragen :joy:

Zo liep ik gisteren door de Action maar echt niet te vinden :weary:

3 likes

Ik ben gewoon een beetje trots dat ik dit losgemaakt heb met m’n enthousiasme over de voegenborstel :joy: :sweat_smile:

13 likes

Influenced

11 likes

Oh hemel. Die moet ik ook :heart_eyes: .
Verdorie ik heb pas woensdag tijd om te kijken of mijn action er een heeft

2 likes

Ik ben naar beiden ook op zoek hahaha

@Teenslipper mijn action had van alle twee nog super veel!

Huizen

3 likes