Je kan hem op twee standen zetten… Spray en een straaltje.
Jawel 
Oh dat is wel raar, dat werkt bij mij wel gewoon goed… zelfs nadat ik de fles keihard heb laten vallen in de winkel.
Dan zal het wel aan mijn fles liggen denk ik 
Haha echt he, en dat voor mijn sociale huur badkamertje 
Ik ga morgen aan de slag met de voegenborstel. Mijn voegen zijn echt nasty. Ik zal uiteraard voor en na foto posten
Ik wilde vanmiddag naar de Action gaan om te kijken voor die schoonmaakborstel, maar zie net dat ie in de weekactie is. Die ga ik nooit krijgen natuurlijk hahaha.
Oh echt!! Ik heb hem toevallig NET gekocht (een uur geleden) voor 4.98? en het schap lag vol
Oh serieus! Aan de andere kant kan dat natuurlijk ook, dat ze een enorme levering hebben gekregen van die dingen en het juist makkelijk is. Hoop dat het mij ook lukt dan!
Maar aanbieding dus? Is-ie normaal duurder? Mooi meegenomen dan
Top, toch weer een euro bespaard. Hoe ga ik hiermee aan de slag? Heb ik nog een of ander middeltje nodig of kan ik meteen losgaan op mijn voegen?
Vandaag waarschijnlijk wel weer want de reclame gaat op woensdag in!
Bij de action bij jouw werk in de buurt ligt ie helemaal links achterin bij de schoonmaakdoekjes en dan links in de hoek van het schap weggepropt, moest echt goed zoeken want zag m bijna niet.
Nee ik ben verder geen stalker haha
Ik kwam hier ook om te melden dat de borstel in de aanbieding is. Heb hem ook meteen meegenomen. Bij ons in de buurt nog voldoende op voorraad!
Samenvatting
Gieten 
Hahaha ik wilde ook al komen posten dat die in de weekaanbieding is. Bij een action hier in de buurt lag hij ook op een kopstelling. Dus nu eindelijk ook gekocht 
Het afwasmiddel van het merk dat hierboven op de foto staat NIET KOPEN. Gadverdamme die is zoooo vies, heb echt met walging af staan wassen tot ie eindelijk op was.
Heb de schrobber kunnen krijgen! Lagen er inderdaad meer dan genoeg. Ben benieuwd of het zo goed gaat werken als hier gezegd is.
Is die schobber puur voor voegen of kan je er ook andere dingen mee doen?