Action toppers (Deel 1)

Het ziet eruit als een XL elektrische tandenborstel. Werkt het echt zo goed?

(Ouders hebben huis gekocht wat niet erg schoon is en ze hebben de voegen in het toilet al geprobeerd schoon te maken met een elektrische tandenborstel met bleekmiddel. Werkt deze borstel dan beter?)

Volgens mij is het juist niet agressief omdat je de werking van beide opheft. De soda is basisch en azijn is zuur. Je neutraliseert beide als je ze samenvoegt.

(als iemand hier meer verstand van heeft please correct me)

Ik vraag mij, bij nader inzien, vooral af hoe je die borstelkop een beetje schoon krijgt? Iemand een idee?

Ja dit klopt! Kan zijn dat je lekker scrubt door de korreligheid van de soda maar de zuur/base verhouding wordt veel neutraler door ze samen te voegen, dus verder niks heftigs meer aan.

1 like

Koken in een pannetje met soda kan wel helpen

Er stond op dat ze in de vaatwasser kunnen en dat je ze het beste kunt schoonmaken met een beetje afwasmiddel.

Oh vaatwasser klinkt natuurlijk altijd goed :star_struck:

1 like

Misschien heb je kleine scheurtjes in de voegen gemaakt waar water in blijft zitten en schimmel veroorzaakt?

Zou alleen even langs voor die voegenschrobber. 35 euro later… Waren wel allemaal dingen die ik al op mijn lijstje had dus opzich

7 likes

Ben ik ook benieuwd naar! Nog geen ervaring mee

Ik vind de panty’s vet chill! @grace @Max

2 likes

Heb Washcat gekocht en holy shit die geur. Ik heb serieus drie uur ons appartement moeten luchten. En het werkte helaas niet op de grijze streep in het toilet. Als iemand tips heeft: let me know :sob:

Mocht je ‘m niet kunnen vinden, ik wil ‘m hier wel voor je halen en opsturen hoor!

@grace @Max Ik vind de pantys ook erg fijn! Ze zitten comfortabel en zakken niet af. Daar heb ik namelijk echt vaak last van. Ook krijg ik er niet snel ladders in.

2 likes

Ik heb ze bij aantrekken meteen kapot getrokken :cry:

1 like

@FrootLoops @anon44204370 een streep van het water? Ik had zo’n rand van het kalk van water in de wc en toen kreeg ik van mijn moeder een puimsteen en daarmee kon ik het eraf schuren/schrobben!

€1,50 bij de Hema!
6 likes

Wow die schrobber, mijn voegen zijn nog nooit zo schoon geweest. Heel bevredigend dat schoonmaken. Heb zelfs voor en na foto’s gemaakt haha.

En een van de panties heb ik nu aan, voelt vrij stevig, ben opzich wel tevreden, maar bij zakt hij toch wel wat af, en is het 'onderbroek’gedeelte iets te lang voor de rok die ik nu aan heb: (maar wellicht ligt dat aan mijn eigen kledingkeuze)

2 likes

Ga ik proberen, dankjewel!

Haha, zie spoiler

Pas op vieze voegen!!

voor:

na:

144 likes

Met de grote of kleine kop gedaan?