met de kleine!
En welk schoonmaakmiddel?
Woooooow!!
@anon44204370 cola! Wel de ekte, geen zero ofzo . Eroverheen gieten, uurtje wachten en dan chloor erover.
Haha gewoon simpel water met huismerk allesreiniger, is vooral de borstel die het werk deed!
Maar die oranje aanslag krijg je zelfs weg met alleen waterâŠ
Ga toch de borstel kopen haha, ik krijg onze zwarte voegen niet goed schoon namelijk. Ik heb zoân ouderwetse schrobborstel en HG voegenreiniger
Ben je al in Arnhem centrum wezen kijken? Daar heb ik hem vandaag gekocht! Lagen er super veel
Nou beter laat dan nooit⊠Ik heb deze eindelijk ook gekocht:
Ik vind hem alleen niet heel lekker ruiken maar werkt wel goed en handig dus ben blij.
Ik heb hem laatst ook gekocht. Maar bij mij sprayt ie niet echt lekker? Komt een heel miezerig straaltje af? Niet echt zoân âmistâ als normaal. Of hoort dat zo bij deze?
Zit er niet zoân ding op de voorkant dat je kunt draaien? Dat een kant straal en de andere mist is?
Je kan hem op twee standen zetten⊠Spray en een straaltje.
Jawel
Oh dat is wel raar, dat werkt bij mij wel gewoon goed⊠zelfs nadat ik de fles keihard heb laten vallen in de winkel.
Dan zal het wel aan mijn fles liggen denk ik
Haha echt he, en dat voor mijn sociale huur badkamertje
Ik ga morgen aan de slag met de voegenborstel. Mijn voegen zijn echt nasty. Ik zal uiteraard voor en na foto posten
Ik wilde vanmiddag naar de Action gaan om te kijken voor die schoonmaakborstel, maar zie net dat ie in de weekactie is. Die ga ik nooit krijgen natuurlijk hahaha.
Oh echt!! Ik heb hem toevallig NET gekocht (een uur geleden) voor 4.98? en het schap lag vol
Oh serieus! Aan de andere kant kan dat natuurlijk ook, dat ze een enorme levering hebben gekregen van die dingen en het juist makkelijk is. Hoop dat het mij ook lukt dan!