Action toppers (Deel 1)

Ben al weken op zoek naar die schrobber. In mijn Action weten ze van het bestaan niet af. Ga zo bij ander filiaal kijken. Hopelijk kan ik hem vinden.
Die schimmelreiniger gebruik ik ook vaak, die is echt top!

1 like

Hahah dat had ik idd ook. Ik kwam na een half uur ofzo terug met het idee om te gaan schrobben (had speciaal een soort voegen borstel gekocht) maar alles was wit :joy:. Ja een mondkapje is wel nodig eigenlijk ja. Ik heb ook geen raam in m’n badkamer (die überhaupt maar 2m2 is) dus het was echt intens. Niet gezond haha

Hoe lang heeft het geduurd voor die lucht weg was? Ik heb ook geen raam in de badkamer en wel een soort afzuiginstallatie, maar heb niet het idee dat dat heel goed werkt.

1 like

Ik heb geen raam en geen afzuiging, maar bij mij was het na een paar uurtjes wel weer weg!

Maar is die schrobber die iedereen wil dan niet een beetje overbodig?

Heb hem in Den Bosch bij die bij de Netto gehaald, nog best veel waren d’r!

Als je de boel goed insprayt met Washcat heb je die schrobber inderdaad niet nodig. Afspoelen met water is voldoende bij niet al te ernstige vervuiling.

1 like

Ik heb de borstel gisteren gekocht! En net in 5 minuten een hele lijn schimmel van het badkamer plafond weg gekregen (met HG reiniger) die er al veel te lang zat (het is nu nog nat op de foto)

30 likes

Ik heb net de borstel gekocht en gebruikt, maar vind 'm een beetje overrated… Een oude tandenborstel / schuurspons werkt ook prima

4 likes

Heb gister die borstel gekocht en net geprobeerd. Doet precies niks. Ben echt saggo van, had veel verwachtingen door jullie reacties.

7 likes

Ik heb ook eindelijk de borstel en ik vind het persoonlijk wel echt een top ding. Mijn doffe donkere tegels weer schoon gekregen.

Zelfde hier, heb ook een soort handborstel (ook van action) en dat gaat bij mij veel vlugger dan die borstel bij het schrobben van de voegen. Enige nadeel dat ik er een lamme arm van krijg door het kracht zetten dus heb maar 1 kant gedaan. Misschien dat ik die borstel nog een kans geef met wat meer geduld

Dames ik kom net van de Wibra en daar hangt een zelfde borstel. Zelfde soort. Volgens mij was ie 7,95 en had ie iets meer losse borstels erbij. Even een tip voor degene die achter het net vissen.

1 like

Bij mij werkte die borstel ook niet fijn in de badkamer. De gootsteen in de keuken en het fornuis daarentegen :sparkles::ok_hand:

1 like

Kleine review: Ik had de borstel die Wibra nu heeft voordat ik die van Action heb gekocht. Het duurdere Wibra-exemplaar sluit niet goed als er batterijen in zitten, waardoor je alsnog met verkrampte handen zit omdat je dat ding aan het dichtdrukken bent. Ik ben blij dat ik hem vervangen heb voor die van Action.

2 likes

Ah haha vergeet mijn tip maar snel dan :see_no_evil:

1 like

Weet niet hoe nieuw ze zijn maar vandaag deze gekocht! Soort van dupe van yankee candles lijkt het. En maar 88 cent per stuk!

36 likes

giphy (2)
Die moet ik hebben!

31 likes

Al gebruikt? Hoe zijn ze?

De vanille en rode fruit (bessen?) van Action zijn geweldig! In alle formaten. Zijn bijna gelijk aan de oude van Ikea (tegenwoordig hebben ze geen gewone vanille meer, alleen vanille ijs ofzo :face_vomiting:) en ruiken zelfs nog lekker als de lont al op is.

2 likes