Maar aanbieding dus? Is-ie normaal duurder? Mooi meegenomen dan
Top, toch weer een euro bespaard. Hoe ga ik hiermee aan de slag? Heb ik nog een of ander middeltje nodig of kan ik meteen losgaan op mijn voegen?
Vandaag waarschijnlijk wel weer want de reclame gaat op woensdag in!
Bij de action bij jouw werk in de buurt ligt ie helemaal links achterin bij de schoonmaakdoekjes en dan links in de hoek van het schap weggepropt, moest echt goed zoeken want zag m bijna niet.
Nee ik ben verder geen stalker haha
Ik kwam hier ook om te melden dat de borstel in de aanbieding is. Heb hem ook meteen meegenomen. Bij ons in de buurt nog voldoende op voorraad!
Samenvatting
Gieten
Hahaha ik wilde ook al komen posten dat die in de weekaanbieding is. Bij een action hier in de buurt lag hij ook op een kopstelling. Dus nu eindelijk ook gekocht
Het afwasmiddel van het merk dat hierboven op de foto staat NIET KOPEN. Gadverdamme die is zoooo vies, heb echt met walging af staan wassen tot ie eindelijk op was.
Heb de schrobber kunnen krijgen! Lagen er inderdaad meer dan genoeg. Ben benieuwd of het zo goed gaat werken als hier gezegd is.
Is die schobber puur voor voegen of kan je er ook andere dingen mee doen?
Kan op veel meer! Heb er zelf de douche schermen mee geschrobt
Ah top want ik had hem precies daarvoor in gedachten!
Het is niet de mooiste badkamer, maar de door de schrobber lijkt ie weer wat lichter. Werkt goed iig. De donkere plekken op de vloer (laatste foto) zijn nog een beetje nat, dus je kunt het resultaat niet heel goed zien.
duurde het lang?
Huh echt? Welke bedoel je? Ik heb de oranje van dat merk en vind hem best prima haha. Misschien heb ik slechte smaak
Ja dat wel (2,5 uur) maar dat komt omdat ik allemaal van die kleine kuttegeltjes heb, en dus veel voegen. Kn niet wachten om te verhuizen
Ik heb de borstel een paar maanden geleden gekocht, maar ik krijg de voegen niet ermee schoon. Gebruik antikal, laat het inwerken, maar helaas. De kranen daarentegen
Ga ik proberen. Maak wel de wc pot schoon met cola. Lukt enigszins.
De borstel gebruikt in combinatie met schimmel vocht en weerplekkenreiniger schuimspray en de schimmel is helemaal weg
Hee dan wonen we vlakbij elkaar. Wist niet dat jouw woonplaats een action heeft. Handig om te weten.
Ik woon bij berend botje