Ik heb de caramel cookies, nog niet aangestoken hoor, maar die ruikt heel lekker! 
Chocolate cake vond ik echt verschrikkelijk ruiken haha
āDe borstelā werkt heel goed bij gootsteen, fornuis en vetplekken. Voor de badkamer vind ik 'm minder geschikt maar misschien gebruik ik de verkeerde reiniger. Ik zit te denken om er nog een te kopen om er de afwas mee te doen, lijkt mij perfect voor ovenschalen.
Ik koop ook altijd de grote, de kleintjes alleen noodgedwongen. En heb ook van die mini stompkaarsversies die ik wel in de grote duw als die leeg is, haha.
woow zo bizar goedkoop ook! Als je het vergelijkt met gillette of venus. Ik ga ze meenemen de volgende keer
Ik had even gemist dat dit over kaarsen ging en zat echt met enorme vraagtekens te lezen.
Oeh nice, ben altijd opzoek naar cheap ass mesjes
Ik heb hier de roze versie van, maar die van mij roesten best snel. Ik laat mijn mesje altijd gewoon in de doucheruimte liggen zegmaar ipv op het badkamermeubel, en bij duurdere mesjes kan dat prima, maar bij deze echt niet.
Onze grote en goed bereikbare action is dicht ivm verbouwing, net nu ik bijna ga verhuizen
komt niet goed uit haha!
Ohhh, dat heb ik nooit. Maak ze altijd droog en bewaar ze dan in de zak van mān badjas haha. Had dacht ik eens op Reddit dat dat wel goed is voor je mesjes om te doen.
Oh ja kijk, dat doe ik dus nooit haha. Hoefde bij mijn andere mesjes ook nooit, maar dat is bij deze dus waarschijnlijk wel verstandig om te doen.
Ik zie nu echt voor me dat je in je zak graait en je hele hand openhaalt 
Ohhh, dat heb ik nooit. Maak ze altijd droog en bewaar ze dan in de zak van mān badjas haha. Had dacht ik eens op Reddit dat dat wel goed is voor je mesjes om te doen.
Dit wordt de eerste spoiler die ik niet aanklik, want ik wil nog slapen vannacht
@Oprah @Superkonijn @Noor Haha slechts 1x fout gegaan. Bewaar er verder ook gewoon niks in. Echt een handige plek hoor, heb je 'm altijd bij. Kan het echt niet aan dat ik me mentaal heb voorbereid op scheren en dan zit 'ie er niet in. Moet je weer half afdrogen en dat ding pakken 
Dat is serieus the best feeling ever vind ik altijd <3
Ja tochhhh. Lekker met bodylotion insmeren en geurkaars aan. Sterven 
Ja en dan heel de tijd lekker met je benen langs die dekens glijden, laf it. Ga dit morgen weer doen! Beddengoed staat morgen op het wasprogramma toevallig en die beentjes kennen wel weer een keer een skeerbeurt gebruiken haha.
Yes ik lees dit geskoren en al vanuit bed. Enjoy morgen