Action toppers (Deel 1)

Ik heb dit spul gebruikt en het werkt fantastisch. Je hoeft niks te doen, alleen op de voegen sprayen en minimaal 10 minuten laten inwerken. Je kan wel daarna met een spons en water het afnemen staat erop maar ik kwam na een half uur terug m’n badkamer in en alles was wit en schoon haha dus heb er niks meer aan gedaan, alleen savonds met douchen even afgespoeld met water. Houdt er wel rekening mee dat het een hele heftige lucht is, beetje zoals ammoniak, heel penetrant.

Oh en op de fles staat dat je bij hele vieze ondergrond het 2x moet gebruiken.

4 likes

Oh en dit bleekt op je kleren!

1 like

Oh leuk! Ik stuur je nog ff een pb haha

Door deze sloeg mijn geiser op hol :scream:

Hoe bedoel je?

Ik had schimmel onder m’n kraan en voor ik het wist had ik een steekvlam bij mijn geiser :sweat_smile:

Ik heb iets meer uitleg nodig hoor ik snap er niks van haha

Mijn geiser zit boven mijn kraan waar ik dus schimmel had. Dus ik ging spuiten met die spuitbus, want ik wilde ervan af. Dat ging eerst een minuutje goed tot boven mijn hoofd opeens er een steekvlam bij mijn geiser kwam.
0ba61bd1-d76a-443e-833e-af3006d3b03e
Ik heb er zo eentje en dan heb je dat vlammetje bij het vierkantje.
En dat gebeurt dus alleen met dat spul van de Action. Gebruik nu van de Jumbo en daar heb ik het niet bij :sweat_smile:

Dit spul is fantastisch! Je hoeft niet eens te schrobben, gewoon sprayen en na een half uurtje afspoelen met water. Maar inderdaad uitkijken voor vlekken op je kleding of handdoeken in de badkamer!

Wow haha dat is echt niet oké, gelukkig is het goed afgelopen :sweat_smile:

Ben al weken op zoek naar die schrobber. In mijn Action weten ze van het bestaan niet af. Ga zo bij ander filiaal kijken. Hopelijk kan ik hem vinden.
Die schimmelreiniger gebruik ik ook vaak, die is echt top!

1 like

Hahah dat had ik idd ook. Ik kwam na een half uur ofzo terug met het idee om te gaan schrobben (had speciaal een soort voegen borstel gekocht) maar alles was wit :joy:. Ja een mondkapje is wel nodig eigenlijk ja. Ik heb ook geen raam in m’n badkamer (die überhaupt maar 2m2 is) dus het was echt intens. Niet gezond haha

Hoe lang heeft het geduurd voor die lucht weg was? Ik heb ook geen raam in de badkamer en wel een soort afzuiginstallatie, maar heb niet het idee dat dat heel goed werkt.

1 like

Ik heb geen raam en geen afzuiging, maar bij mij was het na een paar uurtjes wel weer weg!

Maar is die schrobber die iedereen wil dan niet een beetje overbodig?

Heb hem in Den Bosch bij die bij de Netto gehaald, nog best veel waren d’r!

Als je de boel goed insprayt met Washcat heb je die schrobber inderdaad niet nodig. Afspoelen met water is voldoende bij niet al te ernstige vervuiling.

1 like

Ik heb de borstel gisteren gekocht! En net in 5 minuten een hele lijn schimmel van het badkamer plafond weg gekregen (met HG reiniger) die er al veel te lang zat (het is nu nog nat op de foto)

30 likes

Ik heb net de borstel gekocht en gebruikt, maar vind 'm een beetje overrated… Een oude tandenborstel / schuurspons werkt ook prima

4 likes

Heb gister die borstel gekocht en net geprobeerd. Doet precies niks. Ben echt saggo van, had veel verwachtingen door jullie reacties.

7 likes