Action toppers (Deel 1)

Ik heb ook eindelijk de borstel en ik vind het persoonlijk wel echt een top ding. Mijn doffe donkere tegels weer schoon gekregen.

Zelfde hier, heb ook een soort handborstel (ook van action) en dat gaat bij mij veel vlugger dan die borstel bij het schrobben van de voegen. Enige nadeel dat ik er een lamme arm van krijg door het kracht zetten dus heb maar 1 kant gedaan. Misschien dat ik die borstel nog een kans geef met wat meer geduld

Dames ik kom net van de Wibra en daar hangt een zelfde borstel. Zelfde soort. Volgens mij was ie 7,95 en had ie iets meer losse borstels erbij. Even een tip voor degene die achter het net vissen.

1 like

Bij mij werkte die borstel ook niet fijn in de badkamer. De gootsteen in de keuken en het fornuis daarentegen :sparkles::ok_hand:

1 like

Kleine review: Ik had de borstel die Wibra nu heeft voordat ik die van Action heb gekocht. Het duurdere Wibra-exemplaar sluit niet goed als er batterijen in zitten, waardoor je alsnog met verkrampte handen zit omdat je dat ding aan het dichtdrukken bent. Ik ben blij dat ik hem vervangen heb voor die van Action.

2 likes

Ah haha vergeet mijn tip maar snel dan :see_no_evil:

1 like

Weet niet hoe nieuw ze zijn maar vandaag deze gekocht! Soort van dupe van yankee candles lijkt het. En maar 88 cent per stuk!

36 likes

giphy (2)
Die moet ik hebben!

31 likes

Al gebruikt? Hoe zijn ze?

De vanille en rode fruit (bessen?) van Action zijn geweldig! In alle formaten. Zijn bijna gelijk aan de oude van Ikea (tegenwoordig hebben ze geen gewone vanille meer, alleen vanille ijs ofzo :face_vomiting:) en ruiken zelfs nog lekker als de lont al op is.

2 likes

Ik heb de caramel cookies, nog niet aangestoken hoor, maar die ruikt heel lekker! :smiling_face_with_three_hearts:
Chocolate cake vond ik echt verschrikkelijk ruiken haha

1 like

‘De borstel’ werkt heel goed bij gootsteen, fornuis en vetplekken. Voor de badkamer vind ik 'm minder geschikt maar misschien gebruik ik de verkeerde reiniger. Ik zit te denken om er nog een te kopen om er de afwas mee te doen, lijkt mij perfect voor ovenschalen.

Ik koop ook altijd de grote, de kleintjes alleen noodgedwongen. En heb ook van die mini stompkaarsversies die ik wel in de grote duw als die leeg is, haha.

1 like

woow zo bizar goedkoop ook! Als je het vergelijkt met gillette of venus. Ik ga ze meenemen de volgende keer

1 like

Ik had even gemist dat dit over kaarsen ging en zat echt met enorme vraagtekens te lezen.

2 likes

Ben benieuwd! Vanavond met zachte benen in een schoon bed

7 likes

Oeh nice, ben altijd opzoek naar cheap ass mesjes

1 like

Ik heb hier de roze versie van, maar die van mij roesten best snel. Ik laat mijn mesje altijd gewoon in de doucheruimte liggen zegmaar ipv op het badkamermeubel, en bij duurdere mesjes kan dat prima, maar bij deze echt niet.

Onze grote en goed bereikbare action is dicht ivm verbouwing, net nu ik bijna ga verhuizen :sleepy: komt niet goed uit haha!

Ohhh, dat heb ik nooit. Maak ze altijd droog en bewaar ze dan in de zak van m’n badjas haha. Had dacht ik eens op Reddit dat dat wel goed is voor je mesjes om te doen.