Oh ja kijk, dat doe ik dus nooit haha. Hoefde bij mijn andere mesjes ook nooit, maar dat is bij deze dus waarschijnlijk wel verstandig om te doen.
Ik zie nu echt voor me dat je in je zak graait en je hele hand openhaalt
Ohhh, dat heb ik nooit. Maak ze altijd droog en bewaar ze dan in de zak van mān badjas haha. Had dacht ik eens op Reddit dat dat wel goed is voor je mesjes om te doen.
Dit wordt de eerste spoiler die ik niet aanklik, want ik wil nog slapen vannacht
@Oprah @Superkonijn @Noor Haha slechts 1x fout gegaan. Bewaar er verder ook gewoon niks in. Echt een handige plek hoor, heb je 'm altijd bij. Kan het echt niet aan dat ik me mentaal heb voorbereid op scheren en dan zit 'ie er niet in. Moet je weer half afdrogen en dat ding pakken
Dat is serieus the best feeling ever vind ik altijd <3
Ja tochhhh. Lekker met bodylotion insmeren en geurkaars aan. Sterven
Ja en dan heel de tijd lekker met je benen langs die dekens glijden, laf it. Ga dit morgen weer doen! Beddengoed staat morgen op het wasprogramma toevallig en die beentjes kennen wel weer een keer een skeerbeurt gebruiken haha.
Yes ik lees dit geskoren en al vanuit bed. Enjoy morgen
Heeft iemand deze gouden bar cart al eens in een filiaal zien liggen? Vind 'm best gaaf uitzien namelijk. Zie 'm vaker voorbij komen op Instagram, maar helaas nooit gevonden. 19,95 kost ie.
Ik heb nog nooit van die winkel gehoord⦠Zit het in nederland?
Edit: omg zie nu dat dit het action topic is hahah. Ik keek naar de naam van het instagram account.
Maar heb de barcart nog nooit in de winkel gezien
Hahaha Ja, Home Accents is een āmerkā van Action. En blijkbaar hebben ze een insta waarop ze hun producten laten zien.
Omg die MOET ik hebben
Ik heb hem zien liggen, maar ik denk dat ze heel zijn gaan. Ik wilde zelf de gouden, maar helaas was ie toen ook al weg, dus heb ik de zwarte. Verwacht alleen geen mega stevige bar cart, maar als ie eenmaal staat dan is het wel een heel leuk ding!
Spray je het dan gewoon op je plafond en dan later afnemen met een doek ofzo? Ik heb ook een schimmelstreep op mijn plafond zitten (douchekop laten vallen, plafond nat) en die zou ik wel graag kwijt willen.
En dat je niet je goede kleren aan hebt want het vernevelt behoorlijk. Praat helaas uit ervaring.
Oh, je hoeft het niet af te nemen/verwijderen na de tijd? Dit klinkt perfect voor een luie donder zoals ik
Ik spoel Washcat altijd wel af hoor. Anders blijft het toch op je tegels etc zitten en kan je echt je handdoeken of kleding verpesten.
Hoe ik het doe:
- insprayen
- kamer verlaten en ongeveer 15 minuten laten intrekken
- naspoelen met douchekop (grondig!)
- droogmaken met een handdoek
Ik wil die washcat ook gebruiken maar ik heb niet eens echt schimmel in de badkamer