Action toppers (Deel 1)

Ik heb nog nooit van die winkel gehoord… Zit het in nederland?

Edit: omg zie nu dat dit het action topic is hahah. Ik keek naar de naam van het instagram account.

Maar heb de barcart nog nooit in de winkel gezien :joy:

24 likes

Hahaha :joy: Ja, Home Accents is een “merk” van Action. En blijkbaar hebben ze een insta waarop ze hun producten laten zien. :woman_shrugging: :joy:

1 like

Omg die MOET ik hebben

1 like

Ik heb hem zien liggen, maar ik denk dat ze heel zijn gaan. Ik wilde zelf de gouden, maar helaas was ie toen ook al weg, dus heb ik de zwarte. Verwacht alleen geen mega stevige bar cart, maar als ie eenmaal staat dan is het wel een heel leuk ding!

Spray je het dan gewoon op je plafond en dan later afnemen met een doek ofzo? :thinking: Ik heb ook een schimmelstreep op mijn plafond zitten (douchekop laten vallen, plafond nat) en die zou ik wel graag kwijt willen.

En dat je niet je goede kleren aan hebt want het vernevelt behoorlijk. Praat helaas uit ervaring.

Oh, je hoeft het niet af te nemen/verwijderen na de tijd? Dit klinkt perfect voor een luie donder zoals ik :slight_smile:

@Motherofdragons maar als je het niet afneemt heb je denk ik wel langer last van die chloorlucht?

Ik spoel Washcat altijd wel af hoor. Anders blijft het toch op je tegels etc zitten en kan je echt je handdoeken of kleding verpesten.
Hoe ik het doe:

• insprayen
  • kamer verlaten en ongeveer 15 minuten laten intrekken
  • naspoelen met douchekop (grondig!)
  • droogmaken met een handdoek

Ik wil die washcat ook gebruiken maar ik heb niet eens echt schimmel in de badkamer :unamused:

6 likes

Maar krijg je dan niet meer schimmel op je plafond als je het afspoelt? Toen het plafond bij mij nat werd heb ik het na het douchen ook met handdoek afgenomen en toch is er schimmel ontstaan :thinking:

Nou wees blij haha het resultaat is dan misschien goed, het gebruiken ervan is echt hels hoor. Die geur is echt niet gezond en heeellll intens.

Durf ik niet te zeggen. Ik heb nu een badkamer die vrijwel schimmelloos is, dus ik hoef Washcat maar eens in het halfjaar te gebruiken of zo.
Hiervoor woonde ik in een huisje waar de badkamer geen ventilatie had en daar zat het regelmatig op het plafond, maar dan deed ik elke week / 2 weken wel iets van Washcat op het plafond voor er echte vlekken ontstonden. Verschrikkelijke badkamer was dat.

1 like

Je mag het hier wel komen doen :smirk:

1 like

Heeft iemand deze windproof paraplu al uitgeprobeerd? Mijn Stormini is beschadigd en wilde een nieuwe kopen, maar als deze ook werkt…

Ik heb deze lamp laatst gekocht toen hij nieuw was (vierde plaatje) en is echt een aanrader! Draadloos opladen gaat snel, lamp hoeft niet per se aan (kan wel) en het licht heeft 3 verschillende kleuren (wit, warm wit en geel) die je ook nog kunt dimmen.

1 like

Ik heb schimmelwerende verf op het plafond in de badkamer. Spierwit en geen spoortje schimmel. Scheelt een hoop gedoe.

1 like

Op welk soort oppervlakken/materiaal mag je die schimmelreiniger allemaal gebruiken?

Ik heb hem in het zwart, vind m erg klein! Dus naast m’n grote zwarte stalen kast was die een beetje zielig haha, dus heb ‘m nu naast m’n makeuptafeltje staan. Ben er niet echt heel blij mee

Werkt die Washcat alleen voor schimmel of ook voor bijv kalk?

Protein bar caramel cookie geprobeerd en ik vind ‘m lekker! Veeeeel beter dan die die met z’n drieën in een pakje zitten want die zijn zo taai. Deze is een beetje korrelig, maar wel zacht. Hij smaakt wel een beetje chemisch maar ik verwachtte ook niet anders.

2 likes