Action toppers (Deel 1)

Opbergbakken ja, hoeveel liter durf ik niet te zeggen maar groot zijn ze wel.

Welke afvalzakken passen ook al weer goed in de Brabantia Bo Touch Bin Afvalemmer (11 en 23 liter)?

Ik heb deze repen nu geprobeerd. Best lekker, maar vult niet mega.
Zag online dat er nog meer smaken zijn, die hebben ze in dit filiaal niet. Hopelijk komen die nog en zijn ze ook lactose-vrij

2 likes

Thanks!

De kokos zijn ook heel lekker en de witte chocolade ook

1 like

Ik heb die gouden barcart cadeau gedaan aan een vriendin, samen in elkaar gezet. Hij is best leuk maar niet super strak qua afwerking, bijvoorbeeld plastic dopjes onder de glasplaat (wat niet erg is voor dat geld)

1 like

In België had je die vorig jaar ook, was toen mijn lievelingstussendoortje (veel ingeslagen toen :stuck_out_tongue:) maar nu al een tijdje niet meer te zien :frowning:

1 like

Ik vind de action thee heel lekker die nieuwe doosjes van Happy fit, sleep tight etc

1 like

Nee ik heb die ooit gekocht in een skeere bui, maar hij ontplofte gelijk. Gewoon met het maken van soep kwam er allemaal rook uit, toen meteen een van een fatsoenlijk merk gehaald.

Mijne ontplofte niet maar hij maakte wel erg veel lawaai en rook een beetje verbrand :flushed: Dus weggedaan. Is wel al een paar jaar geleden dus misschien is het inmiddels een andere/betere die ze verkopen?

1 like

Ik heb em nu paar maanden en werkt top!

Ik vond hem niet krachtig genoeg en eerlijk gezegd een beetje krakkemikkig :see_no_evil:

Ik heb de losse staafmixer van action en die werkt top. Dit is m’n 2e al (maar eerste ging een jaar of 5 mee dus heel tevreden over ;-))

Ik raad hem niet aan. Na een paar keer gebruiken kwamen de mesjes op de een of andere manier tegen het plastic aan, waardoor mijn soep vol zat met kleine plastic stukjes. Gaf een stevige bite haha.

1 like

Als je zo’n setje met staafmixer en kleine hakmolen zoekt zou ik kijken of ze die binnenkort weer hebben bij de Lidl, kost meestal €10-15 en de kwaliteit daarvan is echt goed.

5 likes

Ik heb echt een paar jaar geleden al een staafmixer gekocht bij de Action (gewoon zo’n losse dus geen set met bekers e.d),maar had hem nog nooit gebruikt.Nu wou ik deze week pompoensoep maken maar door alle jullie verhalen durf ik hem niet meer te gebruiken :see_no_evil:

Ik heb ook eentje van een paar jaar geleden en deze doet het prima. Gebruik hem ook altijd voor soep.
Dus test het gewoon zou ik zeggen haha

Geurkaars met drie lonten. Ruik hem niet héél goed maar wel leuke pot! En gaat lang mee.

17 likes

Welke geur is het?

Deze vanille en er was nog iets met jasmijn oid