Ik heb em nu paar maanden en werkt top!
Ik vond hem niet krachtig genoeg en eerlijk gezegd een beetje krakkemikkig
Ik heb de losse staafmixer van action en die werkt top. Dit is m’n 2e al (maar eerste ging een jaar of 5 mee dus heel tevreden over ;-))
Ik raad hem niet aan. Na een paar keer gebruiken kwamen de mesjes op de een of andere manier tegen het plastic aan, waardoor mijn soep vol zat met kleine plastic stukjes. Gaf een stevige bite haha.
Als je zo’n setje met staafmixer en kleine hakmolen zoekt zou ik kijken of ze die binnenkort weer hebben bij de Lidl, kost meestal €10-15 en de kwaliteit daarvan is echt goed.
Ik heb echt een paar jaar geleden al een staafmixer gekocht bij de Action (gewoon zo’n losse dus geen set met bekers e.d),maar had hem nog nooit gebruikt.Nu wou ik deze week pompoensoep maken maar door alle jullie verhalen durf ik hem niet meer te gebruiken
Ik heb ook eentje van een paar jaar geleden en deze doet het prima. Gebruik hem ook altijd voor soep.
Dus test het gewoon zou ik zeggen haha
Welke geur is het?
Deze vanille en er was nog iets met jasmijn oid
Als iemand binnenkort weer roze stompkaarsen ziet bij de Action… Kun je dan een gil geven? Kom er zelf niet meer regelmatig ofzo. Zag nu wel lichtroze kaarsen maar wil ze nog een tintje donkerder.
(Die hadden ze vorig jaar ook in het assortiment maar nu niet meer en iemand hier dacht dat ze met mooi weer misschien wel weer komen.)
Ik zoek deze theedoek, de handdoek heb ik al. Ben in drie vestigingen geweest verspreid over een paar weken maar de hebben ‘m nergens. De voorraad kunnen ze niet checken zeggen ze in de winkel, en via de mail kom ik ook niet verder
Heeft iemand deze?
Ik heb in het verleden eentje van de Action gehad (inmiddels overleden) maar die liet vaak strepen achter op de vloer… Maar ik vind het fijner dan een gewone dweil.
Hoe duur is deze?
€34.95
Ja heb ik en is een topding. Krijgt zwarte thee uit een wit vloerkleed. Laf dat ding
Oeh, dat klinkt goed. Heb je toevallig ook laminaat en laat hij daar geen strepen op achter?
Nee ik heb vreselijke plavuizen:
Deze heb ik en werkt top op laminaat, geen strepen. Ik spray vaak wel een beetje allesreiniger op de vloer en ga er dan met de stoomreiniger overheen voor een beter resultaat
Oh ik geloof dat ik deze ook moet hebben. Heb zo’n hekel aan dweilen en dan steeds de dweil te moeten omspoelen. Dat hoeft bij dit ding niet toch? Gebruik je hier wel een soort van doek bij? En is hete stoom niet schadelijk voor laminaat?