Action toppers (Deel 1)

Als iemand binnenkort weer roze stompkaarsen ziet bij de Action… Kun je dan een gil geven? :smiley: Kom er zelf niet meer regelmatig ofzo. Zag nu wel lichtroze kaarsen maar wil ze nog een tintje donkerder.

(Die hadden ze vorig jaar ook in het assortiment maar nu niet meer en iemand hier dacht dat ze met mooi weer misschien wel weer komen.)

Ik zoek deze theedoek, de handdoek heb ik al. Ben in drie vestigingen geweest verspreid over een paar weken maar de hebben ‘m nergens. De voorraad kunnen ze niet checken zeggen ze in de winkel, en via de mail kom ik ook niet verder :unamused:

Heeft iemand deze?
image

Ik heb in het verleden eentje van de Action gehad (inmiddels overleden) maar die liet vaak strepen achter op de vloer… :thinking: Maar ik vind het fijner dan een gewone dweil.

3 likes

Hoe duur is deze?

€34.95

1 like

Ja heb ik en is een topding. Krijgt zwarte thee uit een wit vloerkleed. Laf dat ding

Oeh, dat klinkt goed. Heb je toevallig ook laminaat en laat hij daar geen strepen op achter? :rofl:

Nee ik heb vreselijke plavuizen: :nauseated_face: :rage: :weary:

1 like

Deze heb ik en werkt top op laminaat, geen strepen. Ik spray vaak wel een beetje allesreiniger op de vloer en ga er dan met de stoomreiniger overheen voor een beter resultaat

Oh ik geloof dat ik deze ook moet hebben. Heb zo’n hekel aan dweilen en dan steeds de dweil te moeten omspoelen. Dat hoeft bij dit ding niet toch? Gebruik je hier wel een soort van doek bij? En is hete stoom niet schadelijk voor laminaat?

Omg kun je hiermee ook je kleed schoonmaken?
Ook een hoogpolig kleed?
Wij hebben een cremekleurig kleed en een hond…
Ik weet ook niet waarom ik dat deed

1 like

Ik heb dit ding nodig, zou het ook op badkamertegels werken? Of ramen?

En op mn bank? IK WIL M OOK!

Ja en mijn bank (waar ik al 3x koffie over heen heb laten vallen)?

1 like

Dames, het kan allemaal!! This machine is aaaaaazing!! Ik gebruik em Zelfs voor de autostoelen.

Ramen weet ik alleen zo niet.

10 likes

Mehhhh, heb een paar maanden geleden zoutsteen waxinelichthouders gekocht, maar had ik er maar meer gekocht… Ik hoop dat die weer terugkomen, waren echt 90 cent ofzo!

1 like

Ik zag een bericht (uit 2014, dus ik weet niet of het dezelfde stoomreinger is) op een Action-fanpagina op Facebook: https://www.facebook.com/ActionFanpagina/posts/ik-zag-vanmorgen-dit-filmpje-op-de-website-van-action-staaneven-nog-getwijfeld-m/840384115988618/

Alleen daar lees ik dus heel veel reacties dat ie snel kapot gaat en/of lekt. Heeft iemand hem al langer in gebruik?

Ik zou hem zelf niet voor het laminaat durven te gebruiken. Ik wil 'm voor m’n vloerkleed en om de badkamer/wc en zo mee schoon te maken.

Ik gebruik die in dat filmpje al heel lang (lees zeker 5 jaar). Het enige minpunt is dat de steel niet zo stevig is en je daar dus echt geen kracht op moet zetten, maar verder werkt ie top. Ik gebruik hem ongeveer 1 a 2x per maand (andere weken wordt er gewoon gedweild) en hij doet het nog prima. Alleen geen product in het reservoir doen want dat mag niet. Is eigenlijk ook niet nodig want het meeste gaat zo ook wel van de vloeraf, maar mocht hettoch niet helemaal schoon worden dan spray ik er eerst wat allesreiniger op en ga er daarna met dat stoomding overheen.

Oh en het snoer is een beetje kort, maar dat kan ook aan de ongelukkige plaatsing van de stopcontacten hier liggen.

Edit: dit is dus wel het oude model. Maar die nieuwe is hetzelfde merk en lijkt me verder qua specificaties vrijwel hetzelfde op de vormgeving na

1 like

Ik heb een wit bankstel en een baby

Dus ja

Ik moet m ook!!!

2 likes

Nice, klinkt goed! Gebruik je hem ook op een vloerkleed/tapijt oid?