Action toppers (Deel 1)

@botsautobob 15.30 uur, in een overdekt winkelcentrum :sweat_smile:

1 like

Amper! Ik had laatst siroop gemorst op de tegelvloer en dat niet meteen gezien dus het was helemaal opgedroogd en plakkerig. Had er eerst met een nat doekje overheen geveegd en dan moet je echt wel wat moeite doen maar met de stoomreiniger is het één keer langzaam eroverheen en klaar. Soms als er echt een hardnekkige vlek zit dan doe ik een paar keer langzaam over dezelfde plek en dan is het ook verdwenen. Maar je hoeft dus echt geen kracht te zetten of moeite te doen. De machine, ofja het apparaat doet eigenlijk alles.
Ik verbaas me er trouwens telkens over hoe vies het doekje is. Ookal heb ik net gestofzuigd en is de vloer voor het oog schoon, dan is het doekje na gebruik alsnog echt vies

2 likes

Voor degene die de voegenborstel nog wilt halen, wees er snel bij, want ze gaan er alweer uit zag ik.

1 like

Toevallig zag ik dat ze deze week ook bij de vomar te koop zijn! Wel duurder volgens mij 8 ipv 5? Maar als er iemand is die steeds misgrijpt kan het een oplossing zijn.

1 like

Hahaha toevallig wel rond die tijd maar was geen overdekt winkelcentrum

Iemand ervaring met verhuisdozen van de action?

Ja, ik vond ze erg slap. De verhuisdozen van Gamma bevielen beter.

1 like

Bij ons zakte ze nog wel eens door, alles viel er aan de onderkant uit :frowning: dus geen boeken instoppen ofzo. Voor kleding en lichte dingen werkte het prima

1 like

Voor lichte dingen als kleding prima, maar zodra er wat gewicht in komt zakken ze door.

Voor kleding trouwens zelf vuilniszakken gebruikt

1 like

Ik heb 'em vandaag vlak voor sluitingstijd opgehaald :rofl: Zal 'em van de week uitproberen en reviewen.

4 likes

@Hiraeth @Zitzak Hebben jullie m al gehaald (en gebruikt?)? Ben heel benieuwd of het kleed er wat schoner van werd.

Haha ik ben nu ook wel erg benieuwd naar de stoomreiniger. Ik zag 'm gisteren nog in de Action, maar wacht toch ook eerst even reviews af.

Weet iemand of de Action iets heeft van kapstokhaakjes of haken die je over je deur kunt hangen? Heb een klein haakje aan mijn muur hangen die enorm af heeft gegeven, dus ik ga de muur opnieuw verven. Maar dan moet ik dus ook wel even nieuwe haken hebben haha.

Heeft iemand ervaring met de creme brulee brander? Is het de aanschaf waard?

Nee nog niet, misschien dat ik straks nog ff ga maar anders wordt het na de vakantie. Laat het je weten!

1 like

Ja, laatst nog wel. Van die fluwelen zwarte per 3 en volgens mij ook zo’n rijtje haken op 1 stuk, metaal. Misschien vind je het ook op de site!

Oh kijk, dat is helemaal handig! De Ikea zit niet echt in de buurt namelijk. Zie er nu ook eentje op de website met een rijtje haken inderdaad. Die stond er een tijdje geleden nog niet op volgens mij. Dan ga ik binnenkort toch even langs de winkel, thanks!

1 like

Die werkt wel aardig! Alleen mn vriend heeft em inmiddels geclaimd om kaarsen in de badkamer aan te steken voor zn spa momentjes. Moet zeggen dat ik het wel lang vond duren voor de suiker goed gebrand was maar ik ben vrij ongeduldig van nature.

4 likes

Thanks. Weet je toevallig of die ook werkt voor merengue aan te branden?

Ja, ik heb et wel eens voor een baked alaska gebruikt!

1 like