Action toppers (Deel 1)

Dat is volgens mij mijn oude! Die is na een paar jaar kapot gegaan, ging gewoon niet meer aan. Ik had inderdaad wel een keer product in het reservoir gedaan* en dacht dat daar misschien toch restjes van in zijn gebleven en dat hij daarom kapot was gegaan :innocent:

Dat snoer was trouwens prima qua lengte, maar heb ook niet zo’n groot huisje. Ik herkende 'em omdat hij zo’n driehoekige voet heeft, maar die nieuwe heeft een rechthoekige voet (zonde van al die doekjes die ik nog heb van de oude…)

*Omdat ik dus strepen kreeg op mijn laminaat en op internet die tip zag :roll_eyes:

1 like

Ja ik gebruik hem voornamelijk voor vloertegels, maar doe er ook de matten bij de deur mee en 3 vloerkleden waarvan er twee zelfs vrij hoogpolig zijn. Gaat prima, mits je dat opzetstuk gebruikt.

Heb hem trouwens ook een keertje op het tapijt op zolder gebruikt en dat ging ook top.

1 like

Klinkt goed, thanks voor je reactie!
Had je ook het idee dat die kleden schoner werden?

Nou echt dikke moddervlekken ofzo krijg je er niet uit op deze manier (althans bij mij niet). Ik heb hem van de zomer geprobeerd op een buitentapijt maar die kreeg ik niet helemaal schoon er mee. Moet wel zeggen dat die ook wel echt vies was en het enige wat echt werkte was de hogedrukreiniger en schuim.
Maar toen mijn hond nog leefde lag die vrijwel altijd op de vloerkleden en vooral wanneer hij nat was van de regen gaat dat op den duur ruiken. Die geur (sowieso eigenlijk wel iedere geur) ging er met de stoomreiniger heel goed uit en ook gewoon licht vuil van dagelijks gebruik en er op lopen krijg je er makkelijk uit, net als koffievlekken en paprika chips vlekken :sweat_smile:

3 likes

Ah nice! Het gaat vooral om de donkere plekken van waar de hond altijd ligt en mensen met hun voeten zitten, niet echt enorme vlekken of zo.

Thanks voor alle info, ik ga morgen kijken of mijn Action ā€˜m heeft :grin:

2 likes

Oh yes, hier ook een ongelukkige hond-kleed combinatie dus ik ga 'm morgen ook halen!

2 likes

Hier ook diezelfde situatie met hoogpolig kleed. Ik word geinfluenced… of misschien wacht ik eerst jullie ervaringen ff af haha @Hiraeth

2 likes

Hoeveel moeite moet je doen om je vloer schoon te krijgen? Met de dweil moet ik soms echt druk zetten (heb al 3 dweilen door midden gebroken daarmee), maar zet je dit gewoon op de vlek en stoom je het weg zonder moeite?

Ik zag vanmiddag iemand lopen die dat ding net gekocht had, dacht meteen dat het een van jullie was.

6 likes

@Botsautobob IT WAS YOU

1 like

@botsautobob 15.30 uur, in een overdekt winkelcentrum :sweat_smile:

1 like

Amper! Ik had laatst siroop gemorst op de tegelvloer en dat niet meteen gezien dus het was helemaal opgedroogd en plakkerig. Had er eerst met een nat doekje overheen geveegd en dan moet je echt wel wat moeite doen maar met de stoomreiniger is het ƩƩn keer langzaam eroverheen en klaar. Soms als er echt een hardnekkige vlek zit dan doe ik een paar keer langzaam over dezelfde plek en dan is het ook verdwenen. Maar je hoeft dus echt geen kracht te zetten of moeite te doen. De machine, ofja het apparaat doet eigenlijk alles.
Ik verbaas me er trouwens telkens over hoe vies het doekje is. Ookal heb ik net gestofzuigd en is de vloer voor het oog schoon, dan is het doekje na gebruik alsnog echt vies

2 likes

Voor degene die de voegenborstel nog wilt halen, wees er snel bij, want ze gaan er alweer uit zag ik.

1 like

Toevallig zag ik dat ze deze week ook bij de vomar te koop zijn! Wel duurder volgens mij 8 ipv 5? Maar als er iemand is die steeds misgrijpt kan het een oplossing zijn.

1 like

Hahaha toevallig wel rond die tijd maar was geen overdekt winkelcentrum

Iemand ervaring met verhuisdozen van de action?

Ja, ik vond ze erg slap. De verhuisdozen van Gamma bevielen beter.

1 like

Bij ons zakte ze nog wel eens door, alles viel er aan de onderkant uit :frowning: dus geen boeken instoppen ofzo. Voor kleding en lichte dingen werkte het prima

1 like

Voor lichte dingen als kleding prima, maar zodra er wat gewicht in komt zakken ze door.

Voor kleding trouwens zelf vuilniszakken gebruikt

1 like

Ik heb 'em vandaag vlak voor sluitingstijd opgehaald :rofl: Zal 'em van de week uitproberen en reviewen.

4 likes