Action toppers (Deel 1)

@Hiraeth @Zitzak Hebben jullie m al gehaald (en gebruikt?)? Ben heel benieuwd of het kleed er wat schoner van werd.

Haha ik ben nu ook wel erg benieuwd naar de stoomreiniger. Ik zag 'm gisteren nog in de Action, maar wacht toch ook eerst even reviews af.

Weet iemand of de Action iets heeft van kapstokhaakjes of haken die je over je deur kunt hangen? Heb een klein haakje aan mijn muur hangen die enorm af heeft gegeven, dus ik ga de muur opnieuw verven. Maar dan moet ik dus ook wel even nieuwe haken hebben haha.

Heeft iemand ervaring met de creme brulee brander? Is het de aanschaf waard?

Nee nog niet, misschien dat ik straks nog ff ga maar anders wordt het na de vakantie. Laat het je weten!

1 like

Ja, laatst nog wel. Van die fluwelen zwarte per 3 en volgens mij ook zo’n rijtje haken op 1 stuk, metaal. Misschien vind je het ook op de site!

Oh kijk, dat is helemaal handig! De Ikea zit niet echt in de buurt namelijk. Zie er nu ook eentje op de website met een rijtje haken inderdaad. Die stond er een tijdje geleden nog niet op volgens mij. Dan ga ik binnenkort toch even langs de winkel, thanks!

1 like

Die werkt wel aardig! Alleen mn vriend heeft em inmiddels geclaimd om kaarsen in de badkamer aan te steken voor zn spa momentjes. Moet zeggen dat ik het wel lang vond duren voor de suiker goed gebrand was maar ik ben vrij ongeduldig van nature.

4 likes

Thanks. Weet je toevallig of die ook werkt voor merengue aan te branden?

Ja, ik heb et wel eens voor een baked alaska gebruikt!

1 like

Ik heb ‘m vanmiddag gehaald! Maar ik maakte de doos net open (waar een sluitsticker op zat), maar er zit een vieze/nog halfnatte dweil in :sob:

Dus ik kan morgen weer terug :grimacing:

2 likes

Bedoel je zoiets?

Iellll, bah! Ik heb er gister een gekocht en die was ook al gebruikt dus heb ‘m meteen terug gebracht :nauseated_face: Was bij een Action tegenover een Nettorama, zou wat zijn als het dezelfde is haha.

2 likes

Heb deze handschoen al een paar jaar (via Ali) en is echt goed voor honden/kattenvachten. Hij is wel groot dus als je kat een kam/borstel al eng vindt, is deze waarschijnlijk niet geschikt. Mijn kater vindt het heerlijk om hiermee ‘geaaid’ te worden, de poes minder (vindt het eng, ze is zelf ook tenger) maar vindt het vaak wel lekker als het de losse haren oppakt. De haren blijven er ook echt in zitten en kun je er als een kluitje uit trekken, dus haren vliegen niet rond.

Is minder geschikt voor meubilair/stof.

Deze vorige week gekocht en werkt goed op mijn stoffen bank! Nog niet op kleding geprobeerd. Het handige is dat je 'em terug in de houder steekt en het haar dan daar in achter blijft :slight_smile: Je kunt de onderkant van de houder trouwens openen, om het haar er uit te halen. Het handige aan het systeem is dat je het haar er niet uit hoeft te plukken :rofl:

5 likes

Die handschoen is hier ook favoriet! Alleen gaat mn hond dan op zijn zij liggen en is een kant dan alsnog punk.
Schuurt die pluizenborstel? Op tv vind ik hem altijd zo “hard” eruit zien. Wil geen kale plekken op mijn bank oid.

1 like

Die handschoen hebben we ook en dat haten de katten echt haha, maar ze houden ook niet van kammen. Zou echt willen dat ze die borstel tolereren want die haren overal zijn om gekkkkkkk van te worden

Nee, helemaal niet. Heb 'em net tien keer over hetzelfde stukje van de bank gehaald en je ziet er niets van (behalve dat er nog onzichtbare haren af kwamen) :slight_smile:

Wil er nog wel bij zeggen dat hij niet zo effectief is op de (stoffen) zitting van mijn bureaustoel als op de bank.

En het uiteinde van het handvat voelt wat zwakjes. Maar voor nog geen drie euro vind ik het echt een aanrader.

@Spaarlamp

Weet niet wat voor katten je hebt, maar als ze wat langer haar hebt dan werken vochtige microvezeldoekjes (ook van de action :rofl:) vaak ook wel. Gewoon zachtjes mee aaien. Dat vinden ze misschien minder eng? Ik gebruik soms ook mijn kledingroller op ze :innocent:

1 like

Dit moet ik proberen! Waar staat het? Bij de actie nog? :slight_smile:

Gewoon Europees korthaar, niks speciaals zeg maar. Ik denk dat de pinnen misschien te lang zijn en die over hun huid “krast” en dat ze dat niet fijn vinden. Ga de doekjes eens proberen, misschien vinden ze het minder erg!

Online niet meer, de handschoen staat onder honden en de pluizenborstel onder schoonmaak. In de winkel heb ik de pluizenborstel ook bij schoonmaak gevonden, bijna naast die voegenborstel. Naar de handschoen niet in de winkel gezocht.

@Spaarlamp

Toen ik nog kittens had, heb ik ze laten wennen aan gekamd/geborsteld worden door ze te ‘aaien’ met een borstel voor baby’s. Volgens mij ook van de Action :innocent: Zo’n kleine ronde met zachte, korte (witte) haartjes. De haren blijven er wel op een vervelende manier in zitten, maar is vaak wel goed voor katten om te wennen aan het gevoel :woman_shrugging:

2 likes