Action toppers (Deel 1)

Getver! Kon je hem gewoon ruilen?
Hier zat geen Nettorama in de buurt, haha. Zou wel toevallig zijn.

Ja was geen probleem gelukkig!

1 like

Ik had ‘m gekocht in een andere stad dan waar ik woon en ik mocht hem in m’n eigen woonplaats dus niet terugbrengen :unamused: Dus ik kon weer helemaal terug. Tip dus: maak meteen de doos even open om te kijken of ie nog niet gebruikt is.

Maar ik zie het als een teken dat ik hem niet moet kopen :crazy_face: en heb nu van HG spul gekocht voor tapijten. Dus van mij geen review!

Ik heb de eeltsokken ook gehaald, ben benieuwd haha. Heb hoge verwachtingen en ik verwacht hele zachte voeten over een week. Zondag ofzo maar even uitproberen.

1 like

Zijn dat die roze sokken die je om moet doen met voetencrème op?

Ik doe het nooit meer. Ik werd echt gek van alle huidvellen. :joy:

1 like

Love it. Ik heb ze ongeveer 2wk geleden weer ee x gebruikt, vind het zo interessant ofzo als al die vellen los laten.
Afgelopen zomer lag ik met allemaal losse vellen op t strand :joy: toen had ik ze voor t eerst gebruikt en niet verwacht dat het al zo snel zou gaan vervellen

1 like

Ik ook niet, verschrikkelijk, het bleef er maar af komen.

Ik weet niet of dat dezelfde zijn die ik heb :thinking: Vorig jaar of het jaar ervoor gekocht. Zijn dikke roze sokken van de buitenkant met soort siliconen laag aan de binnenkant. Heb het een paar keer geprobeerd maar het voelde zo naar! En bijna elke keer dat ik ze aan had was er wel een reden dat ik op moest staan en op die sokken lopen is echt zo naar!

Ik had super zachte voeten na deze, maar 2 weken later zit er weer eelt en barsten :sob: maar misschien heb ik gewoon karbonkel voeten en moet ik daar mee leven :joy:

2 likes

Ik vind die dingen echt top, lekker vellen trekken op een avond als ik alleen thuis ben. No Shame in my game

6 likes

Werkt die zelfreinigende borstel echt goed?
Al een paar keer in twijfel gestaan om hem te kopen maar vriend gelooft niet dat hij werkt.

Ik week mijn voeten gewoon om de zoveel tijd in een lekker warm badje, dan ga ik na een tijdje met mn handen alle zacht geworden eelt eraf wrijven en ook met zo’n voetvijl alles eraf vijlen. Daarna een lekker (voet)creme inwrijven en in laten trekken of sokken aan. Heb je geen dagen last van vellen…

1 like

Oh die vellen. Te lang geleden. Ik vond het juist heerlijk, lekker pulken :joy::joy: ik heb nog een pak van die sokken liggen, morgen maar weer eens doen.

Ik vind die zelfreinigende borstel juist niet zo goed werken, onze kat had van dat hele fijne donsachtige pluis haar en die haartjes kreeg ik niet van de bank af met die borstel.

Ik had laatst die sokken ook weer eens gekocht en ze hebben het niet echt gedaan? Kreeg wel zachtere voeten maar geen vellen oid zoals ik eerder wel kreeg :weary: iedere dag hoopte ik dat het zou beginnen maar helaas

1 like

Tot nu toe wel, behalve dus op de stoffen zitting van mijn bureaustoel. Voor de rest gebruik ik 'em op kleding en mijn stoffen bank. En uiteinde handvat voelt wat zwak als je veelvuldig over de bank gaat :woman_shrugging:

Dit klinkt ideaal met een verharende kat! Ik ga morgen meteen kijken of mijn action dit heeft

Ik heb die stoomreiniger gekocht (#influenced) maar ik ben niet zo onder de indruk? Het maakt wat sputter geluiden maar voor een ‘stoomreiniger ‘ valt het me op dat er echt nauwelijks stoom te bekennen is. Als ik de onderkant voel is die wel warm maar niet heet ofzo. Doe ik iets fout? Mag er 1x zo’n maatbekertje water in?

1 like

Bij het oude model dat ik heb komen er ook geen stoomwolken uit. Maar dat is op zich ook wel logisch omdat die op de plek waar dat “doekje” zit eruit komen dus dat zit normaal op de grond. Als ik hem optil zie ik een beetje stoom maar alsnog niet zoveel als bijvoorbeeld bij zo’n kleding stoomapparaat of een strijkijzer.

Bij die van mij staat trouwens een max vullijn op het maatbekertje en een min vullijn op het reservoir van het apparaat zelf. Is dat bij de nieuwe niet zo? Daar moet je ook echt niet overheen gaan want dan komt er keiveel heet water uit en heb je kans dat je je apparaat of vloer verkloot. Zelfde geldt voor de minimale vullijn. Als het water tot daar komt moet je direct bijvullen want anders kan de motor kapot gaan want dan kookt ie droog

Ik heb nog eens goed gekeken en inderdaad een min en max lijntje gevonden op het reservoir zelf, ik denk dat ik hem vol genoeg had toen ik het net probeerde. Ik ga het zo nog eens proberen maar dan in de keuken. Ik hoop dat het wat toevoegt, anders breng ik hem terug.

1 like