Als je een stukje tape (schilderstape bijv) op de tegel plakt waar je wil boren, dan is de kans dat de tegel barst heel klein!
nou ach voor €2,89 ga ik al die moeite niet doen
@Spaarlamp geeft een goede tip. Daarnaast ook wel handig als je de boor niet meteen vol in je muur jast maar rustig begint. Het komt dan echt wel goed hoor!
Heeft de Action nu een popcornmaker in de winkel liggen?
Nee, helaas niet!
Ja ik weet het! Helaas gaat het toch elke keer weer mis in de pan. Een vriendin van mij had een popcornmaker en dat ging zo perfect
Wij hebben zowel in de badkamer alsnog de wc een raam waar de buren naar binnen kunnen kijken als ze willen. De vorige bewoonster had er plakplaatje op gedaan dat bij de badkamer te smal was waardoor je alsnog naar binnen kon kijken en op de wc half bakken geplakt waardoor je losse hoekjes had. Nu hebben ze bij de action frosted glass spray en het ziet er meteen beter uit !
Hoe werkt dit? Heb je een plaatje van de fles misschien?
En stel dat je het niet meer frosted wil, kan je het dan makkelijk schoonmaken?
Je sprayt het erop net zoals met spuitverf! Ik had te dicht bij gespoten op het wc raam waardoor je druipers kreeg en die proberen weg te deppen, domste idee ever want ik had dus vlekken. Ik wilde toen alles eraf halen om netjes opnieuw te kunnen werken, en met een glas krabber was alles er met 5 minuten af. Het vliegt er dan als een soort hele dunne statische folie af! Las online ook dat als je hard met de ramen zeemt het er ook af gaat. Maar met een glaskrabber ging het er in ieder geval erg snel af!
Dit is de spuitbus trouwens:
Super, dank je wel! Ik zet deze op mijn lijstje voor de Action.
Ik zag dit gisteren op tiktok voorbij komen en moet mezelf echt inhouden om een bus te kopen en al mijn ramen te sprayen.
Hahaha het is ook zooo gedaan en gaat er ook ‘makkelijk’ af dus wat let je haha
Ik heb dit dus laatst gedaan en het is zo chill! Licht verspreidt zich ook mooi diffuus en ik kan iedere kamer in mn nakie doorlopen als ik wil
Heeft iemand hier de kledingstomer die nu bij de action in de aanbieding is? En is deze fijn?
Bedankt voor de tip! Heb net de deur van de bijkeuken gedaan. Lijkt nu nog wel wat vlekkerig maar hopelijk trekt dat weg als het helemaal droog is. Vind de geur wel heftig hoor. Trok dat bij jou snel weg?
Toevallig net gekocht! Heb er 1 kledingstuk mee geprobeerd en kreukels vlogen eruit!
Vind je hem het waard voor €15? Dan ga ik hem morgen meteen halen haha.
Dan ga ik hem morgen ook halen! Heb nu een hele vervelende van de Lidl die ik dus niet gebruik omdat die zo onhandig is.
Dat vlekkerige trok bij mij helemaal weg! Heb wel drie laagjes gedaan op beide ramen om een iets matter effect te krijgen zeg maar.
De geur vond ik ook wel heftig, heftiger dan normale spuitverf. Maar hebben de deuren tegen elkaar open gezet en in de badkamer het raam zelf open en toen was het relatief snel weg!
Zo ziet bijv het wc raam eruit (de ‘vlekken’ is het huis van de buren haha):
Ah dat ziet er goed uit! Hopelijk wordt het bij mij ook zo mooi.