Action toppers (Deel 1)


Nieuwe bullet journals!

9 likes

afbeelding

Ik heb weer spierwitte tegels + voegen in de badkamer!
Wel even raampje open en neus+mond beschermen tijdens het insprayen.

2 likes

Washcat :heart:

Ook zorgen voor kleding waarvan het niet erg is als er een vlekje in komt. Heb met Washcat helaas een shirtje verpest.

1 like

Washcat brandt echt je longen weg

4 likes

Echt hoor. Mijn badkamer heeft geen ramen en is enorm klein. Nou ik stikte zowat. Twee dagen erna rook ik het nog (na het hele huis gelucht te hebben). En dan heb ik niet eens heel veel gebruikt :joy:

Ja hĂ©!! Ik nodigde eens een vriendin uit en ik zei nog “Ik ga niet alles poetsen en opruimen hoor” maar ik had net de dag ervoor washcat gebruikt dus het heeeele huis rook naar keihard schoonmaken. Toen leek ik zo iemand die zei “ik heb niet geleerd hooooorr” en dan toch een 9 halen

18 likes

Ik heb een tijdje een schoonmaker gehad en de badkamer was echt blinkend schoon sinds hij er was. Bleek dat hij dit spul gewoon elke 2 weken als schoonmaakmiddel gebruikte :flushed:

Heb de fles daarna moeten verstoppen, want het gewone schoonmaakmiddel was niet goed genoeg volgens hem vergeleken hiermee :joy: I get that, maar ik wilde echt geen weggebrande longen op mijn geweten hebben

5 likes

Iemand hier met die stoomreiniger? Er zit een doekje bij voor kleding en bekleding. Maar waar moet je dat in godsnaam op bevestigen?? Ik zou niet weten op welk mondstuk dat hoort, niks past



Om dat ding voor het raam volgens mij! Kostte wel echt moeite om het er om te krijgen hoor

2 likes

Ohhh op de doos! Die heb ik al weggepleurd. Ok dan ga ik daar eens mee worstelen want lijkt idd klein stofje voor dat opzetstuk!

Yes! Met zo’n plakrand aan de achterkant.

1 like

Weet iemand of ze nog hoepels (voor volwassenen) verkopen?

Ik heb wel hoepels zien liggen maar die lagen bij het speelgoed!

1 like

Wanneer krijgt de Action nieuwe voorraad binnen?


Trouwens tip voor reizen (misschien niet de beste timing). Maar deze schoenzakken voor 99 cent zijn perfecte ‘packing cubes’ :smiley:

16 likes

Iedere dag! Er word altijd een ronde gelopen om nieuwe vracht op te nemen en dat word dan de volgende dag bezorgd. Word dan wel vaak pas in de avond bijgevuld door een vulploeg

1 like

Thank you!

Goed idee, goedkopere packing cubes zul je niet vinden, maar ik vind het toch wel handig als een packing cube een rits rondom heeft zodat je makkelijk bij alles kunt.
Met zo’n rits bovenop moet je alsnog je die hele cube leeg halen als je iets dat onderop zit zoekt! (En een transparante voorkant vind ik ook altijd wel erg handig
)
Xenos verkoopt goedkope packing cubes in verschillende maten, ik zou eerlijk gezegd eerder voor zoiets gaan ook al kost het iets meer.

2 likes

Ja snap ik! Ik heb deze gebruikt in mijn backpack en het paste perfect. Ik rol al mijn kleding. Hierdoor ligt er niet veel op elkaar en kan ik alles makkelijk vinden. Maar je hebt gelijk haha.

1 like

Ik vind die die jij post ook handiger, omdat je anders heel die rits zo moet openmaken :sweat_smile: ben echt lui.

1 like