Action toppers (Deel 1)

Nee bij 2 winkels afgegaan maar helaas

Op welke ‘afdeling’ zouden die moeten liggen? Ik ga straks toevallig naar de Action dus kan wel ff kijken.

1 like

Bij de verzorgingsproducten, handcreme enzo. Hier naast de roze spa sokken :slight_smile:

1 like

Het vak is hier leeg, maar het kaartje hangt er nog wel! Bij die van ons betekent dat dat die nog wel terug komt, anders staat er een streep door de barcode.

2 likes

Oh wist niet dat het zo werkte! Maar hier ook een leeg schap dus ik blijf hoop houden dan. Dankjewel voor het kijken!

1 like

Ik was net bij action voor nagellak remover. Er werd mij verteld dat ze geen remover meer mogen verkopen met aceton.
Ik heb nu dus remover zonder aceton meegenomen. Is er iemand hier die deze al geprobeerd heeft?

Werkt prima bij mij :slight_smile: ik heb die watjes van hun die al doordrenkt zijn zeg maar en had altijd de zonder acetonversie omdat mn nagels superzwak zijn.

Waarom mogen ze dat niet meer verkopen eigenlijk?

1 like

Dat wist ze niet. Misschien een milieu ding?

Werkt bij mij ook prima. Wel lang laten weken als je glitter draagt, maar daar heeft elke remover wel moeite mee. Ik heb hem zelfs gebruikt om de binnenkant van mijn wasmachine mee schoon te maken toen een nagellakpotje open was gegaan in de was.

1 like

Weet iemand of de action een poffertjespan heeft?

Hier lag het bij de verfspullen.

1 like

Ik las dit onder elkaar en dacht nog echt “goh verbaasd me niks dat die poffertjes pan bij de verfspullen ligt, misschien dacht een medewerker dat het een verf mix palet was”

75 likes

Ik weet dus niet hoe het heet maar ben opzoek naar een soort kralenhouder. Ik wil kettingen maken en dan kun je dus je kralen op volgorde leggen en bakjes voor de kralen zitten er ook in. Zag laatst bij een bn-er dat ze dat ding bij de action vandaan had. sorry voor de vage omschrijving maar iemand dat onlangs bij de crea spullen gezien ? Ik zag het gister niet helaas

Ja heb ik van de week nog bij de knutsel spullen zien liggen.

1 like

Wel uitkijken als je vogeltjes hebt he :stuck_out_tongue:

Wil heel graag dit jurkje scoren, kon hem gister nergens vinden helaas😭

Heb ze toevallig vandaag gehaald! Moest wel goed zoeken idd, bij de ingang was alles op, maar bij de andere kleding vond ik nog een paar. Waren wel de laatste en lag allemaal door elkaar met andere kleding.

1 like

Klinkt goed van die magneten! Waar liggen die ongeveer?

Ik vind dit magneet ook top!

wow magneten? Mag ik vragen hoe ze er uit zien? Ik wilde eigenlijk met dubbelzijdig tape aan de slag om de rookmelders op te gaan hangen. Maar dit klinkt beter.

1 like