Action toppers (Deel 1)

Ja zeker! Vond het ook wel goedkoop aangezien ik van t weekend er 1 voor 30eu had zien liggen. @Dommel heb er zelf dan nog geen 1 eerder gehad en heb ook geen strijkijzer. Maar ben echt tevreden eindelijk weer kreukvrije zomerkleding🙌

1 like

Ik heb wat bloesjes die ik graag stoom. Verder strijk ik eigenlijk nooit iets. Heb wel een strijkijzer maar die heb ik nog maar 1 x gebruikt sinds ik hem heb :joy:

1 like

Maakt dit de kamer ook wat donkerder? Of houdt het licht tegen?

Ik heb vanmiddag die kledingstomer gekocht, top ding tot nu toe

1 like

Ja wat is donkerder haha, het is echt vergelijkbaar met melkglas. Mij valt het in ieder geval niet op haha.
Voor mijn gevoel is het iig nog net zo licht als dat het was

1 like

Ik ga het ook proberen! Moet je goed afplakken of zie je er niks van op je kozijnen? :grimacing:

Had de laatste te pakken! Benieuwd of die echt zo goed werkt.

Oeh heel mooi! Ik wil dit ook op de deur doen, maar eigenlijk maar voor de helft. Zal wel weer faliekant misgaan met mijn skills haha. Hoe zorg je dat het niet op de deur zelf terecht komt?

Wij hebben niet afgeplakt oid, en er is niets op de deur opgekomen. Wij hebben wel niet de hele deur gedaan maar de buitenste rand (van het glas) afgeplakt met plakband.

1 like

Hebben ze de action witte strijkpads? Om kleding te repareren zegmaar

Mehh ging ook vandaag naar de action voor de kledingstomer maar kon hem nergens vinden :unamused:.

Gewoon met schilderstape afplakken! Zou wel een stuk krant erboven oid plakken! Zodat je niet over de streep heen kan sprayen maar dan moet het goed komen!

1 like

@Bloem ik zag in het Modetopic dat je op zoek was naar een kledingstomer, misschien is dit wat om te proberen?

1 like

Ja zag het, dankje voor de tip! Twijfel alleen een beetje of ik niet beter kan investeren in een iets duurdere/betere

Heb toch die van de Action gekocht haha, ben heel benieuwd! @pastelzwart @George @1207

3 likes

Ik ga morgen de stad in! Nog geen tijd voor gehad dus hopelijk hebben ze hem nog!

Weet iemand of de Action ook vloermatten voor bureaustoelen heeft?

1 like

Deze handcreme een paar dagen geleden gekocht voor iets van 80 cent. Ruikt heel lekker en trekt snel in.

2 likes

Iemand ervaring met een parasol van de Action? Wij willen eentje aanschaffen voor tijdelijk gebruik. Later in het jaar nemen we een pergola met een schaduwdoek dus om nu super veel geld uit te geven aan een parasol? Zag nu een parasol met voet voor totaal €70, goedkoper kan ik het bijna niet vinden.

Geen ervaringen, maar heb je al op marktplaats gekeken? Ik denk dat je daar wel goedkopere (tweedehands) vindt. Als het toch maar tijdelijk is?

2 likes