Action toppers (Deel 1)

Volgens mij hebben ze er eentje voor 21 euro in de weekaanbieding. Als het maar voor even is, is het misschien de moeite wel waard?

Wij hebben er vorig jaar eentje gekocht, een grote vierkante, weet niet of het dezelfde is.
Is na een jaar wel iets verkleurd, maar verder nog perfect!

Werkt die voor jou wel goed? Hij trekt inderdaad snel in en mijn handen zijn direct erna wel gewoon zacht, maar heb het idee dat ze op de lange termijn net zo droog zijn

Ik zag dat ze bij Action weer volop de hondenkoelmatjes hebben, in 2 maten: de grote voor €7,99 en de kleine geloof ik €3,99. Nou als het weer zo’n hete zomer wordt is dat ook voor mensen een echte lifesaver!

Ik heb hem vorig jaar (bevallen in juli) heel veel gebruikt om op te zitten en later ook voor K. toen het 40 graden was en binnen ook snikheet in de box, met een grote hydrofiel erover. Ze zijn echt super fijn, lekker verkoelend en als je er een tijdje niet op zit werkt hij daarna vanzelf weer! Mijn man vond hem ook super fijn dus heb er nu gewoon nog 1 bijgehaald haha. Ze hebben ze nu iig volop!

17 likes

Ooh dat klinkt ook top voor die hete plaknachten. Doe je die dan onder je hoeslaken?

Voor degene die die stomer hebben, hoeveel ‘kracht’ komt er bij jullie uit? Zijn het wolkjes of echt wel een stroom zeg maar? En hebben jullie na de eerste keer dat er ook zoveel kalk uitkomt? Ik lees namelijk dat bij sommige de kreukels eruit vlogen en ik moest best wel wat geduld hebben. Ik heb namelijk het idee dat deze al eens gebruikt is en terug gebracht is…

Hoe werkt dit?

Ik heb dit ding tijdens mijn zwangerschap echt versleten hahaha.

1 like

Wanneer je er op gaat liggen/staan voel je koude gel. Hoe het werkt geen idee maar tis hemels.

1 like

Was die stomer een actie of hebben ze zie vast in het assortiment?

Er zit een soort gel in die koud is, dus als je erop gaat zitten of je hand erop houdt verkoeld dit. Door de lichaanmswarmte wordt de gel minder koud, maar als je er dan afgaat en de mat even laat rusten verkoeld hij daarna weer!

1 like

Ik heb het eerst, zoals de handleiding vertelde, schoongemaakt en daarna 4 minuten laten stomen op niks. Daarna ff laten koelen poetsen en gestoomd op mn jurk. Is wel echt stoom wat eruit komt bij mij maar niet heeeel veel? Denk ik? Haha ik ben er iig wel echt tevreden over!

1 like

Stond bij mij gewoon in het schap, dus niet bij de aanbiedingen

1 like

Morgen even checken!

1 like

Ooh daar zal mijn hond weer blij mee zijn!

2 likes

Uit de folder vanaf woensdag. Ziet er wel leuk uit!

6 likes

Misschien een hele stomme vraag, maar die stomer is echt bedoeld voor kreukels, toch? Of krijg je er ook vlekken mee uit kleding die je niet mag wassen?

1 like

Ik heb alle 3 de jurkjes en ben er echt wel tevreden over!

1 like

Nee echt alleen voor stomen. Hij is helaas niet sterk genoeg voor vlekken.

1 like

@Taksi bedankt voor de tip van de spray! Ben heel blij met hoe het geworden is, en dat voor 2,49

67 likes