Action toppers (Deel 1)

Oh ik vind dit echt hartverscheurend :disappointed: :broken_heart:
Ik zie wel dat die vrouw een beetje een karikatuur is maar ik kan hier niet lacherig om doen, wat een kut statement van Blokker ook. Als er 8 kinderen door waren gestorven werd er vast anders gereageerd… maar goed.

9 likes

Het is ook sneu en het ging ook niet om die vrouw (heb ik nergens gezegd). Dat fragment van schade aan de bakplaat is best wel bekend vandaar.

Het was niet kritiek op jou, en tuurlijk gaat het niet om die vrouw?

Ah ik vind haar ook zielig.

Maar wel typisch zo iemand die denkt dat ze het beste is dat die vogels ooit is overkomen maar ondertussen compleet voorbij gaat aan het feit dat een vogel niet in een kooitje hoort.

3 likes

Ja ik weet niet hoe ze die vogels hield, ik mag hopen dat ze niet de hele dag in die kooi zaten… Maar een vogel heeft wel een kooi nodig als plek om zich terug te trekken dus dat elke vogel een kooi had is wel goed. Ja zielig al met al, snap dat ik de poffertjes vraag en het topic verpest maar wilde het toch benoemen want ik vind het sneu dat er in het programma nogal lacherig over wordt gedaan.

4 likes

Ik zie het verband niet tussen een poffertjespan en vogels en aangezien ik niks beters te doen heb (wel dus) ga ik er lekker de hele dag over nadenken wat het verband zou kunnen zijn

3 likes

Woow dit is echt Nice! Dankjewel!

1 like

je kan ook het filmpje ff kijken maar ik bemoei niet

3 likes

Dat kan, maar als raadsel houdt het me ook wel lekker bezig

Samenvatting

Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten, maar nu houdt het me OPNIEUW bezig

1 like

Hier ook.
Heb nu maar weer folie meegenomen

Poffertjespan > dampen > 8 vogels > 4 gestikt > wel erg van de bakplaat

3 likes

Sorry, wat? Toch maar dat fragment kijken straks.

3 likes

ja echt doen kun je lachen.

6 likes

Ik heb deze cooling mat door jou gekocht haha. Alleen ik haalde ā€˜m net uit de verpakking en toen was ie een beetje nat.
Had jij/hadden anderen dit ook?

Ik twijfel nu of ie lek is of niet

:weary: okƩ thanks, dan ga ik er zo mee terug!

Mehhh balen:( hoort idd droog te zijn!

1 like

Heb inmiddels een nieuwe mat gekocht en deze is óók nat! Ik zou bijna denken dat het hoort haha. Ik ga deze toch maar terugbrengen en geen nieuwe meer kopen, helaas voor mij!

1 like

Weet iemand van jullie toevallig of Action nog van die elektrisch verwarmde wimperkrullers heeft? Zag een advertentie via fb (andere site). Ben toen wat op onderzoek uit gegaan en zag verschillende beauty reviews van 2016(?) van zo’n ding bij de Action. Overigens een stuk goedkoper dan die ene die ik nu gezien heb. Dus was wel benieuwd. En werkt het ook echt of merk je bijna geen verschil? En dus de grote vraag of het er nog is haha :sweat_smile:

Heb hem niet gezien maar mocht je een big Bazar of een so low hebben,die verkopen hem ook.
Werkt trouwens echt wel goed!

Ah Big Bazar zit hier idd wel. So Low ken ik niet haha. Dankje voor de tip!

1 like