Er zit een soort gel in die koud is, dus als je erop gaat zitten of je hand erop houdt verkoeld dit. Door de lichaanmswarmte wordt de gel minder koud, maar als je er dan afgaat en de mat even laat rusten verkoeld hij daarna weer!
Ik heb het eerst, zoals de handleiding vertelde, schoongemaakt en daarna 4 minuten laten stomen op niks. Daarna ff laten koelen poetsen en gestoomd op mn jurk. Is wel echt stoom wat eruit komt bij mij maar niet heeeel veel? Denk ik? Haha ik ben er iig wel echt tevreden over!
Stond bij mij gewoon in het schap, dus niet bij de aanbiedingen
Morgen even checken!
Ooh daar zal mijn hond weer blij mee zijn!
Misschien een hele stomme vraag, maar die stomer is echt bedoeld voor kreukels, toch? Of krijg je er ook vlekken mee uit kleding die je niet mag wassen?
Ik heb alle 3 de jurkjes en ben er echt wel tevreden over!
Nee echt alleen voor stomen. Hij is helaas niet sterk genoeg voor vlekken.
@Taksi bedankt voor de tip van de spray! Ben heel blij met hoe het geworden is, en dat voor 2,49
Heeel mooi geworden!
Iemand de eeltsokken nog ergens gesignaleerd de afgelopen weken?
Nee bij 2 winkels afgegaan maar helaas
Op welke ‘afdeling’ zouden die moeten liggen? Ik ga straks toevallig naar de Action dus kan wel ff kijken.
Bij de verzorgingsproducten, handcreme enzo. Hier naast de roze spa sokken
Het vak is hier leeg, maar het kaartje hangt er nog wel! Bij die van ons betekent dat dat die nog wel terug komt, anders staat er een streep door de barcode.
Oh wist niet dat het zo werkte! Maar hier ook een leeg schap dus ik blijf hoop houden dan. Dankjewel voor het kijken!
Ik was net bij action voor nagellak remover. Er werd mij verteld dat ze geen remover meer mogen verkopen met aceton.
Ik heb nu dus remover zonder aceton meegenomen. Is er iemand hier die deze al geprobeerd heeft?
Werkt prima bij mij ik heb die watjes van hun die al doordrenkt zijn zeg maar en had altijd de zonder acetonversie omdat mn nagels superzwak zijn.
Waarom mogen ze dat niet meer verkopen eigenlijk?
Dat wist ze niet. Misschien een milieu ding?