Action toppers (Deel 1)

Dit klinkt aan de ene kant heel ingenieus maar aan de andere kant ook alsof je je ooglid eraf brandt

12 likes

Ja ook echt :sweat_smile:
Zal het ook eerst goed met mn hand voelen voor ik m bij m’n ogen zou gebruiken :scream:

1 like

Valt echt mee. Is wel wennen in het begin, maar je went er echt snel aan.
En het resultaat vind ik echt super

1 like

Yes hebben ze!

1 like

Ik vind die zelf niet zo fijn, althans als je ze voor yoga wil gebruiken. Ik zat er gewoon met mijn teen doorheen :sweat_smile:

2 likes

Echt heel mooi! Ik heb gelukkig nog twee bussen weten te scoren bij een filiaal in de buurt. Heb je voor deze oppervlakte aan één bus genoeg gehad? Hoeveel lagen heb je hier gedaan?

1 like

Ah gelukkig. Hier heb ik aan 1 bus genoeg gehad inderdaad. Volgens mij heb ik 4 of 5 lagen gedaan. Heb doorgespoten tot hij leeg was.

1 like

Weet iemand of deze wat mooi licht geeft en niet van dat koude licht?

Ik heb hem. Staat warm light op maar da is nie. Is echt van dat blauwe licht na mijn mening.

Oh echt? Wat jammer

1 like

Mijn moeder heeft die gekocht. Is inderdaad meer koel licht, kan vanavond wel een foto voor je maken?

Dit is trouwens wel echt een action topper. Ik zag precies dezelfde bij intratuin voor €40 :sweat_smile:

2 likes

Ik had hem laatst ook al in Mn handen bij de intratuin! Ga ze denk ik morgen dus ook halen als ze er nog zijn. Hebben ze maar 1 maat? Intratuin had 2 maten en ook verschillende kleuren

Ze hebben helaas alleen deze maat en in het zwart. Minder keuze dan bij intratuin, maar wel voor een fractie van de prijs natuurlijk

Voor die prijs heb je er bij de action inderdaad 4! Haha

Morgen toch maar eens kijken want ‘t word na een jaar toch wel eens tijd om mijn balkon op te fleuren

1 like

Graag!

Weet iemand of dit papieren lampionnetjes zijn? https://www.action.com/nl-nl/p/solar-lichtsnoer-/ Ben op zoek naar solar lampjes die ik gewoon aan de schuur kan hangen, ook als het regent.

Zoals belooft een fotootje :star_struck:

4 likes

Kun je m dimmen?

Super dankje! Zit te denken of ik em zelf kan pimpen zodat ie wel warm licht geeft :thinking:

Nee helaas.

@Chicago hmm ja misschien wel. Die witte binnenkant is glad plastic. Misschien kun je daar iets mee doen?

1 like