Werkt bij mij ook prima. Wel lang laten weken als je glitter draagt, maar daar heeft elke remover wel moeite mee. Ik heb hem zelfs gebruikt om de binnenkant van mijn wasmachine mee schoon te maken toen een nagellakpotje open was gegaan in de was.
Weet iemand of de action een poffertjespan heeft?
Hier lag het bij de verfspullen.
Ik las dit onder elkaar en dacht nog echt âgoh verbaasd me niks dat die poffertjes pan bij de verfspullen ligt, misschien dacht een medewerker dat het een verf mix palet wasâ
Ik weet dus niet hoe het heet maar ben opzoek naar een soort kralenhouder. Ik wil kettingen maken en dan kun je dus je kralen op volgorde leggen en bakjes voor de kralen zitten er ook in. Zag laatst bij een bn-er dat ze dat ding bij de action vandaan had. sorry voor de vage omschrijving maar iemand dat onlangs bij de crea spullen gezien ? Ik zag het gister niet helaas
Ja heb ik van de week nog bij de knutsel spullen zien liggen.
Wel uitkijken als je vogeltjes hebt he

Wil heel graag dit jurkje scoren, kon hem gister nergens vinden helaasđ
Heb ze toevallig vandaag gehaald! Moest wel goed zoeken idd, bij de ingang was alles op, maar bij de andere kleding vond ik nog een paar. Waren wel de laatste en lag allemaal door elkaar met andere kleding.
Klinkt goed van die magneten! Waar liggen die ongeveer?
Ik vind dit magneet ook top!
wow magneten? Mag ik vragen hoe ze er uit zien? Ik wilde eigenlijk met dubbelzijdig tape aan de slag om de rookmelders op te gaan hangen. Maar dit klinkt beter.
Oh ik vind dit echt hartverscheurend
Ik zie wel dat die vrouw een beetje een karikatuur is maar ik kan hier niet lacherig om doen, wat een kut statement van Blokker ook. Als er 8 kinderen door waren gestorven werd er vast anders gereageerd⊠maar goed.
Het is ook sneu en het ging ook niet om die vrouw (heb ik nergens gezegd). Dat fragment van schade aan de bakplaat is best wel bekend vandaar.
Het was niet kritiek op jou, en tuurlijk gaat het niet om die vrouw?
Ah ik vind haar ook zielig.
Maar wel typisch zo iemand die denkt dat ze het beste is dat die vogels ooit is overkomen maar ondertussen compleet voorbij gaat aan het feit dat een vogel niet in een kooitje hoort.
Ja ik weet niet hoe ze die vogels hield, ik mag hopen dat ze niet de hele dag in die kooi zaten⊠Maar een vogel heeft wel een kooi nodig als plek om zich terug te trekken dus dat elke vogel een kooi had is wel goed. Ja zielig al met al, snap dat ik de poffertjes vraag en het topic verpest maar wilde het toch benoemen want ik vind het sneu dat er in het programma nogal lacherig over wordt gedaan.
Ik zie het verband niet tussen een poffertjespan en vogels en aangezien ik niks beters te doen heb (wel dus) ga ik er lekker de hele dag over nadenken wat het verband zou kunnen zijn
Woow dit is echt Nice! Dankjewel!
je kan ook het filmpje ff kijken maar ik bemoei niet