Action toppers (Deel 1)

Dat kan, maar als raadsel houdt het me ook wel lekker bezig

Samenvatting

Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten, maar nu houdt het me OPNIEUW bezig

1 like

Hier ook.
Heb nu maar weer folie meegenomen

Poffertjespan > dampen > 8 vogels > 4 gestikt > wel erg van de bakplaat

3 likes

Sorry, wat? Toch maar dat fragment kijken straks.

3 likes

ja echt doen kun je lachen.

6 likes

Ik heb deze cooling mat door jou gekocht haha. Alleen ik haalde ‘m net uit de verpakking en toen was ie een beetje nat.
Had jij/hadden anderen dit ook?

Ik twijfel nu of ie lek is of niet

:weary: oké thanks, dan ga ik er zo mee terug!

Mehhh balen:( hoort idd droog te zijn!

1 like

Heb inmiddels een nieuwe mat gekocht en deze is óók nat! Ik zou bijna denken dat het hoort haha. Ik ga deze toch maar terugbrengen en geen nieuwe meer kopen, helaas voor mij!

1 like

Weet iemand van jullie toevallig of Action nog van die elektrisch verwarmde wimperkrullers heeft? Zag een advertentie via fb (andere site). Ben toen wat op onderzoek uit gegaan en zag verschillende beauty reviews van 2016(?) van zo’n ding bij de Action. Overigens een stuk goedkoper dan die ene die ik nu gezien heb. Dus was wel benieuwd. En werkt het ook echt of merk je bijna geen verschil? En dus de grote vraag of het er nog is haha :sweat_smile:

Heb hem niet gezien maar mocht je een big Bazar of een so low hebben,die verkopen hem ook.
Werkt trouwens echt wel goed!

Ah Big Bazar zit hier idd wel. So Low ken ik niet haha. Dankje voor de tip!

1 like

Dit klinkt aan de ene kant heel ingenieus maar aan de andere kant ook alsof je je ooglid eraf brandt

12 likes

Ja ook echt :sweat_smile:
Zal het ook eerst goed met mn hand voelen voor ik m bij m’n ogen zou gebruiken :scream:

1 like

Valt echt mee. Is wel wennen in het begin, maar je went er echt snel aan.
En het resultaat vind ik echt super

1 like

Yes hebben ze!

1 like

Ik vind die zelf niet zo fijn, althans als je ze voor yoga wil gebruiken. Ik zat er gewoon met mijn teen doorheen :sweat_smile:

2 likes

Echt heel mooi! Ik heb gelukkig nog twee bussen weten te scoren bij een filiaal in de buurt. Heb je voor deze oppervlakte aan één bus genoeg gehad? Hoeveel lagen heb je hier gedaan?

1 like

Ah gelukkig. Hier heb ik aan 1 bus genoeg gehad inderdaad. Volgens mij heb ik 4 of 5 lagen gedaan. Heb doorgespoten tot hij leeg was.

1 like

Weet iemand of deze wat mooi licht geeft en niet van dat koude licht?