Ik heb hem. Staat warm light op maar da is nie. Is echt van dat blauwe licht na mijn mening.
Oh echt? Wat jammer
Mijn moeder heeft die gekocht. Is inderdaad meer koel licht, kan vanavond wel een foto voor je maken?
Dit is trouwens wel echt een action topper. Ik zag precies dezelfde bij intratuin voor €40
Ik had hem laatst ook al in Mn handen bij de intratuin! Ga ze denk ik morgen dus ook halen als ze er nog zijn. Hebben ze maar 1 maat? Intratuin had 2 maten en ook verschillende kleuren
Ze hebben helaas alleen deze maat en in het zwart. Minder keuze dan bij intratuin, maar wel voor een fractie van de prijs natuurlijk
Voor die prijs heb je er bij de action inderdaad 4! Haha
Morgen toch maar eens kijken want ‘t word na een jaar toch wel eens tijd om mijn balkon op te fleuren
Graag!
Weet iemand of dit papieren lampionnetjes zijn? https://www.action.com/nl-nl/p/solar-lichtsnoer-/ Ben op zoek naar solar lampjes die ik gewoon aan de schuur kan hangen, ook als het regent.
Kun je m dimmen?
Super dankje! Zit te denken of ik em zelf kan pimpen zodat ie wel warm licht geeft
Nee helaas.
@Chicago hmm ja misschien wel. Die witte binnenkant is glad plastic. Misschien kun je daar iets mee doen?
Ik heb deze een paar jaar geleden gehad en toen waren ze niet echt van papier maar een soort stof/plasticachtig ierts. Heeft 2 zomers buiten aan de heg gehangen bij ons.
Hmmm er was bij mijn action nog 1 en ik twijfelde… nu denk ik toch dat ik hem ga halen!
Ze zijn niet van papier. Maar ik heb ze twee keer gehad en twee keer waren ze snel kapot.
Ik heb deze vorig jaar bij Intratuin gekocht en na 1 keer regen deed hij het niet meer
Kan de binnenkant eruit? Anders kan ik em eventueel in een warme tint spuiten
Zo jammer dat de eeltsokken weg zijn! Ik gebruik ze elke drie maanden en mijn voeten zijn nu echt een drama. Gelukkig heeft iemand nog een voorraadje voor mij anders was ik gek geworden.
Jaa de binnenkant kan er helemaal uit. Heb even een foto voor je gemaakt
@girlonfire nah wat zonde! Ben je ermee terug gegaan?
Nee, ben er eigenlijk nooit mee teruggegaan. Heb de eerste maanden gedacht dat ik de lamp dan ook maar niet in de regen had moeten laten staan en bedacht pas veel later dat het eigenlijk stom is dat een solar lamp van een regenbui kapot gaat. Maar goed, nu zijn we al een jaar verder en is het sowieso al te laat haha.