@Merrow @Quinn Thanks voor jullie info! En natuurlijk de rest die er wat over gezegd heeft. Ik dacht oh lekker makkelijk en snel, maar ik heb me daar een beetje in vergist. Ik ben echt een leek als het hier op aankomt. Maar gelukkig wel wat info rijker
Als het in de actie is lijkt het mij van niet. Geen beginnen aan anders voor het winkelpersoneel.
Volgens mij niet. Ze hebben ook geen telefoonnummer dat je kunt bellen volgens mij.
Iemand ervaring hiermee?
Mijn schoonouders gebruiken dit in combinatie met een Google Home en werkt prima!
Ja ik, ideaal! Heb o.a. het stopcontact, die ik in de berging heb aangesloten op de buitenlampjes. Heb daar een tijd timer op gezet zodat die automatisch aan en uit gaan 's avonds. Heb ook een lamp in de woonkamer ervan, zodat ik die kan aandoen als ik niet thuis ben.
Oh nice! En voor dat lampje heb je alleen de app nodig? Ga dan toch even kijken
Ja, voor het stopcontact ook, daar kun je dan elk willekeurige apparaat met een stekker in doen. Ik heb de lamp die ook verschillende kleuren kan doen, lekker disco doen haha
Aa klinkt super chill wel
Lisanneleeft heeft die volgens mij en er een review over geschreven
Is het dezelfde als deze van Omf? Zij heeft er foto’s van op haar site gezet.
Ik heb vorig jaar hiervan de gezichtscreme gekocht. Deze was heel waterig en stonk, ook had ik het idee dat hij niet goed werkte. Deze uitslag vind ik daarom wel bijzonder
Ja ik had het ook niet verwacht ze zeggen er over dat hij wat lastig doseren is geloof ik, maar verder dus wel het predicaat beste koop.
Ohja en er zit parfum in, dat zou voor mij persoonlijk al een afknapper zijn (hallo puisten).
Verkopen ze cocktailshakers bij Action? Of weet iemand waar ik er één in een fysieke winkel kan kopen onder de 10 euro? Bij Blokker had ik geen succes.
Xenos?
Ja laatst bij Xenos voor 5 of 6 euro gehaald. Wel van plastic, dus niet zo’n fancy ding haha.
Edit, heb een foto bedenk ik mij net
Weet je toevallig of ze er ook één hadden van rvs (dus wel zo’n ‘fancy’ ding)?
https://www.xenos.nl/cocktailshaker-set-van-6
Online uitverkocht, maar misschien wel in de winkels beschikbaar
Edit: ook hier: https://www.tectake.nl/6-delige-cocktailset-400909?utm_source=marktplaats.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=Preissuchmaschinen&utm_content=400909
En zelfs op marktplaats veel (nieuwe) sets/shakers te koop
Flying tiger heb je die! 7/8 euro met een glazen fles ijzeren dop idd
Die kon ik in mijn filiaal niet vinden, maar schijnbaar verkopen ze hem wel haha.