Super dankje! Zit te denken of ik em zelf kan pimpen zodat ie wel warm licht geeft
Nee helaas.
@Chicago hmm ja misschien wel. Die witte binnenkant is glad plastic. Misschien kun je daar iets mee doen?
Ik heb deze een paar jaar geleden gehad en toen waren ze niet echt van papier maar een soort stof/plasticachtig ierts. Heeft 2 zomers buiten aan de heg gehangen bij ons.
Hmmm er was bij mijn action nog 1 en ik twijfelde… nu denk ik toch dat ik hem ga halen!
Ze zijn niet van papier. Maar ik heb ze twee keer gehad en twee keer waren ze snel kapot.
Ik heb deze vorig jaar bij Intratuin gekocht en na 1 keer regen deed hij het niet meer
Kan de binnenkant eruit? Anders kan ik em eventueel in een warme tint spuiten
Zo jammer dat de eeltsokken weg zijn! Ik gebruik ze elke drie maanden en mijn voeten zijn nu echt een drama. Gelukkig heeft iemand nog een voorraadje voor mij anders was ik gek geworden.
Jaa de binnenkant kan er helemaal uit. Heb even een foto voor je gemaakt
@girlonfire nah wat zonde! Ben je ermee terug gegaan?
Nee, ben er eigenlijk nooit mee teruggegaan. Heb de eerste maanden gedacht dat ik de lamp dan ook maar niet in de regen had moeten laten staan en bedacht pas veel later dat het eigenlijk stom is dat een solar lamp van een regenbui kapot gaat. Maar goed, nu zijn we al een jaar verder en is het sowieso al te laat haha.
Oh zijn ze er niet meer? Balen zeg, had ik nou ook maar een voorraadje ingeslagen
Hier iig niet en ik ging in dit topic kijken of anderen ze ook niet konden vinden en toen las ik hetzelfde
Ik wilde ze eindelijk gaan gebruiken, maar heb ze tot nu toe nog niet gezien.
Een tijdje terug ging het hier veel over een voegenborstel of schoonmaakmiddel voor de badkamer.
Kan er weinig over vinden dus weet iemand dit nog? Of dat nog word verkocht en welke ik moet hebben?
Dit is de voegenborstel waar het over ging
https://www.cleanrite.nl/wp-content/uploads/2017/09/cleanrite-multiscrubber-front-300x300.jpg
En dit de (superheftige) badkamerreiniger.
Ik ben afgelopen week in de Action geweest en blijkbaar verkopen ze deze niet meer Dat zei de verkoopster toch tegen me
Heeft iemand toevallig de airpods van Action al eens getest?
Ze hebben airpods? Ik zoek al een tijdje zoiets voor tijdens het sporten en wil ze dan best gelijk testen voor hier. Zal de volgende keer eens kijken