Oh zijn ze er niet meer? Balen zeg, had ik nou ook maar een voorraadje ingeslagen
Hier iig niet en ik ging in dit topic kijken of anderen ze ook niet konden vinden en toen las ik hetzelfde
Ik wilde ze eindelijk gaan gebruiken, maar heb ze tot nu toe nog niet gezien.
Een tijdje terug ging het hier veel over een voegenborstel of schoonmaakmiddel voor de badkamer.
Kan er weinig over vinden dus weet iemand dit nog? Of dat nog word verkocht en welke ik moet hebben?
Dit is de voegenborstel waar het over ging
https://www.cleanrite.nl/wp-content/uploads/2017/09/cleanrite-multiscrubber-front-300x300.jpg
En dit de (superheftige) badkamerreiniger.
Ik ben afgelopen week in de Action geweest en blijkbaar verkopen ze deze niet meer Dat zei de verkoopster toch tegen me
Heeft iemand toevallig de airpods van Action al eens getest?
Ze hebben airpods? Ik zoek al een tijdje zoiets voor tijdens het sporten en wil ze dan best gelijk testen voor hier. Zal de volgende keer eens kijken
@Merrow Ik heb wel eens oordopjes gehad van grundig en daar kwam echt het meest vreselijke geluid uit ever. Zo schel en kut. Niet aan te raden, zeker niet voor tien euro.
Ik wou het net zeggen! Verschrikkelijk. Ook na 1 dag 1 oortje al kapot
Ik was juist helemaal tevreden met mn Grundig oordopjes wel met snoer. Kwam beter geluid uit dan uit mn akg oordopjes. Ging bij mij na 1.5 jaar kapot omdat het snoer tussen de autodeur kwam
Ik heb ook vroeger een goed paar van Grundig gehad dus ben ook heel benieuwd naar deze!
Die van Grundig waren op. Ze blijken wel zo’n plugje te hebben die in je oor moet als een oordopje. Daar moet je van houden. Bij mij zit dat nooit lekker dus had die zelf sowieso niet gekozen.
De onderste hadden ze wel en heb ik meegenomen. Dat gouden doosje vind ik leuk van lelijkheid. Er hingen er bij mijn Action nog 3 dus weet niet of er ook andere kleuren zijn geweest. Heb ze nog niet geprobeerd dus zal later laten weten of ze bevallen
iHip
“Mijn” action had gister nog genoeg eeltsokken liggen! Mocht iemand ze willen, kan ik ze opsturen
Een update over de ‘airpods’ in het gouden doosje. Hoe is het geluid? Nou geen idee! Na het opladen bleek het rechter oortje het niet te doen. Een van de contactpunten had een productiefout waardoor hij niet kon opladen. Dus heb ik ze teruggebracht. Ze hadden geen andere meer dus dit was dan voorlopig de review
De Zenova Sun spray SPF30 komt bij de nieuwe zonnebrandmiddelentest van de Consumentenbond als beste koop uit de test zie ik net in de nieuwe consumentengids.