Ja zag het op de website, 2 soorten. Heb ze nog niet in de winkel gespot helaas
@Merrow Ik heb wel eens oordopjes gehad van grundig en daar kwam echt het meest vreselijke geluid uit ever. Zo schel en kut. Niet aan te raden, zeker niet voor tien euro.
Ik wou het net zeggen! Verschrikkelijk. Ook na 1 dag 1 oortje al kapot
Ik was juist helemaal tevreden met mn Grundig oordopjes wel met snoer. Kwam beter geluid uit dan uit mn akg oordopjes. Ging bij mij na 1.5 jaar kapot omdat het snoer tussen de autodeur kwam
Ik heb ook vroeger een goed paar van Grundig gehad dus ben ook heel benieuwd naar deze!
Die van Grundig waren op. Ze blijken wel zo’n plugje te hebben die in je oor moet als een oordopje. Daar moet je van houden. Bij mij zit dat nooit lekker dus had die zelf sowieso niet gekozen.
De onderste hadden ze wel en heb ik meegenomen. Dat gouden doosje vind ik leuk van lelijkheid. Er hingen er bij mijn Action nog 3 dus weet niet of er ook andere kleuren zijn geweest. Heb ze nog niet geprobeerd dus zal later laten weten of ze bevallen
iHip
“Mijn” action had gister nog genoeg eeltsokken liggen! Mocht iemand ze willen, kan ik ze opsturen
Een update over de ‘airpods’ in het gouden doosje. Hoe is het geluid? Nou geen idee! Na het opladen bleek het rechter oortje het niet te doen. Een van de contactpunten had een productiefout waardoor hij niet kon opladen. Dus heb ik ze teruggebracht. Ze hadden geen andere meer dus dit was dan voorlopig de review
De Zenova Sun spray SPF30 komt bij de nieuwe zonnebrandmiddelentest van de Consumentenbond als beste koop uit de test zie ik net in de nieuwe consumentengids.
Heeft iemand ervaring met witte vliesbehang waar je overheen kan schilderen? Ik krijg over een maand de sleutel van m’n eerste appartementje en ik vroeg me af of dit “goed” behang is. Ben echt een leek met dit soort dingen. Het zag er in de winkel wel goed uit en vooral dat makkelijk aanbrengen sprak me aan.
Wij hebben thuis gewoon behang, vliesbehang (overschildert) en structuurverf.
Ik zou nooit meer vliesbehang kiezen.
Je moet én behangen én verven en het slurpt verf.
Leuk behangetje is mooier en wij hebben nu in onze slaapkamer structuurverf. Ook mooi!
Deze gehaald. Onze parasol was stuk en deze lijkt er wel erg op.
Maar waarom zou je dan niet gewoon de muren alleen schilderen in plaats van behangen en schilderen? Of moet je het anders nog stucen of iets dergelijks?
Ik heb een budgetvariant van de Gamma gekocht. Dacht dat het doorschijnen meeviel, maar bleek toch nog overgeschilderd te moeten worden. Maar dat ging prima!
En het brengt heel makkelijk aan.
Kijk wel welke muren echt behangen moeten worden, en of er niet toch muren zijn die je kunt sauzen, scheelt veel. Tegen mij had de opzichter gezegd dat alles behangen moest worden, zou anders niet mooi worden. Uiteindelijk hebben we alleen de buitenmuren van beton behangen, en alle overige muren gesausd.
Hoe dat behang van Action is weet ik niet, maar ik heb wel vliesbehang (via Formido). Ik vind het heel fijn behang. Dit was de eerste keer dat ik in m’n eentje heb behangen en dat ging helemaal prima. Heb er daarna 3 lagen overheen geschilderd. Ik heb behang met een patroontje erin, maar gladder behang had in 2 lagen gekund.
Je moet wel een beetje uitkijken met er tegenaan stoten. De verf is wat sneller beschadigd dan gewoon op de muur.
Deze muur is heel slecht en het was dit of leren te stucen. Dit behang was een ideale snelle en goedkope oplossing. Ik heb dan wel huurhuis en stucen was het voor mij nu niet waard. Bij koop had ik het wel gedaan
Even los van de kwaliteit van het vliesbehang van de Action: je gebruikt overschilderbaar vliesbehang met name in nieuwbouw huizen met nieuwe ruwe muren, die je niet wilt stucen. Of op oude muren die onregelmatig zijn en die je gladder wilt maken om een mooier schilderbaar resultaat te krijgen.
Waarom wil jij eerst behangen en dan schilderen?
@Madam-Mikmak @MazKanata thanks voor jullie info!
@Merrow Ik heb ongeveer hetzelfde: ik moet het alleen doen en het is een huurwoning, geen koop. Daarom leek mij dit ook een fijne oplossing, ook omdat je het er weer makkelijk af zou kunnen halen en als ik er ooit uit moet/ga, dan is dat ook snel gedaan
@TanteBetje @George Het leek mij een makkelijke oplossing. En ik weet ook nog niet zeker of ik het wel wil gaan verven, maar wit is altijd goed. Mocht ik nog willen verven, dan zou dat altijd kunnen dacht ik. Het is een beetje opties open houden.
Dat makkelijk afhalen kan tegenvallen hoor.
Heel wat behang afgehaald de laatste paar jaar, en vliesbehang was het grootste kutklusje
Hoe makkelijk het eraf te halen is weet ik dan niet. Heb me daar ook niet in verdiept, want welke behangsoort ik ook van deze muur ga trekken, de halve muur gaat sowieso naar beneden komen haha. En behang verwijderen vind ik een leuk therapeutisch klusje dus het boeit me ook niet hoe moeilijk dat wordt
Het behangen en schilderen kost je wel even wat tijd omdat je beide moet doen. Dus daar moet je sowieso rekening mee houden. Het behangen is wel heel makkelijk. Je smeert de muur in dus geen geklooi met natte aan elkaar plakkende stukken behang.
Ik heb overigens maar 1 muur met overschilderbaar behang. Het hele huis zou ik wel erg veel werk vinden hoor en niet doen als het niet echt hoeft.
Heb de rest van het huis kunnen behangen met gewoon vliesbehang. Dat was zo klaar. Heb ook muren met een print behangen en ook dat zat er zo op.