Aa klinkt super chill wel
Lisanneleeft heeft die volgens mij en er een review over geschreven
Is het dezelfde als deze van Omf? Zij heeft er foto’s van op haar site gezet.
Ik heb vorig jaar hiervan de gezichtscreme gekocht. Deze was heel waterig en stonk, ook had ik het idee dat hij niet goed werkte. Deze uitslag vind ik daarom wel bijzonder
Ja ik had het ook niet verwacht ze zeggen er over dat hij wat lastig doseren is geloof ik, maar verder dus wel het predicaat beste koop.
Ohja en er zit parfum in, dat zou voor mij persoonlijk al een afknapper zijn (hallo puisten).
Verkopen ze cocktailshakers bij Action? Of weet iemand waar ik er één in een fysieke winkel kan kopen onder de 10 euro? Bij Blokker had ik geen succes.
Xenos?
Ja laatst bij Xenos voor 5 of 6 euro gehaald. Wel van plastic, dus niet zo’n fancy ding haha.
Edit, heb een foto bedenk ik mij net
Weet je toevallig of ze er ook één hadden van rvs (dus wel zo’n ‘fancy’ ding)?
https://www.xenos.nl/cocktailshaker-set-van-6
Online uitverkocht, maar misschien wel in de winkels beschikbaar
Edit: ook hier: https://www.tectake.nl/6-delige-cocktailset-400909?utm_source=marktplaats.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=Preissuchmaschinen&utm_content=400909
En zelfs op marktplaats veel (nieuwe) sets/shakers te koop
Flying tiger heb je die! 7/8 euro met een glazen fles ijzeren dop idd
Die kon ik in mijn filiaal niet vinden, maar schijnbaar verkopen ze hem wel haha.
Heeft iemand de Waschat schimmelspray wel eens gebruikt op donkere tegels? Ik ben bang dat ik de kleur aantast door het bleekmiddel.
Iemamd een idee of action zulke bamboelantaarns nog heeft? Voordat ik me waag aan de giga wachtrijen steeds…
wij hebben spachtelputz in de woonkamer… wil graag gladde muren maar een offerte van de stucadoor voor alle muren + plafond was 1500 euro pfffffffffff
zou vliesbehang dan erover heen kunnen? ik haat spachtelputz
Mijn ouders hebben dit ook en ik vind het zo kut! Hoe vaak ik er te hard langs kwam en mijn vinger of wat dan ook open haalde… je kunt daar helaas niet zo overheen behangen dus je zou het echt opnieuw moeten laten stuccen…
1500 euro? Dat valt toch wel mee?
fijn voor jou als dat jou meevalt haha, ik heb het niet liggen.
Voor hoeveel m2 is het?
Wij waren voor 60m2 €1100 kwijt
Edit: klopt niet helemaal want het plafond is ook meegenomen dus + 50 m2
Het is meer om aan te geven dat dat niet duur is hoor. Ongeacht wat ik er zelf van vind.