Action toppers (Deel 1)

Flying tiger heb je die! 7/8 euro met een glazen fles ijzeren dop idd

1 like

Die kon ik in mijn filiaal niet vinden, maar schijnbaar verkopen ze hem wel haha.

Heeft iemand de Waschat schimmelspray wel eens gebruikt op donkere tegels? Ik ben bang dat ik de kleur aantast door het bleekmiddel.

Iemamd een idee of action zulke bamboelantaarns nog heeft? Voordat ik me waag aan de giga wachtrijen steeds…

wij hebben spachtelputz in de woonkamer… wil graag gladde muren maar een offerte van de stucadoor voor alle muren + plafond was 1500 euro pfffffffffff
zou vliesbehang dan erover heen kunnen? ik haat spachtelputz

Mijn ouders hebben dit ook en ik vind het zo kut! Hoe vaak ik er te hard langs kwam en mijn vinger of wat dan ook open haalde… :rage: je kunt daar helaas niet zo overheen behangen dus je zou het echt opnieuw moeten laten stuccen…

1 like

1500 euro? Dat valt toch wel mee? :sweat_smile:

fijn voor jou als dat jou meevalt haha, ik heb het niet liggen.

10 likes

Voor hoeveel m2 is het?
Wij waren voor 60m2 €1100 kwijt

Edit: klopt niet helemaal want het plafond is ook meegenomen dus + 50 m2

Het is meer om aan te geven dat dat niet duur is hoor. Ongeacht wat ik er zelf van vind.

ja oke maar ik heb het dus niet. of de prijs goed is of niet maakt niet uit want ik kan het er niet aan uitgeven

1 like

Ik gebruik het op mijn donkergrijze tegels en gaat gewoon goed. Ik heb het voor het eerst geprobeerd op een klein stukje in een onopvallend hoekje, misschien is dat een tip?

1 like

Niet zomaar, maar je zou kunnen kijken of je de muur kunt schuren. Hangt een beetje van de kwaliteit van de muur af. En het is een rotklusje, het stuift nogal.
Je kunt ook kijken naar een muur glad makend spullen je bij de Gamma ed. Maar dat zou je daar eens moeten vragen of dat werkt. Misschien combi van opschuren en dat spul?

Voor behang heb je wel een gladde muur nodig, hoewel glasvezel iets vergevingsgezinder is. En goede lijm kopen!

Nee, als je een mooi en duurzaam resultaat wil dan is dat geen optie. Een beetje goed reno behang is ook niet perse goedkoop maar aangezien de ondergrond ƩƩn en al korrel is zal het niet mooi worden. Ik raad een Muurglad middel aan. Eerst even je muren opschuren, eventueel voorstrijken en dan met een roller flink Muurglad rollen. Zorg ervoor dat je roller altijd voldoende product bevat (niks helemaal uitrollen dus, je moet een nat geluid blijven horen!) Dit zodat je de structuur goed opvult…Nastrijken/trekken met een raam trekker en klaar is Yzile!

4 likes

Zo herkenbaar! Of granol, ook zo afgrijselijk. Ik voel gewoon meteen weer hoe dat langs je elleboog schraapt nu we het erover hebben.
Ik hoop dat ik dat nooit hoef te hebben ergens waar ik woon.

3 likes

Ik heb geen idee wat het kost, maar als je een beetje handig bent; muurglad van de gamma. Vriendin van mij heeft hun hele beneden verdieping daarmee gedaan en daarna kon ze er gewoon overheen schilderen. Als je googlet op gamma muurglad hebben ze een pagina met uitleg en ook hoeveel je bij verschillende soorten muren er per m2 van nodig hebt.

Even als aanvulling op de berichten hierboven:
Ik heb ook een flink ruwe spachtelputz in een groot gedeelte van mijn huis. Ik heb nu de woonkamer met muurglad gedaan, en het ziet er zeker een stuk beter uit, maar volledig glad is het niet. Ik vind het prima, maar als je echt gladde muren wil hebben, wordt dat ook met muurglad wel moeilijk als je reliƫf in de muren flink diep is.

Haha ik wist niet dat het bestond maar laf de naam ā€˜muurglad’ voor een product :joy::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bij Tk maxx hebben ze ze in Rvs. Weet niet of je dicht bij eentje woont

Wij hebben dit op de trap, de hel als je daar langs schraapt. Domste beslissing ooit om dat niet mee te laten stucen destijds.

1 like